Prima producten en snelle levering.

Waar ik altijd koop. Gewoon goed.

is in orde!

ja ha, in orde, zei ik al ...

Goeie service en snelle levering.

Altijd bereid om vragen te beantwoorden. Neemt de tijd om mij zo goed mogelijk te helpen.

snelle levering en goed ingepakt

Het was mijn eerste kennismaking met Starremedies. Ik ben erg tevreden.

Animal Essences werken bij mij het beste!

De service is hier zeer goed, en het resultaat van de Animal Essence CYGNET zal ik binnen enkele weken weten: ik hoop op een compleet geheeld, stralend innerlijke kind. De vorige Combination A. Essence (Bescherming en Zelfzekerheid) gaf mij na 19 jaar de vrijheid om zonder paniekaanvallen buiten te kunnen zijn! Hier vond ik eindelijk een Essence die echt werkt!

Een goede prijs en snelle service! En bij de verzending een leuk cadeautje.

Goede Bezorging

IK had de gewenste bestelling erg snel en goed verpakt.

Snelle levering goed product voor een nette prijs

Snelle en vriendelijke levering

Zie boven

perfecte uitvoering van bestelling

heel tevreden; alles duidelijk en perfecte levering

Snelle levering en goede prijs

Breed assortiment voor therapeuten die in hun praktijk gebruik maken van bloesems. De flesjes met bijbehorende pipetjes zijn van goede kwaliteit en hebben een goede prijs-kwaliteitverhouding. Snelle levering.

alles goed verpakt en in orde

alles oke

Snelle en goede service

Ik heb drie Australian Bush flower remedies besteld. Ze zijn de volgende dag bezorgd.

Pluspunt

Door een kennis van mij hier op geattendeerd. Van haar een flesje gekregen, om het te proberen. Geen spijt van gehad. Het is heerlijk voor mij. Niet zoveel stress,en gewoon rustiger geworden, ook niet meer zo opvliegend.

snelle en efficiente levering

prima levering, lekker snel en goed verpakt - beetje veel frummels maar dat geeft wel veiligheid voor het glaswerk.

Fijne webshop en goede hulp

Het is mijn eerste keer dat ik hier heb besteld. Het was allemaal erg duidelijk en toen ik vragen had werd ik ook goed geholpen. Helemaal top!

Mooie producten en snelle levering

Ik heb een startset bachbloesems besteld en pipetflesjes, zodat ik er mee aan de slag kan gaan. De producten zijn goed verpakt en de remedies zijn nog 5 jaar houdbaar. De levering was ook erg snel. Ben heel tevreden, zat ook nog een leuk cadeautje bij, ik bestel zeker weer hier!

Energy

From march in this year, I started to have Bach flower remedy. I was depressive. At first I got wild rose , honey suckle, elm and hornbeam . And I started to study Buch flower remedy on April . Gradually I became not depressive. Now I have energy to live. Finally I will go to Rondon this week’s Saturday. I hope to use more usefully Buch flower. Thank you.

Netjes

Jammer dat ik niet de originele Bachbloesem remedies kon vinden op de site .

Finally I found the right Animal Essence in your shop!

Fast delivery, everything perfect! I am very glad that I found the right Animal Essence Combinations in your shop!

Vrijdag Bach Bloesems besteld. Net als ik op verzenden heb geklikt, realiseer ik mij dat ik er één vergeten ben. Mailtje gestuurd of het nog bij de bestelling kon. Maandag bericht gekregen, dinsdag zat het erbij. Losse factuur. Breukvrij verpakt. Nette prijs. Goede volledige en duidelijke informatie bij de remedies. Top!

Niets op aan te merken

Ik heb een nieuwe Bach set gekocht, de communicatie hierover was heel prettig.

Ruime voorraad

Ik was op zoek naar yarrow van fes flower essences. Die is in Nederland moeilijk verkrijgbaar maar bij Star Remedies heb ik hem gevonden dus daar ben ik heel tevreden over. Verzending duurde 2 dagen. Hoop alleen op lagere verzendkosten in de toekomst , dat maakt bestellen wat laagdrempeliger.

Response from the business owner

Beste Sofie, Bedankt voor je positieve review en je tevredenheid over het vinden van de yarrow van fes flower essences bij Star Remedies! We streven er altijd naar om moeilijk verkrijgbare producten aan te bieden aan onze klanten. Wat betreft de verzendkosten willen we graag uitleggen dat we momenteel de PostNL verzendkosten 1 op 1 doorberekenen. We begrijpen echter dat lage verzendkosten een belangrijke factor zijn bij het bestellen echter hebben al onze logistieke partners hun kosten de afgelopen tijd enorm verhoogd. Daarnaast willen we graag vermelden dat we ervoor hebben gekozen om geen gebruik te maken van brievenbuszendingen vanwege eerdere problemen met verlies van de zendingen. We willen ervoor zorgen dat je bestelling veilig en betrouwbaar bij je aankomt. Tenslotte willen we ook aangeven dat alle klanten van PostNL helaas te maken hebben gehad met enorme vertragingen bij PostNL vanwege het pinksterweekend. We willen je nogmaals bedanken voor je review en het vertrouwen in Star Remedies. We zullen blijven streven naar verbetering en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Star Remedies

Topwaliteit

Voor een specifieke essence kom ik bij Star Remedie terecht. Californische Pink yarrow is de meest pure vorm. Ik ben heel blij dat ik dat in Nederland bij u kan kopen!

Star Remedies is goed bereikbaar voor vragen en geeft duidelijkheid.

Zie boven

150 Sloterweg Badhoevedorp 1171 CV