Het is niet mijn eerste bestelling geweest. Ik ken de produkten ook. Nihmg steeds goede ervaring

Alles goed maar onhandig verpakt

Alles is netjes gearriveerd, maar voor de honderden stukjes mousse (die bij de restafval moesten??) heb ik 2 grote vuilniszakken moeten gebruiken. Dat was heel onhandig. Stukjes karton zou beter geweest zijn, alsook een kleinere doos.

Geachte Mevrouw, Bedankt voor uw e-mail echter bestelt u al langere tijd bij ons en bent u van ons gewend dat wij uw internationale zendingen altijd goed verpakken. Het vulmateriaal dient ruim aanwezig te zijn omdat pakketten van een hoogte van minimaal 1 meter heel moeten blijven. Het vulmateriaal kunt u deponeren in de biobak. Omdat uw bestelling veel glaswerk bevatte, zijn wij genoodzaakt deze goed in te pakken om breuk te voorkomen. Wij kunnen natuurlijk ook uw advies op volgen en een kleinere doos gebruiken met slechts enkele stukken karton, echter zal uw zending niet heel aankomen.

Normaal geen probleem

Jammer maar zending 139924 heb ik nooit ontvangen. Wat moet er gebeuren opdat ik het pakket toch zou ontvangen. Hartelijk dank.

Goed !

Op tijd geleverd, prima verpakt

Goed product. Werkt echt meteen

perfecte werking

website is duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk om alles te vinden. redelijk vlugge levering

Snel , netjes, goed verpakt

Bestellen was gemakkelijk, levering super snel.

Op zich zeer tevreden over prijs en levering. Tijdens bestelling kon ik in principe kunnen kiezen tussen 'insured' en 'not insured' verzenden, waarin een klein prijsverschil zat. Alleen: not insured kon ik niet aanduiden. Insured wil zeggen dat je moet aftekenen voor ontvangst, maar bij de levering waren we niet thuis en stond het gewoon aan de achterdeur. Op zich is alles goed aangekomen, maar dat is niet hoe het op de site staat en waar je voor bijbetaald. (wellicht eerder 'fout' van postnl dan van StarRemedies)

Keurig verpakt, snelle levering

Keurig verpakt, goed aangekomen!

Duidelijke website. Eenvoudig om je product te vinden. Op tijd verstuurd. We werden goed op de hoogte gehouden van de verzending en het tijdstip van bezorging.

Erg snelle bezorging

Ik heb meerdere keren besteld bij Star Remedies en ze hadden altijd wat ik nodig had. Zendingen zijn veilig en snel.

Goede en eerlijke producten. Bij Star Remedies weet je dat de producten ook echt wat doen en dat het kwaliteit is.

Fijne ondersteuning

Mijn vraag werd netjes en snel beantwoord. Product werd de volgende dag bezorgd. Dankjewel

Top!!

Altijd snel en goed verpakt in huis!

Goede en vriendelijke klantenservice

Bestel al jaren bij star remedies. Altijd goede en vriendelijke klantenservice.

Bestelling snel en correct geleverd.

Zie hierboven.

Fijne producten en supersnelle levering

Zeer goede ervaring met de effectiviteit van de producten. De Combinaties zijn prettig om mee te werken.

Prima..altijd goede en snelle service

Prima...altijd goede en snelle service

Snek en goed ingepakt

Prima snelle service

Topkwaliteit en zeer goede service !!

De remedies zijn van een zeer hoge kwaliteit en werken perfect zoals voorgeschreven (mits je de juiste remedie voor je kwaal hebt gekozen natuurlijk). Er wordt altijd snel geleverd en de flesjes worden veilig verpakt. De geleverde flesjes komen altijd overeen met mijn bestelling en als er een stockonderbreking is, laten ze je dit weten en wordt het correct nageleverd.

Super snelle levering

Vandaag besteld en morgen geleverd, zeer tevreden

Alles goed, alleen te grote vervoerskosten.

De kosten welke wij in rekening brengen voor het vervoeren van een zending naar België zijn exact dezelfde kosten zoals PostNL deze aan ons belast. Wij kunnen derhalve geen kortingen aanbieden aan professionals op de vervoerskosten die reeds andere voorwaarden hebben dan consumenten. Indien u franco had besteld, dan waren er geen verzendkosten berekend echter op uw ordergrootte was franco helaas niet mogelijk.

zeer snel

goede communicatie