Geweldige service en voorlichting

Snel geholpen bij alle hulpvragen en geweldige spullen om te kopen. Veilig en betrouwbaar. Alles is goed getest en werkt .

Professional delivery - safe and on time.

All paket arrived safe and on time. Happy! Thank you to your team !!!

Duidelijke website.

De producten die ik wilde kopen waren zo gevonden. Afrekenen ging ook heel makkelijk. Helaas werdt er door Post NL, 2x de lever datum gewijzigd.

Goed geregeld

Mooie website. Erg duidelijk. Bestelling de volgende dag al binnen. Goed geregeld

Goede communicatie, snelle levering en laagdrempelige website

Dank weer mensen van Star Remedies! Ik bestel al meer dan 10 jaar mijn materialen van Bachbloesems en pipetflesjes bij jullie. Altijd weer blij met de makkelijke communicatie en snelle levering, met af en toe een leuk cadeautje. Hartelijke groet!

Fijne remedie

Verzenden duurde wat lang. Kan volgens mij sneller.

Uitstekende dienstverlening

Het Nederlands voor svp is aub

Ben jarenlang actief therapeut geweest, tot mijn man te ziek was om nog wat te doen ernaast. Helaas is hij half jr geleden overleden en ben weer iets aan het opbouwen met Bach, het blijft boeien! Dus meteen naar jullie site gegaan en begin gemaakt!

Super snel geleverd

2x bachbloesem set 30ml gekocht en bevalt super en in een handige verpakking waar je de bloesem plaatjes op de 4 dozen kunt plakken. Heel overzichtelijk dank jullie wel. Groet Jan.

Vind het fijn , om duidelijke uitleg te lezen. Daar zoek ik ook naar.En dat lees ik hier.

Soms ff zoeken , maar dan vind ik wat ik zoek. En soms een andere omschrijving, dan eerder. Maar het altijd boven water...

Snel, accuraat en aan te bevelen

Weinig meegemaakt dat een bestelling zo snel werd bezorgd! Goede kwaliteit producten, Keurig ingepakt. Goede klantenservice

Alles ok, rap in huis

Voor het eerst besteld. Ik had een paar vragen maar stelde die buiten kantoortijden en toch werden mijn vragen direct beantwoord. Super!

Super tevreden met bestelling

Ik heb de Ainsworth bloesems besteld. Deze kreeg in in een mooie etui. Houten kistje, en lege pipetflesjes. Ook kreeg ik er nog een mooi boek bij en een lekker zeepje. Ik ben super tevreden over de verzending en de inhoud!

Mijn bestelling is op tijd gekomen en mooi verzorgd ingepakt .

Top produkt

Manuka honing besteld: hele fijne honing, volle smaak en doet me goed. Snel, met info erbij , geleverd.

Goed contact en snelle levering ! Dank!

Goed op de hoogte gehouden over de levering, prettig contact

Al jaren goede ervaringen met dit bedrijf.

Zeer snelle levering in goede verpakking. Zeer overzichtelijke site. Ook is het bedrijf telefonisch heel goed te bereiken. Ik ben altijd heel tevreden

Service!

Snelle levering van de bestelde remedies. Klasse!

Gewoon goed

Mooie eerlijke producten en mijn bestelling goed ontvangen .

Handig qua online bestellen en snel geleverd

Helemaal goed!

Uitstekende ervaringen met Star Remedies BV

Uitstekende middelen. Accurate en snelle afhandeling van een bestelling. Snelle levering

Mooi product

Het product Bach Bloesemremedies was zeer mooi verpakt in een etui voor een mooie prijs. Zeer tevreden over de manier van versturen.

Goede en snelle levering

Goede kwaliteit producten

Altijd weer helemaal tevreden

bestelling gaat eenvoudig en afronding is altijd weer even efficient en zorgzaam.

150 Sloterweg

Badhoevedorp 1171 CV