Very efficient.

• In which city is your company situated? Castledermot
  • In which country is your company situated? Ireland

Great customer service and well organised

Great customer service and well organised

• On behalf of which company are you leaving a review? TRIBE
  • In which city is your company situated? London
  • In which country is your company situated? UK

Best service by Mr. Omer Faruk Celik LL.M

Very good and personal support from Mr. Omer Faruk Celik. As a start-up we are very grateful to have had him on our side - in a critical situation with a global organization!

• On behalf of which company are you leaving a review? intuitive.AI GmbH
  • In which city is your company situated? Hamburg
  • In which country is your company situated? Germany

Dear Pajam, We're incredibly happy that we were able to help you with your case and I will be sure to pass your kind words to Omer. We work hard to provide the best service possible on a truly international level. To achieve that goal, we can thankfully rely on the in-house expertise of our international lawyers. Finally, we would like to encourage you to leave us any suggestions for improvement you might have. If there is anything you would like to tell us in that regard, then please don't hesitate to send an email to customercare@bierensgroup.com. Should you prefer to speak to us over the phone, then you'll be able to reach us through the phone number on our website. Warm regards, Twan van der Meulen Customer Care

Tevreden, fijne samenwerking en goede communicatie.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? DIT en Larex Vakpersoneel B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Waardenburg
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

I’m very satisfied with the results.

Always I have been informed in time, always I have seen very good observing to analyse my situation, always there were measurable progress until today.

• On behalf of which company are you leaving a review? DMT Makina Ltd.
  • In which city is your company situated? Bursa
  • In which country is your company situated? Turkey

Prima en correct incassobureau

Zaken worden snel en correct opgepakt.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Brandenborch B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Eindhoven
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Beste Lizette, Wij zijn blij dat om te zien dat u tevreden bent over onze dienstverlening en bedanken u voor de positieve feedback. Toch zijn wij ook altijd benieuwd naar of u wellicht nog verbeterpunten voor ons heeft, zodat wij uw ervaring continu kunnen blijven verbeteren. Mocht u dus nog suggesties, vragen, of opmerkingen hebben, dan ontvangen wij deze maar al te graag via customercare@bierensgroup.com of uiteraard telefonisch. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care

redlijk tot goed

Dossiers worden serieus bekeken, maar actie soms trager dan ik zou willen, met name wanneer er een deurwaarder ingeschakeld moet worden ivm beslaglegging.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Flexibility Groep
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Breda
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Zeer tevreden met behaalde resultaten!

Ik ervaar de samenwerking met Bierens Incasso Advocaten alsmede Bierens Law als zeer prettig en ben tevreden met de behaalde resultaten. De vakbekwame medewerkers geven mij het gevoel dat ze er echt alles aan doen om de vordering binnen te krijgen. Sander en team, ga zo door!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Lubricant Solutions Holland BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Limmen

Geen woorden maar daden

Goed contact en de leveranciers betalen vaan binnen afzienbare tijd

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Nilfisk
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Almere
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Beste Sonja, Ontzettend bedankt voor de lovende woorden. Wij zijn nog altijd erg blij om te zien dat onze samenwerking naar tevredenheid verloopt. Mocht u overigens nog vragen en/of opmerkingen voor ons hebben, dan kunt u die natuurlijk altijd insturen naar customercare@bierensgroup.com of deze doorgeven per telefoon via ons gebruikelijke telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care

Prettig en altijd duidelijk

Geen gedoe, makkelijk aanmelden van een zaak, duidelijke communicatie en to the point.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? RT Administratiekantoor B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Liempde
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Everything was going very well,company is very effective

Very good comunication and all clear ,nice people here and well qualified

• Poleciłbyś nas? Yes

Afwikkeling altijd prima.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Gooskens
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Hoogeloon
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Beste Heidi, Ontzettend bedankt voor de vriendelijke woorden. Wij zijn blij om te zien dat onze samenwerking nog altijd naar wens verloopt en u deze altijd als zorgeloos ervaart. Wij hopen erop om ook in de toekomst nog veel voor u te mogen betekenen. Mocht u overigens nog vragen en/of opmerkingen voor ons hebben, dan kunt u die natuurlijk altijd insturen naar customercare@bierensgroup.com of deze doorgeven per telefoon via ons gebruikelijke telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care

Zeer goed geholpen met diverse cases.

Professioneel, heldere communicatie en goede kennis van mogelijkheden en materie.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Simtech
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Amsterdam
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

DDossier dezelfde dag nog in behandeling en binnen week positief resultaat.

Dossier dezelfde dag nog in behandeling en binnen week positief resultaat.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Tegelhandel Loomans
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Someren
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Eenvoudige aanmelding, goed geregeld.

Na eenvoudige aanmelding ging de rest vanzelf.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Esler
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Haarlem
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Beste Monique, Hartelijk bedankt voor de vriendelijke woorden. Wij zijn erg blij dat we uw zaak succesvol hebben kunnen afwikkelen en u onze dienstverlening als ontzorgend hebt ervaren; daar gaan wij natuurlijk voor bij ieder dossier. Wij kijken uit naar een mooie voortzetting van onze samenwerking. Mocht u overigens nog vragen en/of opmerkingen voor ons hebben, dan kunt u die natuurlijk altijd insturen naar customercare@bierensgroup.com of deze doorgeven per telefoon via ons gebruikelijke telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care

Professionele en correcte afhandeling van het dossier

Vanaf de aanmelding van het dossier tot het sluiten uiterst tevreden over de manier van werken, communicatie, advies, gebruiksgemak van het portal,... Prettig zaken doen met Bierens.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Condor Heavy Services B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Rotterdam

Excellent!!

Such a simple process for the claim, easy and prompt communications. Would highly recommend.

• On behalf of which company are you leaving a review? PP (UK) Ltd
  • In which city is your company situated? Gloucestershire
  • In which country is your company situated? UK

fijne samenwerking

Goede opvolging en communicatie.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? H.Essers
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Genk
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Belgie

Beste Sarah, Ontzettend bedankt voor de vriendelijke woorden. Wij zijn blij dat de behandeling en communicatie daarbij naar wens zijn verlopen en kijken zoals altijd uit naar een mooie voortzetting van onze samenwerking. Mocht u ondanks dit alles toch nog vragen en/of opmerkingen voor ons hebben, dan kunt u die natuurlijk altijd insturen naar customercare@bierensgroup.com of deze doorgeven per telefoon via ons gebruikelijke telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care

Zoals altijd, volledig naar wens

Professioneel, vlot

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Burger FerryAgencies BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Poortugaal

tevreden

ben tevreden over het verloop van onze zaak

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Revis Verkeerstechniek
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Veghel
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

We zijn tevreden met het resultaat. Alhoewel het lang heeft geduurd is toch het volledige openstaande bedrag en de kosten betaald door de debiteur.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? don Europa B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Cuijk
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Geachte mevrouw Franssen, beste Ans, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze beoordeling en de vriendelijke woorden. Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent met het resultaat. Daar spannen wij ons immers ook iedere dag opnieuw tot het uiterste voor in, in iedere zaak. Helaas kan het soms voorkomen dat een zaak uiteindelijk langer duurt dan ook wij hadden gehoopt. Hierbij spelen natuurlijk verschillende factoren een rol. Wij betreuren het dan ook dat wij op enkele van deze factoren soms geen invloed kunnen uitoefenen. Toch vinden wij het belangrijk om zo goed mogelijk aan uw verwachtingen te kunnen voldoen. Wij nodigen u dan ook graag uit om uw vragen en opmerkingen in meer detail met ons te delen via customercare@bierensgroup.com. Wij horen altijd graag van u en komen hier dan uiteraard zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care Professional

Straightforward process resulting in a prompt settlement.

Everything was very straightforward and our debtor cleared their balance quickly including costs & interest. Which meant that the whole debt collection process was done at no cost to ourselves.

• On behalf of which company are you leaving a review? Ultima Displays Ltd
  • In which city is your company situated? Corby
  • In which country is your company situated? United Kingdom

High level of efficiency and professionalism!

They have met all our expectation,and more, in resolving the problem-well done !

• On behalf of which company are you leaving a review? VIT TRANSLOGISTIKA D.O.O.
  • In which city is your company situated? ZAGREB
  • In which country is your company situated? CROATIA

Dear Vlatka, Thank you very much for your kind words; I will be sure to pass them on to your case handler. We're very happy that we were able to surpass your expectations, since that's exactly the kind of service we aim to provide! Should you ever find yourself in a similar situation in the future, then please don't hesitate to reach out to us once more. Warm regards, Twan van der Meulen Customer Service Professional

Zorgeloos overdragen aan Bierens.

Men zegt wel eens: het gemak dient de mens. Dit gold zeker voor het overdragen van een incasso zaak in Italy aan Bierens. Het is naar volle tevredenheid uitgevoerd en geïncasseerd.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? AFMB
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Chemnitz en Skopje
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Duitsland en Macedonië

perfect

verry quick and efficient

• On behalf of which company are you leaving a review? demo cars net srl
  • In which city is your company situated? cluj napoca
  • In which country is your company situated? Romania

Over Bierens Incasso Advocaten

Bierens Incasso Advocaten is een incasso advocatenkantoor dat gespecialiseerd is in het oplossen van zakelijke incasso’s. Al sinds 1952 staan wij ondernemingen bij met hun betalingsconflicten. Als advocatenkantoor hebben wij meer middelen dan wie dan ook om uw factuur snel te laten betalen. Wij zijn dan ook de meest succesvolle partij voor zakelijke incasso’s. Van eenvoudige incasso's tot complexe betalingsconflicten - Bierens Incasso Advocaten is dé incassospecialist voor uw zakelijke vorderingen.