Niet doen - Slechte ervaring

Bierens kende mijn debiteur al maar verzuimde dit van tevoren te melden. Na een mislukte poging om het geld te verkrijgen ben ik nu alsnog geld kwijt aan Bierens. Geldklopperij. Ik vind dat ze er niet goed op zitten en onvriendelijke mensen... gewoon niet aan beginnen.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? zie dossiernr
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Eindhoven
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Răspuns din partea proprietarului afacerii

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review en onze oprechte excuses voor het feit dat u de behandeling van uw zaak zo negatief ervaren heeft. Wij willen dat onze klanten altijd met tevredenheid kunnen terugblikken op de samenwerking met ons, zelfs als het beoogde incassoresultaat niet haalbaar blijkt. Vanzelfsprekend gaan wij daarom, na ons eerdere contact over uw klacht per telefoon en e-mail, ook hier graag nogmaals in op uw opmerkingen. Allereerst begrijpen wij dat u het vreemd vindt dat wij niet van tevoren hebben aangegeven dat uw debiteur reeds bekend was bij ons. Wij delen dit soort informatie echter alleen wanneer de zaak daar nadrukkelijk om vraagt (denk aan een situatie wanneer er een steunvordering nodig is). Wij zijn gebonden aan regels van de Nederlandse Orde van Advocaten, waardoor wij in beginsel geen informatie uit andere dossiers met een klant kunnen delen. Verder geeft u, net als in eerdere correspondentie, ook in uw bovenstaande review aan erg ontevreden te zijn over het resultaat. Daar hebben wij alle begrip voor, want dat zijn wij zelf ook. Uiteindelijk is het onze missie om crediteuren rechtvaardigheid te bieden door betaling af te dwingen bij wanbetalende debiteuren. In 95% van de gevallen lukt dat ook, maar er zijn helaas uitzonderingen. Helaas viel uw zaak onder deze uitzonderingsgevallen: ondanks het feit dat ons volledige buitengerechtelijke incassotraject doorlopen is, is uw vordering onbetaald gebleven. Uiteraard rest dan nog de optie om gerechtelijke stappen te zetten. Echter, gelet op de hoogte van uw vordering, zouden de kosten van een gerechtelijke procedure de hoofdsom van uw vordering naar verwachting overstijgen. Daarom achten wij het niet in uw belang om een procedure te starten en hebben wij u, hoe teleurstellend ook, moeten adviseren tot sluiting van het dossier. Ook merkt u ook op dat het 'geldklopperij' zou zijn dat u onze basiskosten verschuldigd bent terwijl er niet is geïncasseerd. Hoewel wij uw frustratie begrijpen, heeft u bij de overdracht van uw vordering aangegeven akkoord te zijn met ons incassobeleid. Hierin staan ook onze tarieven (waaronder de basiskosten en wanneer deze verschuldigd zijn) vermeld. Verder hebben wij u in eerdere communicatie aangegeven waarom wij deze basiskosten (moeten) rekenen. Daarnaast hebben wij u, zoals hierboven vermeld, ook geadviseerd tot sluiting van het dossier in plaats van tot het starten van een kostbare gerechtelijke procedure. Wij hopen dat ook daaruit blijkt dat er van geldklopperij geen sprake is. Wij hopen op uw begrip en vertrouwen erop dat alles hiermee duidelijk is. Heeft u toch nog verdere vragen en/of opmerkingen voor ons? Dan kunt u deze het best insturen naar [email protected]. Vanzelfsprekend helpen wij u ook dan graag verder. Met vriendelijke groet, Bierens Customer Care

Goede resultaten behaald

meerdere incasso's met resultaat behaald.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Maathuis Kraanverhuur
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Enschede
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Frustrating experience due to unclear policy, many mistakes, lack of e-mail communication

We were not happy at all with the cooperation. Many e-mails we sent were not answered, Bierens made mistakes in basically every step (charging the wrong sum, charging the wrong currency, contacting the wrong person at the company of the debtor) and they collected interest which they just kept for themselves (unclear and misleading policy regarding collection fee and interest). I don't know how other collection companies work, but this experience definitely was frustrating (even more frustrating than the experiences with the debtor before).

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Im Namen welcher Firma hinterlassen Sie eine Bewertung? Studio Umlaut
  • In welcher Stadt ist Ihr Unternehmen ansässig? Munich area
  • In welchem Land ist Ihr Unternehmen ansässig? Germany

Ongecompliceerde en snelle afhandeling.

In één woord, GEWELDIG. Eenvoudig indienen van het te vorderen bedrag en de betreffende Debiteur. Zelf herhaaldelijk getracht het openstaande bedrag te ontvangen, maar telkens geen gehoor en/of smoesjes. Wilde eigenlijk niemand met een incasso opzadelen, maar wens wel graag mijn facturen betaald te krijgen waarvoor we gewerkt hebben, immers moeten wij ons ook netjes houden aan de betalingstermijnen. Incasso ingediend bij Bierens, en enkele dagen erna al positief resultaat, factuur voldaan, gewoon TOP.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Wilkens Light Trucks
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Landgraaf

uitstekend!

mijn ervaring is altijd positief met Bierens. Ze dragen echt zorg om de zaken in orde te maken voor hun klanten. Hiervoor worden we ook op de hoogte gehouden van de ontwikkeling in de zaak. Daarom raad ik Bierens aan als beste incassobureau van NL.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Hiscox
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Amsterdam
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Amsterdam

goede en solide partner

fijn samenwerken en goede resultaten!! snel doorpakken en geen gezeur!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? greenchoice
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? rotterdam
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? nederland

Keine wirkliche Hilfe, man wird hingehalten

Unser Kunde wollte nicht bezahlen und hat sich eine Lüge nach der anderen einfallen lassen. Statt etwas dagegen zu tun oder alles daran zu setzen das Geld endlich zu erhalten, hat uns Bierens immer wieder nur vertröstet und uns geraten weiter abzuwarten. Wir haben nun mehrere Monate weiterhin abwarten müssen, bis der Kunde freiwillig mal bezahlt hat. Bis auf Mailkontakt zum Kunden hat Bierens also nichts weiter gemacht und wir sind so auch nicht schneller an unser Geld gekommen. Hätte der Kunde nicht bezahlt, hätten wir wahrscheinlich unser Geld nie gesehen - trotz Inkasso.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Im Namen welcher Firma hinterlassen Sie eine Bewertung? --
  • In welcher Stadt ist Ihr Unternehmen ansässig? Berlin
  • In welchem Land ist Ihr Unternehmen ansässig? Germany

Goede service, daadkrachtig en meedenken met klant

Goed ingespeeld op de situatie, snelle afwikkeling!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Regionaal Overslag Centrum Waalwijk B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Waalwijk

Amazing!

They know what they are doing, real professionals. You know exactly what to expect from them and once the assignment has been given you don't have to worry about it. They have achieved great results far beyond expectations and we highly recommend them!

• On behalf of which company are you leaving a review? Pier 7
  • In which city is your company situated? Vlissingen
  • In which country is your company situated? Netherlands

Tevreden!

Praktisch dossier indienen, zeer vlot opgepakt. Goede communicatie en prettig te monitoren via portaal. Correcte correspondentie. Inning spoedig afgewikkeld door bekwame acties. Altijd bereid tot telefonisch advies en overleg.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Constructif B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Dordrecht
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Loslaten en vertrouwen op Bierens Incasso Advocaten.

Wederom een casus positief afgesloten. Complimenten Voor de medewerkers van Bierens.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Rutten Hoogteservice B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Wijchen

professional

Goede behandeling en duidelijke uitleg. Zeer goed in het behandelen van de zaken en ervoor te zorgen dat de klanten hun uitstande facturen betalen

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Fine Tone Europe Ltd
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? sofia
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? bulgarije

Prima dienstverlening voor incasso in diverse landen

top dienstverlening

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Nord Lommerse FBG
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Hillegom

Positieve ervaring

Ik heb een positieve ervaring gehad met Bierens Incasso Advocaten. Ze hanteren een prettige werkwijze en communiceren duidelijk. Mijn zaak is goed behandeld.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Mick Janssen Media
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Voerendaal

Snel en daad krachtig

Ik heb duidelijkheid zodat ik me niet meer met de debiteur hoef te bemoeien, ik wordt hier hellemaal in ontzorgd. Snel en goed afgehandeld !

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Hoveniersbedrijf Jelle Koenders
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Eersel

Gemaakte afspraken worden nagekomen

Zeer tervreden

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? connectron systems
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? sint oedenrode
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? nederland

Amazing!

People from the Bierens group were amazing, efficient and got the job done! They've been an absolute pleasure to work with.

• On behalf of which company are you leaving a review? Nuuk
  • In which city is your company situated? Manchester
  • In which country is your company situated? United Kingdom

Super Service. Kann ich sehr empfehlen. 10 Sterne

Meine Angelegenheit wurde in einer sehr kurzen Zeot gelöst. Alles wird sehr professionel bearbeitet.

• Im Namen welcher Firma hinterlassen Sie eine Bewertung? SK-Phone
  • In welcher Stadt ist Ihr Unternehmen ansässig? Bochum
  • In welchem Land ist Ihr Unternehmen ansässig? Deutschland

Binnen 2 weken is de vordering volledig betaald

Onze vorderingen zijn netjes binnen 2 weken volledig geïnd en aan ons betaald. Goede service met het gewenste resultaat.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? A.J. van den Hoogen & Zn BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Oudewater
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Zeer tevreden over de snelheid van handelen en de duidelijke communicatie!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Tegelhal Verschuur
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Lunteren
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Ik ben zeer tevreden over de zaaksbehandeling. Ik heb het geld snel ontvangen.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Eetjezelfbeter
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Veghel
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Professionals in the incasso sfeer

Wij zijn erg tevreden van de afhandeling in een incasso zaak in Saudi Arabia. Ze hebben heel snel success bereikt met een klant van ons, die een jaar weigerde om te betalen. The advocaten zijn professioneel, vriendelijk en de communicatie verloopt heel soepel.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Asbury Graphite & Carbons NL BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Maastricht

Kundige mensen. Fijne samenwerking

Begin dit jaar overgestapt naar deze partij. Intensieve samenwerking met als doel in minnelijke fase een resultaat neer te zetten.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Carrière Uitzendbureau
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Berkel en Rodenrijs
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Zeer correcte en professionele afwikkeling

Jaren lang al tevreden relatie, waarbij zaken op juiste waarde worden geschat en afgewikkeld.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Boxsons Autolease
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Sint-Oedenrode

vlotte incasso bij wanbetalers

Bierens neemt incasso snel en daadkrachtig ter hand. Natuurlijk heeft iedereen geduld en begrip als de betaling van een factuur eens wat langer uitblijft. Helaas leert de ervaring dat je bij faillissement van een klant helemaal niets meer ontvangt. Uiteindelijk is er dan maar één juiste conclusie: Een klant die niet betaalt, is geen klant.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? ACS
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Uden
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? NL

label.public.company-description.title

Bierens Incasso Advocaten is een incasso advocatenkantoor dat gespecialiseerd is in het oplossen van zakelijke incasso’s. Al sinds 1952 staan wij ondernemingen bij met hun betalingsconflicten. Als advocatenkantoor hebben wij meer middelen dan wie dan ook om uw factuur snel te laten betalen. Wij zijn dan ook de meest succesvolle partij voor zakelijke incasso’s. Van eenvoudige incasso's tot complexe betalingsconflicten - Bierens Incasso Advocaten is dé incassospecialist voor uw zakelijke vorderingen.

Recenzii Kiyoh

• Oricine poate posta o recenzie atât timp cât termenii și condițiile și politica de confidențialitate sunt îndeplinite
• Efectuăm verificări automate și manuale pentru a preveni cât mai multe recenzii false
• Recenzile scrise din proprie inițiativă sunt afișate online imediat și verificate în termen de 72 de ore.