zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen communicatie na klacht, zeer slecht, onaanvaardbaar.

Beste winkel in Enschede

Top,Top,Top!!!!!

Mooie verpakking voor de kerst!

Tijdje terug tijdens de kerst hier een geurtje besteld voor mijn vriendin. Parfum was prachtig ingepakt en kon hem zo uit de doos onder de kerstboom leggen. Volgende keer zeker weer!

Très efficace

Je suis très satisfaite d'avoir commandé sur le site Nederveen Cosmetics. Le service est impeccable et très rapide. Le lendemain mon colis est arrivé!

Levering van samples gaan snel Prijstechnisch zit het op een vrij hoog retailniveau . Service prima

4 soorten proefjes besteld, komt leuk verpakt binnen. Als enige tip zou ik hebben plak ook de naam van het parfum op het proef flaconnetje als je het kartonnetje waar je het in bevestigd krijgt per ongeluk wisselt met een andere weet je niet keer welke welke was

Snel en goede kwaliteit originele parfums.

Mijn eerste bestelling via deze site heeft me verrast met de snelheid van levering (overigens is dit voor mij niet het belangrijkst) en goede kwaliteit samples ontvangen.

Uitstekende snelle service

super service

besteld binnen 2 dagen geleverd. Top geleverd.

Uitstekende service! Goede ervaringen

Ik bestelde het voor proefsample elke parfum uitproberen. half uur laat ze mijn bellen over keuzes en meteen duidelijk gemaakt. Volgende keer zou ik het weer hetzelfde doen. prettige ervaringen.

Was huisnummer vergeten werd zelfde dag gebeld en volgende dag bestelling binnen top

Persoonlijk handgeschreven uitleg op de samples,snelle en goed ingepakte levering.

Volgens verwachting.

Uitstekende service! Snelle levering!

Uitstekende service! Snelle levering!

super snel

helemaal top

Snelle levering, goed en breed assortiment

Prima service. Goede kwaliteit

Originele tester voor goede prijs

orginele tester en snelle verzending. Top.

Wat een service!

Creed sample besteld was helaas gaan lekken. Ik mailen kreeg ik gelijk een nieuwe de volgende dag echt klant gericht en netjes! Top!

Snel en ook nog leuk ingepakt

Snelle correcte levering .

veel keus

Geweldige ervaring

Nu voor de tweede keer diverse proefjes besteld. Wat fijn om zo bekender te raken in de wereld van de exclusieve parfums. Zelfs mijn vriendin is om ;-) Dit keer werden de proefjes zelfs luxe verpakt!! Wij zijn fan!!

Uitstekend!

Proefmonsters besteld. Volgende dag in huis, top!

Zeer snelle verzending

Zeer netjes ingepakt en verzonden had samples besteld

Had een sample besteld. Was huisnr vergeten. Ze hebben gelijk gebeld om me huisnr te vragen. Bestelling was snel binnen