Zorgvuldig verpakt

Snelle levering. Bestelling zeer zorgvuldig verpakt. Pakketje probleemloos opgehaald bij pakketautomaat.

De juiste producten in het assortiment.

Al jaren lang top producten

Mijn man en ik gebruiken al meer dan tien jaar deodorant stick aan een touwtje. Een geweldig product. 100% natuurlijk en dat vinden wij heel belangrijk. We doen er een klein jaar mee. Dus ook nog eens heel zuinig. We bevelen dit aan.

Het product geeft je een rustiger gevoel

Mijn lichaam komt tot rust, ervaar minder prikkels. De omschrijving is kloppend

Excellent

I am very satisfied with the products and the service is very efficient

• Ci consiglieresti? Si

Super snel verzonden. Heel goed verpakt

Remedies zien er goed uit en pipetten druppelen mooi.

Mooi verpakt en snel geleverd super blij mee en redelijk geprijsd.

Super goede service, klantgericht en snel!

Snelle levering, bij vragen super vriendelijke klantenservice en directe oplossing. Ik had geen link ontvangen ivm levering, gebeld, er werd direct gecontroleerd wat de status was en terwijl link opnieuw werd verstuurd bleef klantenservice medewerker aan de telefoon om te checken voor ontvangst. Uiteindelijk bleek pakketje al afgeleverd op afhaalpunt en bleek ik ook nog een extra product ontvangen te hebben. Top producten en service!

Website is overzichtelijk, prijzen zijn duidelijk en levering is altijd snel.

Super goede service !

Ik heb verschillende keren telefonisch contact gehad vragen gesteld en super goed en vriendelijk geholpen top!

levering deo

Had deo besteld maar was niet leverbaar; ontving keurig een email dat het weer op voorraad lag en dus besteld kon worden. Na bestelling werd het de volgende werkdag geleverd.

Uitmuntend

Goede producten en snelle levering

uitstekend

gewoon goed

Aantal flesjes kwam niet overeen met aantal pipetten, anders had ik 5 sterren gegeven.

Eigenlijk 6 sterren

Star Remedies gaat zeer integer en betrokken te werk. PostNL had vertraging opgelopen maar ik kreeg steeds onmiddellijk antwoord van Star Remedies. Een bijzondere webshop met bijzondere produkten en een toegewijd team.

Mooi informatief boek ontvangen

Na het contact met Star Remedies heb ik een prachtig boekje ontvangen waarin alle Bach bloesems in beschreven staan. Op alle gemak kan ik nu goed uitzoeken en lezen wat bij me past en wat me in de toekomst ook zeker van pas gaat komen. Fijne service en vriendelijke mensen. Ik ben benieuwd naar mijn ervaringen met de druppels. Het concept vind iets unieks in deze tijd. Vooral omdat we het nodig hebben om tot ons zelf te komen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw bericht en uw feedback betreft uw recente aankoop van onze druppels. Wat betreft het ontbreken van een standaard gebruiksaanwijzing bij onze producten, willen we u laten weten dat dit beleid is gebaseerd op het feit dat veel van onze klanten onze producten op advies van therapeuten aanschaffen. Hierdoor hebben we ervoor gekozen om gebruiksaanwijzingen op aanvraag te verstrekken, om zowel papierverspilling als de feedback betreffende milieuoverwegingen te verminderen. We begrijpen echter dat duidelijke informatie over onze producten essentieel is, en we willen u verzekeren dat we altijd bereid zijn om informatie te verstrekken wanneer dat nodig is. Aarzel niet om ons te contacteren via e-mail of telefoon als u aanvullende informatie of instructies nodig heeft. Daarnaast willen we benadrukken dat het geven van feedback volledig vrijwillig is en niet verplicht. We willen altijd weten hoe onze klanten hun ervaring met onze producten vinden, zowel positief als negatief. Uw opmerkingen helpen ons om onze service te verbeteren en eventuele zorgen aan te pakken. We betreuren het dat u zich gehaast voelde om een beoordeling achter te laten en dat u negatieve feedback heeft gegeven. Ons team staat altijd klaar om te helpen en uw vragen te beantwoorden, zodat we samen kunnen werken aan het verbeteren van uw ervaring met onze producten.

Heel zorgvuldig ingepakt en folders bijgevoegd en verzonden

Goeie en snelle verzending

Ondanks de kerstdrukte had ik mijn bestelling snel in huis.

Mooie producten snel geleverd

Snelle levering, producten zoals omschreven.

Snelle levering, goed klantcontact, mooie producten

Idem zie hierboven Mooi bedrijf, goede website, kwalitatief goede producten

Er is geen reden om niet hier te bestellen

Uitgebreid aanbod, goede prijzen, goede service, snelle levering en ook nog af en toe een verrassing bij je bestelling. Ik kan geen reden verzinnen om ergens anders te bestellen.

De producten werden de volgende dag, goed verpakt, bij mij gebracht

Snel geleverd en netjes ingepakt wij zitten in zeer tevreden over de flesjes..

heldere site en goede uitleg , snelle service

Mooie producten met een heldere uitleg

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering