Ruime voorraad

Ik was op zoek naar yarrow van fes flower essences. Die is in Nederland moeilijk verkrijgbaar maar bij Star Remedies heb ik hem gevonden dus daar ben ik heel tevreden over. Verzending duurde 2 dagen. Hoop alleen op lagere verzendkosten in de toekomst , dat maakt bestellen wat laagdrempeliger.

Response from the business owner

Beste Sofie, Bedankt voor je positieve review en je tevredenheid over het vinden van de yarrow van fes flower essences bij Star Remedies! We streven er altijd naar om moeilijk verkrijgbare producten aan te bieden aan onze klanten. Wat betreft de verzendkosten willen we graag uitleggen dat we momenteel de PostNL verzendkosten 1 op 1 doorberekenen. We begrijpen echter dat lage verzendkosten een belangrijke factor zijn bij het bestellen echter hebben al onze logistieke partners hun kosten de afgelopen tijd enorm verhoogd. Daarnaast willen we graag vermelden dat we ervoor hebben gekozen om geen gebruik te maken van brievenbuszendingen vanwege eerdere problemen met verlies van de zendingen. We willen ervoor zorgen dat je bestelling veilig en betrouwbaar bij je aankomt. Tenslotte willen we ook aangeven dat alle klanten van PostNL helaas te maken hebben gehad met enorme vertragingen bij PostNL vanwege het pinksterweekend. We willen je nogmaals bedanken voor je review en het vertrouwen in Star Remedies. We zullen blijven streven naar verbetering en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Star Remedies

Topwaliteit

Voor een specifieke essence kom ik bij Star Remedie terecht. Californische Pink yarrow is de meest pure vorm. Ik ben heel blij dat ik dat in Nederland bij u kan kopen!

Star Remedies is goed bereikbaar voor vragen en geeft duidelijkheid.

Zie boven

Kundig en vriendelijk

Ik gebruik nu op advies van Madeleine een remedie en na 3 dagen voel ik al een klein verschil.

Er goed bevallen

Het was heel goed verpakt, snelle verzending en precies als omschreven. Ik ben er erg blij mee. Als ik weer moet bestel ik bij jullie.

Helemaal tevreden

Alles liep gesmeerd en ben helemaal tevreden. Mijn bestelling was perfect verpakt en er was nog een kaart in de doos toegevoegd met alle nodige informatie. Eén puntje van kritiek, in mijn geval, is het verpakkingsmateriaal zelf. Ik moet, om het verpakkingsmateriaal weg te gooien, naar de milieustraat en dat is toch wel een aardig stukje fietsen voor mij. Voor de meesten zal dit vast geen probleem zijn.

Response from the business owner

Bedankt voor uw reactie inzake de verpakking. Deze is gemaakt van karton (kan bij oud papier) en de vulling is gemaakt zetmeel (kan in de biobak) en ons andere vulmateriaal is gemaakt van karton (oud papier). Hier is door ons gelukkig al jaren geleden over nagedacht ( zie https://www.starremediesshop.nl/faq/#milieuvriendelijke-verpakkingen )

Al 15 jaar een zeer tevreden klant

Sinds 2006 werk ik al met deze remedies en ben dik tevreden met de remedies en de service van Star Remedies. Ik maak samenstellingen voor mensen en dieren, voornamelijk voor honden. Een goede ondersteuning bij gedragstherapie en vuurwerkangst, ik heb het heel vaak ingezet tijdens de periode dat ik mijn hondenschool Astrid's Puppyclass had. Sinds ik met pensioen ben bestel ik niet zoveel meer, nu alleen onder mijn eigen naam voor mezelf en/of voor mijn dieren als het nodig is. Of in familie- of vriendenkring. Onlangs weer wat flesjes aangevuld.

Goede producten en zorgvuldig geleverd

Goede en duidelijke verwerking van mijn bestelling, met track and trace. Mijn bestelling was keurig verpakt en er zaten nog 2 cadeautjes bij ook. Ik had een product in de aanbieding en was daardoor ook erg tevreden met de prijs

Star kwaliteit!

Ik had nog enkele vragen over de Bush Flowers en die werden vlot beantwoord via mail. Bij de bestelling waren heel leuke extra’s! Gaf een heel fijn gevoel! De liefde en de toewijding zat verpakt in de doos!

Voor mij nieuwe en goede ontdekking.

Kende Star Remedies nog niet (alleen Bach bloesemremedies), maar ben blij verrast over het assortiment en de werking. Het duurde, ook door koningsdag, alleen wel 3 dagen voor ik de remedies in huis had.

Snelle levering!

Alles zat netjes verpakt! De bestelling was 1 dag later dan gepland, maar Star Remedies heeft toen wel een leuk presentje bij de bestelling gedaan. Ik bestel al jaren bij Star Remedies en ben altijd tevreden.

Snel, accuraat en goede kwaliteit.

Ik bestel voor mijn bedrijf vaker flesjes met pipet bij Star Remedies en tot nu toe nooit problemen. Iedere zending is goed, ze leveren snel en vakkundig.

De website is heel overzichtelijk, er wordt snel gereageerd op vragen via de mail en het assortiment is ruim. De verzending was goed verpakt en de gehele bestelling was binnen 2 dagen binnen.

De website is overzichtelijk en je kunt snel vinden waar je naar op zoek bent. De levering is supersnel en zeer zorgvuldig verpakt!

super

Super. Er werd meegedacht over mijn bestelling en goed advies gegeven!

Voor de 2e keer besteld Flower Insight cards. Een orakel deck met de Bush Flower essences gefotografeerd. Zo mooi dat ik er nog een wilde. Er is namelijk moeilijk aan te komen dus ik was superblij dat ik het hier vond. Ook voor de tweede keer: Bescherming in een Flesje. Een klein parfum flesje met een krachtige bloesem remedie mix. Ik heb er zoveel plezier van. Ik zou willen dat er meerdere flesjes werden verkocht met ook andere krachten. Ook weer blij met de remedies die ik bestelde. Alles was deze keer echt supergoed ingepakt. Stevig en veilig. Hartstikke bedankt!

Prachtige producten en goede service

100% tevreden van de service en producten van Star Remedies

Hallo, Ik heb reeds een aantal keer besteld bij Star Remedies BV en deze keer had ik opnieuw een volledige set van de Bachbloesems nodig. Alles is gewoon prima : de kwaliteit, de prijs, de levering. Deze keer was ook een "gratis" boekje toegevoegd : " Mindfulness by Nature - Balsem voor de Ziel " - een boekje met uitleg over nieuwe bloesem remedies voor de nieuwe tijd (door Madeleine Meuwessen). Ik moet het nog lezen, maar ik ben alvast dankbaar voor alle service. Echt een aanrader Star Remedies BV.

fantastic transaction!!

Very good communication with customer service for questions before ordering. Very well protected packaging. Elixir arrived perfectly at home (in France). Good prices. All is perfect with Star Remedies! You can trust them with your eyes closed.

Prima producten en snelle levering

Deze mooie producten worden met zorg verpakt.

snel en goed

snel en goed

Supersnelle levering en goed bereikbaar

Heel handig dat bestelling al de volgende dag opgehaald kan worden bij afleverpunt. Star Remedies is heel goed telefonisch bereikbaar en prima service.

gewoon goed

Het zijn goede oliën. Het is eenvoudig om je producten te bestellen en de levering is snel

Super schnelle Lieferung.

Sehr schnelle Bearbeitung und schnelle Lieferung. Auch der telefonische Kontakt war super. Ein persönlocjes Konto mit den Großhandelspreisen wäre wunschenswert.

Fantastisch service en remedies!

Fantastisch service en remedies!

150 Sloterweg

Badhoevedorp 1171 CV