duidelijke & overzichtelijke site en snelle levering!

Ondanks de vermelding dat de zending ivm vakantieperikelen wat verlaat zou zijn, is dit niet gebeurd... Prima levering!

Goed verzorgd pakket met mooie producten en persoonlijk contact!

Wat een fijn bedrijf is dit! Mijn bestelling moest nog even van ver weg komen en daar was het wachten dan ook op. Maar doordat er een aantal keren persoonlijk telefonisch contact was over de stand van zeken en een er aardige attentie meegestuurd was voor het langere wachten, was het niet vervelend. Gelukkig had ik de producten ook niet op stel en sprong nodig. Mijn pakket was goed verpakt en de flesjes waren goed beschermd. Alles is goed overgekomen. Nog even 1 dubbel flesje ruilen en dan is alles helemaal in orde. Bedankt voor de fijne afhandeling! Hartelijke groet, Marjon Bouwhuis van Holistische praktijk De Kleine Vuurtoren

Goede spullen en snelle levering

Ik heb Geen commentaar. Prima service en prima geleverd altijd.

snelle bezorging

Voor de 2e keer wat besteld, en snel in huis. En ook goed verpakt. Ik beveel star remedies aan En...tot de volgende bestelling maar weer

Prima snelle service

Prima, snelle service.

zeer goed, van inpakken tot en met het bezorgen

Inpakken in (zoveel mogelijk) afbreekbaar materiaal met een cadeautje erbij in die dagen dat ze niet snel kunnen bezorgen (ivm vakantie). Goede heldere website. Makkelijk en snel. dank en groet! Lanke Ps je mag mijn gegevens op je site zetten hoor!

product was goed verpakt en ik had een snelle levering

Product was goed verpakt en ik had mij pakketje gauw binnen. Scherpe prijs.

snel en erg goed

ik heb al meerdere keren iets besteld , het is altijd (te) goed verpakt ,nog nooit breuk gehad . en een snelle en betrouwbare levering .

Excellent Products and Fantastic Services

I have been purchasing Manuka Honey MGO 550+ 500 Grams Manuka Health and Lip Balsem Manuka Health at www.starremediesshop.nl since year of 2017. I ordered during weekdays before 16:00 o’clock and I always received my orders the next day. Star Remedies always delivered my orders promptly and provided fantastic services. The packing is always very good, safe and tidy. The quality of Manuka Health’s products is excellent. Therefore, I regularly purchase their products only at starremediesshop.nl

altijd klandvriendelijk en prima producten.

ik word altijd goed geholpen en serieus genomen als klant. iets wat helemaal niet bij elk bedrijf zo is.

Snelle en nette levering

Helemaal tevreden met den snelle service. Goed verpakt.

Zeer snelle en goede service.

Prettige en duidelijke informatie op de site. Snelle levering en super producten in nette staat ontvangen.

Fantastisch!

Snelle levering. Netjes verpakt. Jammer van verzendkosten

Snelle levering goede service goed verpakt. Hoge verzendkosten ondanks hoogte van bestelling. Acties kortingen hebben dan geen effect

Super service, snel en persoonlijk.

Zeer fijn en gemakkelijk contact met Star Remedies. Professionele super service.

Super service, fantastische producten, snelle levering.

Super service, fantastische producten, snelle levering.

Snelle en correcte uitvoering van de bestelling.

Snelle en correcte uitvoering van de bestelling.

Mooie producten, goed verpakt en een leuk extra'tje

Mooie producten, goed verpakt en een leuk extra'tje

Zeer deskundig, vriendelijk, uitstekende service en produkten.

Iedere keer word ik snel en vriendelijk geholpen, indien gewenst met extra deskundig advies geholpen. De produkten zijn van een hoogstaande kwaliteit en ik kan van harte deze mensen en dit bedrijf en hun produkten bij iedereen aanbevelen.

Fijn bedrijf

Zorgvuldig, aandacht en passie. Altijd vriendelijk te woord staan en fijne uitleg!

Mooie producten, fijne service.

Keurig verpakt, mooie producten. Zodra mijn zending verwerkt was, kreeg ik direct een verzendmelding. Alles duidelijk!

TOP!

Fijne mensen, goed en zorgvuldig verpakt!

alle bestellingen verlopen vlekkeloos

Duidelijk, goede prijs en snelle service.

Ervaringgvcd