Snel en goed ingepakt geleverd

Prijs / kwaliteit goed

Snelle levering en altijd snel reactie op vragen

Prima service en levering

Prima bedrijf

De keren dat ik iets bij Star heb besteld, was de levering altijd vlot en correct. Bij een vraag kreeg ik onlangs een duidelijk antwoord.

Hoge en zuivere kwaliteits produkten,. en zorgvuldige verzending,.,. mijn dank,.,...en heb een vriend getipt voor de Star-remedies,. heel nieuwsgierig wat het gaat opleveren,.

Perfecte levering.

Verzorgde en perfecte levering

Zorgvuldigheid in alles. Alleen maar complimenten.

Starremedies voert al heel wat decennia een zeer uitgebreid comfortabel transparant beleid op natuurlijk gezondheidsgebied naar de medemens waarvan zij ongelooflijk veel houden. Je ziet die compleetheid in al hun liefdevolle zorg terug in letterlijk alles, met goede informatieverstrekking en een uitstekend beleid tot op de deurmat en verder, want het gaat hun om jou optimaal te helpen met ook nog eens goede nazorg in hoe het met jou gaat.

Kwaliteit gegarandeerd

Star Bloesemremedies besteld, snel geleverd, duidelijke omschrijving. Ze voelen heel erg goed. Ik ben meteen begonnen met innemen

Positieve ervaring

Producten zijn absoluut kwaliteit! Netjes verpakt en snel verzonden. Tevreden klant!

Snelle en goede levering

Na 1 dag was de bestelling al binnen, keurig verpakt.

Geweldig liefdevol, warm en meelevend

Super fijn dat ik de bestelde producten zo snel binnen had! Nu aan de slag met de producten!

Top bedrijf

Snelle service, mooie producten, heel netjes verpakt.

Positief

- Goede klantenservice - Goede communicatie - Vlotte levering, goed beschermt ingepakt.

De bestelde producten waren heel goed ingepakt!

De bestelling kwam naast dat het goed was ingepakt werd het ook nog snel verstuurd.

Très bien

Je parle français donc, c'est dommage que le livre ne soit pas en français. Sinon, top

Prachtige produkten, zorgvuldig verpakt en super snel verzonden. Ook heel waardevol is het persoonlijke kontakt en advies, waarvoor veel dank!

Snel en netjes geleverd

Vandaag besteld en morgen is huis is bij star remedies echt zo! Gelijk de volgende dag netjes en goed verpakt in uit, top

TOP

Prima flesjes voor een goede prijs. Snelle verzending en een lieve attentie bijgesloten.

geweldige webshop

Vind het een heerlijke webshop. Alle artikelen worden goed verpakt ook als je glaswerk hebt besteld.

Zowel nu als in het verleden heb ik alleen maar lof over Star Remedies

De bestellingen worden altijd op tijd aangeleverd en zijn perfect verzorgd.

Prettig en snel

Alles oké, snel geleverd. Prima

Zeer snelle service en fijne kwaliteit

Na mijn bestelling heb ik zeer snel mijn levering gehad, tevens ook een zeer mooie boek gekregen die me kan ondersteunen in een betere verkoop, dikke pluim voor service

Snelle levering, top producten!

Wat een verrassing jullie pakketje. In de doos niet alleen mijn stockflesje, maar ook een mooi boek met uitleg en een proefje van honing.

Great experience

Great!