Alles goed, alleen te grote vervoerskosten.

De kosten welke wij in rekening brengen voor het vervoeren van een zending naar België zijn exact dezelfde kosten zoals PostNL deze aan ons belast. Wij kunnen derhalve geen kortingen aanbieden aan professionals op de vervoerskosten die reeds andere voorwaarden hebben dan consumenten. Indien u franco had besteld, dan waren er geen verzendkosten berekend echter op uw ordergrootte was franco helaas niet mogelijk.

zeer snel

goede communicatie

Altijd uitstekend geleverd!!!

Proffecioneel!

Behulpzaam en klantvriendelijk

Attent bij vragen en snelle levering

Snelle levering en goede prijzen.

Hele fijne site en snelle service.

Ik bestel al jaren bij star remedies. Altijd uitstekend.

Fijne en snelle service, top!

Mijn pakketje was goed verpakt en werd snel opgestuurd.l en geleverd. Top service! Zeer aan te raden.

Love the products and Excellent Customer Service!

I am so happy I found Star Remedies, it is a one stop place where I get my flower essences. They ship the products quickly and the customer service exceeded my expectation.

Snel, mooie producten en goed verpakt

Snel, mooie producten en goed verpakt

Super snel

Heel tevreden, verbaasd dat alles zo snel ging. Op de hoogte gehouden door e-mails. Perfect.

Snelle levering, goede service

Lang op zoek geweest naar een bepaald product. Hier heb ik het gevonden. Levering ging heel snel en ook toen ik nog een vraag had werd deze snel en vlot via de mail beantwoord. Kortom, heel tevreden.

Prima en vooral vlotte levering, nog voor kerst

22 dec een tamelijke grote bestelling gedaan, werd 24 dec geleverd, wat ik niet verwacht had vanwege de grote kerstdrukte, top!

Zeer prettig geholpen en goede producten

Ik ben heel blij met de geleverde service en de fijne producten. De verzending was goed geregeld en snel.

Aanlevering Post.nl

Na contact met een medewerker van Star Remedies heb ik toch gekozen voor verzending via Post.NL en niet voor het alternatief UPS. Ik koop, vanwege mijn gezondheid, alles via internet en heb tot nu toe nooit problemen met aanlevering van aankopen via Post.NL. Zelfs niet tijdens de drukke periodes. Daarbij zijn de berekende verzendkosten zowel voor Post.NL en UPS erg hoog. Ook wordt er geen brievebuspakket verzonden, voor een paar kleine flesjes. Mijn verbazing is groot: na de aankoop kreeg ik direct een melding van het aanleveren van mijn producten aan Post.NL. Nu drie dagen later zie ik op de Track en Trace dat de levering niet ontvangen is door Post.NL. Dus bij wie ligt het probleem?

Fijne mensen

Mooie producten goede service.

trouwe klant; bedrijf is gewoon top!

bestel hier al jaren dus is gewoon goed.

service is top zoals het hoort

fijne mensen, goede service en goede dienstverlening. zending naar noorwegen verliep goed. blij met de produkten

Fijn bedrijf met mooie producten

ik belde voor advies en werd keurig te woord gestaan. medewerker vertelde dat postnl langer onder weg zou zijn naar duitsland dan ups. heb gekozen voor ups en de zending was top ingepakt. veel aandacht! ga zo door. fijn om te zien dat er nog zulke bedrijven bestaan. leuke bedankt kaart zat ik mijn bestelling

Keurig verpakt

Keurig verpakt. Snel geleverd met UPS. vriendelijke medewerkers.

Slecht! Dus geen ster, maar dat kan helaaas niet

Bij een levering hoort produktinformatie te worden verstrekt, zodat levering op juistheid gecontroleerd kan worden. Zelfs na herhaald telefonisch verzoek wordt deze informatie geweigerd. Volgens mij mag dit in Nederland niet. Dit ga ik verder uitzoeken

U heeft bij ons meerdere malen edelstenen besteld en wij verwijzen u naar de vele boeken die beschikbaar zijn en de informatie welke u op internet kunt nalezen of de werking van stenen, de eigenschappen, de kwaliteiten en overige kenmerken. Wij leveren geen productinformatie bij de stenen omdat dat simpelweg niet van toepassing is. Binnen de gemmologie kunnen inderdaad certificaten verstrekt worden, echter gebeurd dit uitsluitend bij zeer kostbare stenen. De stenen welke u besteld zijn eenvoudige stenen die gebruikt worden binnen de therapie van Dietmar Krämer. U heeft zelf aangegeven dat u voldoende kennis heeft over stenen. Welke informatie wij u dan geweigerd hebben, is ons een raadsel.....en alle informatie over stenen kunt u overal op internet en in boeken nalezen. U heeft zelf een overwogen keuze gemaakt om bepaalde stenen aan te schaffen. Of verzoekt u elke keer bij de Blokker, Aldi en AH keer op keer dezelfde informatie als u een aardappelschilmes koopt, vuilniszakken, schoenen, kleding of andere koopwaar aanschaft; bij een mes krijgt u ook geen handleiding hoe u deze gebruikt, of uitleg bij een wasknijper of uitleg bij een ring hoe u deze dient te dragen...... Wij hebben u keurig te woord gestaan en samen even de stenen doorgenomen. Meer dan dat kunnen wij niet doen.

Attent

Eerlijke, correcte service. Persoonlijke aanpak. Bedankt

Goede service, goed bedrijf

Snelle levering van de spullen

Zuiverheid en kwaliteit!

Op advies van natuurarts producten van Starremedies aangeschaft. Mijn zoon vaart wel bij deze zuiver producten, met duidelijke kwaliteit. De cremes voelen prettig aan op de huid, en brengen de combinatie druppels van bloememessences rust in het systeem. Ik ben zeer tevreden en raad het aan wanneer dat geadviseerd wordt.

Zeer correct!

Ik had eerst gechat met Karen omdat ik wat vragen had over het product wat ik wilde kopen en zij was echt heel erg vriendelijk. Super snelle levering in deze drukke tijd!

Goed, als ik bel wordt er opgenomen en ik krijg voldoende antwoord.

Gelukkig was ik geen zeurpiet toen ik mailde en belde omdat de bestelling niet was gekomen en ik niet begreep hoe het verder ging. Vanwege corona was het iets later, maar ik had het toch snel in huis. Ik had nog een paar vragen en dat was geen punt en ik hing tevreden op. Contact kunnen maken en ook een goede omschrijving bij het product - wat ook goed blijkt te zijn. Plusje, dus.