Super goede service

Flesjes en tincturen besteld voor mijn praktijk. Betaald als particulier. Ik kreeg telefoontje dat ze gingen rectificeren omdat ik als bedrijf korting krijg! Dat is service ☺️ Altijd snelle levering en als er iets is goede vlotte communicatie. Fijn bedrijf om mee te werken. Mensen met hart voor hun zaak❤️

Keurig verzorgd Snelle levering Bij vragen direct een net antwoord

Snelle levering en goede producten

Mijn bestelling kwam de volgende dag al. Netjes verpakt. Goede kwaliteit. Ik ben heel tevreden!

Vlot, correct alkes naar wens

Super snelle levering

Vandaag besteld en volgende dag ontvangen

Keurige verpakking en snelle bezorging

Goede site, duidelijke instructies en zeer snel

Snelle en goede service

In de avond besteld en de volgende dag al meteen verzonden. Netjes op de hoogte gehouden per e-mail van de vorderingen rondom de bestelling.

Duidelijke afspraken en snelle en correcte bezorging.

Zie bovenstaande

Snelle correcte levering

Snel

Bestelling was er de volgende dag. De middelen doen hun subtiele werk.

Bestelling zeer snel geleverd!

Correcte afhandeling van bestelling.

Correct

Alles verloopt snel en correct. Zeer tevreden.

Snelle levering, mooi uitgebreid assortiment.

Snelle levering van goed verpakte Star Remedie producten!

Maandagavond bestelling gedaan van een aantal Star Remedie producten. Emails ontvangen over de status van de bestelling en het tijdstip van leveren. Woensdag, de bestelde producten aan huis ontvangen, netjes en zorgvuldig verpakt! Meer kun je toch niet wensen als consument! Uitstekende service! Dank jullie wel!

Hartstikke goed

Wat een leuke verassing dat ik er een boekje heb bijgekregen. Zeker een “WOW!” ervaring! Dank je wel Groetjes, Marlie Estejé

UItstekend!

Prima materiaal en prima levering!

Goed en snel

Een ding, de verpakking had ik graag gezien dat de pipet en fles los van elkaar verpakt zijn en niet dat de zak met pipetten in de zak van de flesjes wordt gestopt ivm schaden.

Elektro Essence druppels doen wat ik van ze verwacht

Elektro Essence druppels besteld voor mijzelf en 2 vriendinnen. Snelle levering en de druppels doen wat we ervan hadden verwacht.

Uitstekend, goed telefonisch advies, snelle levering zoals beloofd.

Prettig.

Snel en betrouwbaar!

Een dag na mijn bestelling had ik mijn product al in huis. Simpel, maar goed en veilig verpakt en dus onbeschadigd. Prima service!

Snel en correct geleverd

Ik ben zeer tevreden. Het aanbod zou misschien iets kunnen uitbreiden. Ik mis een aantal flowers, die ik in het verleden in Amerika bestelde.

Mooie bloesem remedies voor het nu, deze hectische en ongewone tijd.

Door inzet van de Star bloesems op advies van Madeleine voor mijn dochter heb ik kunnen ervaren hoe belangrijk het is op het emotionele niveau haar te kunnen helpen. Ze komt nu wat meer op voor zichzelf ook in haar werk in een dierenwinkel. Remedie die ik als advies meekreeg; kruidje roer me niet, waterlelie en dagkoekoeksbloem. Nu heb ik de hele set en volg de lessen bij C.I.N.T Starremedies opleiding. Ik kijk er elke keer weer naar uit.

Heel aangename samenwerking

Ik kreeg onmiddellijk antwoord op mijn vragen. Zodra er meer informatie was werd er telefonisch contact opgenomen met mij.

Waardevolle producten

Fijne producten die je kunnen ondersteunen in je ontwikkeling als mens

Altijd super goed

Er is nagenoeg geen andere webshop die zó razendsnel bestellingen verstuurd! De Starremedies site is enorm uitgebreid! Ik kan er altijd terecht!