Super fijne service

Maakt alles direct in orde , snelle bezorging van materialen.

Mooie producten, fijne klantenservice, snelle verzending

Mooie producten, fijne klantenservice, snelle verzending

Snelle en altijd correcte levering van producten.

It's effective, the flower essences

I suggest adding the flower essence service ones that have safe essential oils in them, because they also have taste you can work with. Just didn't give it a 5 because I prefer those ones. Really enjoying the ones I received though. Thank you. John

Excellent service

They are super nice and helpful, they reply quite quick and the delivery is also fast. I loved how much they cared to protect the product as well. I think maybe the box was too big and there was too much foam, maybe there could be an more effective way to pack the bottles and send a smaller package. Like with more bubble wrap instead. Thank you so much!

Topassortiment en topservice

In mijn zoektocht naar verschillende bloesem remedies uitgekomen bij Starremedies. Mooi assortiment goede prijs , topservice

Snel en netjes geleverd. Goed verpakt. Dank.

Snel en netjes geleverd. Goed verpakt. Dank.

Toppie

Ben zeer tevreden zeker

De Bush remedies waren heel goed verpakt zodat ze probleemloos zijn aangekomen. Tip;kunnen jullie de beschrijving van de Bush remedies in het Nederlands aanbieden?

Positief

Ik heb het gevoel dat het werkt

Supersnel en probleemloos !

Mijn bestelling werd meteen de volgende dag probleemloos afgeleverd Netjes verpakt en precies wat ik besteld had !

Erg fijn

Mijn bestelling is zo snel mogelijk gestuurd, na de vakantie, met een extra erbij waar ik erg blij mee ben. Verder vind ik deze remedies het prettigst omdat ze goed gegrond zijn, er zweeft gelukkig niets en dat heb ik net ff nodig.

Zeet uitstekend

Was toe aan verandering en remedies bood me dat aan !

Correct

Correct en vriendelijk.

Het is niet mijn eerste bestelling geweest. Ik ken de produkten ook. Nihmg steeds goede ervaring

Alles goed maar onhandig verpakt

Alles is netjes gearriveerd, maar voor de honderden stukjes mousse (die bij de restafval moesten??) heb ik 2 grote vuilniszakken moeten gebruiken. Dat was heel onhandig. Stukjes karton zou beter geweest zijn, alsook een kleinere doos.

Geachte Mevrouw, Bedankt voor uw e-mail echter bestelt u al langere tijd bij ons en bent u van ons gewend dat wij uw internationale zendingen altijd goed verpakken. Het vulmateriaal dient ruim aanwezig te zijn omdat pakketten van een hoogte van minimaal 1 meter heel moeten blijven. Het vulmateriaal kunt u deponeren in de biobak. Omdat uw bestelling veel glaswerk bevatte, zijn wij genoodzaakt deze goed in te pakken om breuk te voorkomen. Wij kunnen natuurlijk ook uw advies op volgen en een kleinere doos gebruiken met slechts enkele stukken karton, echter zal uw zending niet heel aankomen.

Normaal geen probleem

Jammer maar zending 139924 heb ik nooit ontvangen. Wat moet er gebeuren opdat ik het pakket toch zou ontvangen. Hartelijk dank.

Goed !

Op tijd geleverd, prima verpakt

Goed product. Werkt echt meteen

perfecte werking

website is duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk om alles te vinden. redelijk vlugge levering

Snel , netjes, goed verpakt

Bestellen was gemakkelijk, levering super snel.

Op zich zeer tevreden over prijs en levering. Tijdens bestelling kon ik in principe kunnen kiezen tussen 'insured' en 'not insured' verzenden, waarin een klein prijsverschil zat. Alleen: not insured kon ik niet aanduiden. Insured wil zeggen dat je moet aftekenen voor ontvangst, maar bij de levering waren we niet thuis en stond het gewoon aan de achterdeur. Op zich is alles goed aangekomen, maar dat is niet hoe het op de site staat en waar je voor bijbetaald. (wellicht eerder 'fout' van postnl dan van StarRemedies)

Keurig verpakt, snelle levering

Keurig verpakt, goed aangekomen!

Duidelijke website. Eenvoudig om je product te vinden. Op tijd verstuurd. We werden goed op de hoogte gehouden van de verzending en het tijdstip van bezorging.