Wat een snelle service. Bizar gewoon. Zo snel in huis. Had ik niet kunnen dromen. Thx. Echt top !!

Vriendelijke en behulpzaam personeel

Vriendelijke en behulpzaam personeel

Levertijd...rond uit slecht

Eerste contact prima, maar als je door vraagt wordt er gewoon niet meer gereageerd. Gewoon simpele vraag of je bestelling inmiddels is verstuurd...na 7 dagen...geen reactie meer!

Mooie merken,.. nette prijzen, keurige levering mèt twee exclusieve samples die in de smaak van je bestelling vallen,.. ook mooi verpakt en ingepakt! Top. Jammer dat het zo ver weg is voor ons, maar als we in de buurt zijn stappen we graag de fysieke winkel even binnen!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen communicatie na klacht, zeer slecht, onaanvaardbaar.

Beste winkel in Enschede

Top,Top,Top!!!!!

Mooie verpakking voor de kerst!

Tijdje terug tijdens de kerst hier een geurtje besteld voor mijn vriendin. Parfum was prachtig ingepakt en kon hem zo uit de doos onder de kerstboom leggen. Volgende keer zeker weer!

Très efficace

Je suis très satisfaite d'avoir commandé sur le site Nederveen Cosmetics. Le service est impeccable et très rapide. Le lendemain mon colis est arrivé!

Levering van samples gaan snel Prijstechnisch zit het op een vrij hoog retailniveau . Service prima

4 soorten proefjes besteld, komt leuk verpakt binnen. Als enige tip zou ik hebben plak ook de naam van het parfum op het proef flaconnetje als je het kartonnetje waar je het in bevestigd krijgt per ongeluk wisselt met een andere weet je niet keer welke welke was

Snel en goede kwaliteit originele parfums.

Mijn eerste bestelling via deze site heeft me verrast met de snelheid van levering (overigens is dit voor mij niet het belangrijkst) en goede kwaliteit samples ontvangen.

Uitstekende snelle service

super service

besteld binnen 2 dagen geleverd. Top geleverd.

Uitstekende service! Goede ervaringen

Ik bestelde het voor proefsample elke parfum uitproberen. half uur laat ze mijn bellen over keuzes en meteen duidelijk gemaakt. Volgende keer zou ik het weer hetzelfde doen. prettige ervaringen.

Was huisnummer vergeten werd zelfde dag gebeld en volgende dag bestelling binnen top

Persoonlijk handgeschreven uitleg op de samples,snelle en goed ingepakte levering.

Volgens verwachting.

Uitstekende service! Snelle levering!

Uitstekende service! Snelle levering!

super snel

helemaal top

Snelle levering, goed en breed assortiment

Prima service. Goede kwaliteit

Originele tester voor goede prijs

orginele tester en snelle verzending. Top.

Wat een service!

Creed sample besteld was helaas gaan lekken. Ik mailen kreeg ik gelijk een nieuwe de volgende dag echt klant gericht en netjes! Top!

Snel en ook nog leuk ingepakt

Snelle correcte levering .

veel keus