Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

vriendelijk bij telefonisch contact , snelle, correcte levering

vriendelijk bij telefonisch contact , snelle, correcte levering

Uitstekend!

Snelle en correcte levering.

Hele goeie kwaliteit en snelle levering

Had pipetflesjes besteld. Mooie goeie kwaliteit en werd heel snel geleverd

Product bij diverse leveranciers uitverkocht, bij Star Remedies besteld en een paar dagen later in huis.

Prachtige producten en persoonlijke service

Altijd goed, altijd vriendelijk en gewoon goed!

Lovely team and amazing products

They have been extremely helpfull when dealing with our orders and requests. Keep up the amazing work! Thanks, Chris

Gewoon een fijn bedrijf!

Vriendelijk en behulpzaam

Ik ben zeer tevreden over de service van Star Remedies. Het is zo verfrissend om te werken met een bedrijf dat niet alleen een product levert, maar ook proactief meedenkt en helpt in mijn behoeften te voorzien. Het team van Star Remedies heeft keer op keer bewezen dat ze zich inzetten. Ook al wist ik niet zeker welk product het beste bij mij zou passen, ze stonden altijd klaar met advies. Deze persoonlijke benadering gaf mij het vertrouwen dat ik bij hen in goede handen zou zijn. Bovendien is hun verzendsnelheid echt indrukwekkend. Ik hoef nooit lang te wachten op mijn bestelling, wat mijn ervaring met Star Remedies nog aangenamer maakt. Al met al was mijn ervaring met Star Remedies geweldig! Bedankt voor je uitstekende service!

Niet eens met de zending

Een bestelling geplaatst voor getrommelde stenen die op de website staan, tot mijn verbazing ontvang ik ruwe stenen daar ze geen getrommelde stenen in huis hebben. Zonder overleg met mij sturen ze ruwe stenen op want de getrommelde stenen zouden een paar dagen later weer in de webshop aanwezig zijn. Ik kan de ruwe niet gebruiken! na overleg krijg ik een retourlabel maar daar staat dan op dat het franco is en ik kan voor de verzendkosten opdraaien? Advies aan jullie is “ overleg eerst voordat je iets verzend!! “ zeer ontevreden!!!!!

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw recente bestelling van stenen. We willen graag duidelijkheid verschaffen over de situatie en stappen ondernemen om het voor u op te lossen. Het is belangrijk om te vermelden dat al onze geleverde stenen direct gerelateerd zijn aan de methode volgens Dietmar Krämer en zijn bedoeld voor therapeutische doeleinden. In sommige gevallen kan het voorkomen dat bepaalde stenen (trommelsteen of ruwe variant) niet direct uit voorraad leverbaar zijn omdat ze rechtstreeks worden aangeleverd vanuit Dietmar Krämer zelf. We begrijpen dat dit tot verwarring kan leiden wanneer u een ander type (ruw ipv trommel) steen ontvangt dan wat u had verwacht. Wat betreft de stenen die u ontvangen heeft zijn ruw en bestemd voor de methodiek van Krämer, willen we u verzekeren dat we ons uiterste best doen om de hoogste kwaliteit te leveren die voldoet aan de methodiek van Krämer. Met betrekking tot de e-mailsituatie willen we benadrukken dat er in eerste instantie een fout was gemaakt bij het versturen van de e-mail zonder het retourlabel. We bieden onze oprechte excuses aan voor deze vergissing. We hebben het onmiddellijk gecorrigeerd en u voorzien van een retourlabel. Het goede nieuws is dat de retourlabel voor u kosteloos is. Zodra we de retourzending van de stenen ontvangen, wordt het aankoopbedrag uiteraard teruggeboekt via onze payment provider. Uw tevredenheid is van het grootste belang voor ons, en we zullen er alles aan doen om dit op te lossen en ervoor te zorgen dat u de juiste stenen ontvangt. Nogmaals onze excuses voor de verwarring en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

Gekregen wat we hadden verwacht

Gekregen wat we hadden verwacht

vriendelijk te woord gestaan en snel geleverd!

Na een kort telefonisch gesprek meteen besteld en al heel snel geleverd. Keuring verpakt en producten volgens verwachting.

voor mijn kleindochter

Mijn kleindochter is 15 jaar gebruik Crowea 2x per dag 1 druppel in beetje water.Zij geeft aan meer rust in haar hoofdje.

zeer verzorgde levering

veel keuze aan bloesems die echt nodig zijn in deze hectische tijd en ondersteuning bieden aan je proces

Product is goed verpakt .

Product is goed verpakt , jammer dat een geen Gebruiksaanwijzing meegestuurd is

Response from the business owner

Dank u wel voor uw beoordeling en opmerking. Wij willen graag verduidelijken dat wij doorgaans geen gebruiksaanwijzing standaard meesturen, aangezien de meeste van onze klanten doorverwezen worden door therapeuten en onze klanten de instructies opvolgen van de desbetreffende therapeut. Als u echter wel een gebruiksaanwijzing wenst, sturen wij deze graag naar u toe.

Product zoals verwacht

Snelle levering en beschermd verpakt, zeer tevreden.

Goede producten en snelle service

Tevreden met de bestelling en de afhandeling ervan, snelle levering.

In de namiddag besteld, de volgende middag reeds in huis. De bestelling was ingepakt 10 minuten nadat de bestelling geplaatst werd.

Supergoed

Fijn bedrijf goede webshop. Alles helder uitgelegd. En wat nog belangrijker is een goede service en snelle levering! Een zeer tevreden klant! Vriendelijke groet, Lis Reijerman

Top!!

Snelle Levering. Goed verpakt. Product zoals beschreven. Een aanrader dus!!

Vlotte service!

Besteld en alles vlug toegestuurd gekregen. Netjes verpakt en goed beschermd! Top!

Altijd uitstekende service en producten

Producten goede qualiteit, snelle levertijd en was heel goed geholpen met aantal vragen die ik had. Heel attent en vriendelijke service Super bedankt Mischa. Ik waardeer jullie enorm voor jullie producten en kennis.

Fijn product

Fijn product en snelle levering. We gebruiken Mountain Penny Royal om in een badje water en een paar druppeltjes ervan onze mineralen zoals de Tijgeroog energetisch te reinigen. Het enige dat ik zou kunnen toevoegen is dat dit flesje met gemak een brievenbus pakketje had kunnen zijn.

Response from the business owner

Onze excuses voor het ongemak. De reden dat we zelfs voor de kleinste producten geen brievenbuspakketjes meer aanbieden, is omdat we helaas hebben gemerkt dat PostNL kleine brievenbuszendingen regelmatig verliest. We willen ervoor zorgen dat uw bestelling veilig en op tijd bij u aankomt, en daarom hebben we deze beslissing genomen. Bedankt voor uw begrip.

Hulp bij het onvermijdelijke….

Onze poes Pablo was ongeneeslijk ziek en hij heeft onder begeleiding van onze holistische dierenarts Australian Bushflowers toegediend gekregen (Lichen en Transition) Na 3 maal deze druppels gegeven te hebben heeft Pablo zijn eigen pad gekozen en is op een nacht niet meer thuisgekomen… twee dagen later is hij in de buurt dood gevonden en konden wij alsnog afscheid nemen van onze lieve huisvriend….Dank✨✨✨

Prima producten en snelle levering.

Waar ik altijd koop. Gewoon goed.