Waardevolle producten

Fijne producten die je kunnen ondersteunen in je ontwikkeling als mens

Altijd super goed

Er is nagenoeg geen andere webshop die zó razendsnel bestellingen verstuurd! De Starremedies site is enorm uitgebreid! Ik kan er altijd terecht!

Star remedies verdient 5 stars

Ik gebruik al meer dan 10 jaar PURE kristal deodorant aan touwtje. Geweldig product ik wil niets anders meer

Star remedies heeft een snelle levertijd. Dat is heel fijn. Mijn mail belande per ongeluk in de spam, maar na telefonisch contact werd ik prima geholpen en wegwijzer gemaakt in de wereld van de bloesems. Een hartelijke dank voor jullie zorgvuldigheid en warme service!

Response from the business owner

Beste Mareen, Uw e-mail stond gemarkeerd als spam vandaar dat wij deze niet konden antwoorden binnen de gewenste tijd. Contact met ons leggen is echt heel eenvoudig; dat kan ook via social media en via de ouderwetse telefoon. Wij zijn er altijd tussen 09:00 en 17:00 om onze klanten vriendelijk en persoonlijk te woord te staan.

Goede webshop, snelle verzending.

Uitmuntende bedrijf

Goede producten en vriendelijk te woord gestaan.

Top! Van a tot z!

Have been ordering here for many years. They never ever disappointed me or our team. Cheers for all of you. Keep it up!

Fijn bedrijf

Goede ervaring al jarenlang. Fijne mensen met verstand van zaken en passie voor de klant (zoals ik) Producten worden keurig verpakt!

De verpakking blijkt recyclebaar.

De vulling in de verpakking blijkt na uitleg geen plastic zoals gedacht maar recyclebare zetmeel en water. Goed zo.

Response from the business owner

Geachte Mevrouw, Bedankt voor uw reactie echter gebruiken wij geen opblaasplastic zakjes. Deze zijn een ramp voor het milieu. Ons vulmateriaal is samengesteld uit 100 procent natuurlijke grondstoffen: lucht, water en plantaardig zetmeel. Het wordt, zoals het Fraunhofer Instituut heeft bevestigd, binnen zeer korte tijd biologisch afgebroken en is onschadelijk voor het milieu. Flo-pak BIO kan ook worden hergebruikt, weggegooid of gecomposteerd en is 100% oplosbaar in water. Ons vulmateriaal is samengesteld uit 100 procent recylcebare grondstoffen. Flo-pak kan ook worden onbeperkt worden hergebruikt en is 100% recylebaar. Onze golfkartonnen verpakkingen bestaan voor meer dan 70-80% uit gerecycled papier waardoor deze een bijdrage levert aan het milieu en uit hernieuwbare grondstoffen geproduceerd wordt. (Papiercontainer bij u in de buurt)

Alles perfect verlopen.

Zowel bestelling (waarbij omschrijvingen van de diverse producten zeer duidelijk en hulpzaam zijn bij het maken van de keuze) als de aflevering zijn geheel correct verlopen.

Goede service , precies zoals beloofd

Snel geleverd, fijne website, goede communicatie

snel en accuraat

Groot assortiment kwaliteit. Makkelijke bestelwijze. Snelle levering.

Super fijne service

Maakt alles direct in orde , snelle bezorging van materialen.

Mooie producten, fijne klantenservice, snelle verzending

Mooie producten, fijne klantenservice, snelle verzending

Snelle en altijd correcte levering van producten.

It's effective, the flower essences

I suggest adding the flower essence service ones that have safe essential oils in them, because they also have taste you can work with. Just didn't give it a 5 because I prefer those ones. Really enjoying the ones I received though. Thank you. John

Excellent service

They are super nice and helpful, they reply quite quick and the delivery is also fast. I loved how much they cared to protect the product as well. I think maybe the box was too big and there was too much foam, maybe there could be an more effective way to pack the bottles and send a smaller package. Like with more bubble wrap instead. Thank you so much!

Topassortiment en topservice

In mijn zoektocht naar verschillende bloesem remedies uitgekomen bij Starremedies. Mooi assortiment goede prijs , topservice

Snel en netjes geleverd. Goed verpakt. Dank.

Snel en netjes geleverd. Goed verpakt. Dank.

Toppie

Ben zeer tevreden zeker

De Bush remedies waren heel goed verpakt zodat ze probleemloos zijn aangekomen. Tip;kunnen jullie de beschrijving van de Bush remedies in het Nederlands aanbieden?

Positief

Ik heb het gevoel dat het werkt

Supersnel en probleemloos !

Mijn bestelling werd meteen de volgende dag probleemloos afgeleverd Netjes verpakt en precies wat ik besteld had !

Erg fijn

Mijn bestelling is zo snel mogelijk gestuurd, na de vakantie, met een extra erbij waar ik erg blij mee ben. Verder vind ik deze remedies het prettigst omdat ze goed gegrond zijn, er zweeft gelukkig niets en dat heb ik net ff nodig.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement