Snelle service, ruime en originele keus

Prima. Fijn dat je een monster kan bestellen daar ben ik zeer blij mee. Originele geuren, ruime keus

Erg goed

Leuke, snelle en vooral makkelijke levering van b.v. samples.

Super service,heel netjes en betrouwbaar

Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf.

Heel vriendelijk en leuk personeel. Snel geleverd echt super service!

Perfect service

Incredible service and quick delivery

PerfectšŸ‘

Super snel, alles perfect

Ruim assortiment

Ruime keuze in exclusieve geuren Snelle levering

Snel geleverd en super service

Te gekke winkel

Je wordt er schandalig verwend! De lekkerste geuren . Heerlijke testers mee naar huis. En heel vriendelijk en leuk personeel.

Uitstekende winkel

Zeer vriendelijk personeel en erg snelle verzending, mooi verpakte parfums. Lekkere testers.

Klantvriendelijk

Top service Ben goed geholpen

Zeer goed, snel en betrouwbaar.

Alles is goed

Alles is goed

Goede producten. Houdt zich aan afspraken. Nette verzending.

Snelle levering en klantvriendelijk personeel.

De volgende dag had ik mijn parfum al in huis, mooie cadeauverpakking. Het is ook heel prettig dat je samples kunt bestellen, zo weet je echt waar je aan begint als je een grote fles bestelt! Veel bedrijven beloven 'vandaag besteld, morgen in huis'. Dat komt maar zelden voor. Ik ken er eigenlijk maar 2, dat zijn Cool Blue en Nederveen.

Snel en goed geregeld!

Huisnummer vergeten in mijn bestelling, kreeg de volgende dag keurig een telefoontje met de vraag wat mn huisnummer is.

Staaltjes besteld, daarna snel verwerkt de volgende dag met een track and trace bericht. Via brievenbus post prior verzonden.

Ik was vergeten bij de bestelling mijn huisnummer in te vullen, ik werd vrijwel direct gebeld om dit te verifiƫren , super vriendelijke dame . De volgende dag het pakketje al binnen!

Prima, verrassend!

Snelle levering, leuk ingepakt, zowel het pakket en het bestelde geurtje heel chic verpakt. En nog 2 extra proefgeurtjes. Hoe fijn is dat.

Verzendkosten belachenlijk als her gefrankeerd voor 2.- euro en past brievenbus

Produkten ontvangen die besteld heb. Vind het alleen belachenlijk dat julie 5.95 verzendkosten rekenen en dat ik het brievenpakketje ontvang en daar zit 2.- postzegel op

Slecht

Heel slecht Verkeerde product

Mooi ingepakt. Testers goed gevuld. Fijn om op deze manier op ontdekking te kunnen gaan.

Leuk ingepakt, extra tester erbij en fijne service

Parfum besteld voor mijn vrouw. Mooi ingepakt, extra tester erbij en persoonlijke benadering.

Goede service, snelle bezorging

Ik had een paar luxe samples besteld, maar er was Ć©Ć©ntje niet beschikbaar. Daarvoor heb ik een ander lekker geurtje gekregen. Eerste bestelling bij jullie maar er komen er meer!

Fijne producten!

Snelle levering, goede kwaliteit en behulpzame medewerkerkster!