Gewoon prima

Goed materiaal in de afgesproken tijd. Gewoon prima! Zal Star Remedie in de toekomst zeker opnieuw gebruiken en aanbevelen.

geweldig, persoonlijk en snel

geweldig, persoonlijk en snel

Snel, betrouwbaar en meedenkend

Een keer vergeten aan te geven dat ik bedrijf was Gebeld door Star remedies en alsnog korting gekregen. Super!

Star Remedies is een professioneel bedrijf met aandacht voor detail. Zeer goede verzorging en snelle levering. Ik ben heel tevreden en bestel in de toekomst zeker opnieuw!

Duidelijke website, snelle verzending, goed verpakt en prettige communicatie. Prima dus!

Levering is vlot, reactie op vragen ook vlot

Per mail gevraagd om advies, daar werd snel op gereageerd. De levering van de bestelling was redelijk vlot, er was iets vertraging aan de kant van post.nl.

Alles prima geleverd en goed ingepakt zeer tevreden

goed gegaan na een telefoontje aan de klanten service dat kwam door dat ik niet wist dat het bedrijf met vakantie was, de essences die ik besteld had zijn netjes ingepakt en nu in gebruik, ik ben tevreden en zal waarschijnlijk in de toekomst nog een bestelling doen als ik er klaar voor ben. ik heb bij mijn bestelling een account aangemaakt voor toekomstige bestellingen.

Bestelling vlot geleverd en keurig verpakt.

Vlot geleverd en keurig verpakt en een leuke verrassing, waarvoor dank.

Zeer positieve ervaring

Dit is het eerste bedrijf waar ik essences heb besteld die mij een fijn extra geschenk meestuurde. Bovendien werd ik duidelijk op de hoogte gehouden over de verzending. Ik word erg blij van dit soort fijne klantgerichte dingen, daarom zeker aan te raden!

snelle en plezierige bezorging en beantwoording v d mail.

overzichtelijke website met duidelijke omschrijving. snel in huis!

Vandaag besteld en de volgende dag geleverd

OK

OK

Super snelle levering en zeer goed verpakt. Alles is heelhuids aangekomen

Duidelijke site, makkelijk te bestellen. Super snelle levering en zeer goed verpakt.

Snelle goede levering

Snelle goede levering, deskundig advies en goede service

Snelle levering met goede service! Prima product.

Snel geleverd. Ook de nalevering arriveerde snel.

Heel vlotte levering !

Heel blij met mijn levering !

Heel tevreden over de bestelling. Levering was naar verwachting.

Geweldig dat de Australian Bush Flower hier zo gemakkelijk te bestellen zijn.

Zeer snelle levering.

Goede producten, prima service en snelle levering.

Goede producten, prima service en snelle levering.

kort en krachtig

prima service, snel en duidelijk!!

Snelle en veilig levering

Snel en veilig bezorgd bij mijn afhaalpunt naar keuze. Goed verpakt, zodat er niets kan breken. Extra informatiefolder is ook fijn!

uitstekende service

alles lekker efficiënt afgewerkt, klasse

Perfect zoals besteld

Alles heel snel geleverd, precies zoals besteld en netjes verpakt.

Prachtig!

Xxx

Niets op aan te merken

Alles was vlot verlopen en op het geplande tijdstip geleverd