Geweldige ervaring

Nu voor de tweede keer diverse proefjes besteld. Wat fijn om zo bekender te raken in de wereld van de exclusieve parfums. Zelfs mijn vriendin is om ;-) Dit keer werden de proefjes zelfs luxe verpakt!! Wij zijn fan!!

Uitstekend!

Proefmonsters besteld. Volgende dag in huis, top!

Zeer snelle verzending

Zeer netjes ingepakt en verzonden had samples besteld

Had een sample besteld. Was huisnr vergeten. Ze hebben gelijk gebeld om me huisnr te vragen. Bestelling was snel binnen

Goede geuren en leuke service!

Mooie parfums en goede service! Er kan ook vooraf een parfum geproefd worden door het bestellen van een sample.

Top sevice levering

Nette levering en service

De bestelling is keurig verpakt en zeer snel geleverd

Perfect!!

heel snelle levering, heel correct. superhandig voor te bestellen, mooi verpakt! ben super tevreden!!

Snelle service!

4 geursamples besteld. Snelle levering en goede service!

Elke sample waren gelekt, maar ik denk het hoor bij?! De rest is alles prima. Heel blij mee.

de pakketjes die je blij maken.

het pakketje kwam heel mooi aan. en mijn bestellingen waren zelfs mooi ingepakt met een strikje eromheen. waardoor het voelt alsof iemand je een cadeautje heeft gestuurd. het was heel mooi verzorgd en ben heel erg tevreden over de service.

Alles naar wens

Heel fijn dat hier kan het proefjes bestellen om de keuze te maken. Leuk ingepakt .

Snelle levering en mooi ingepakt!

Ik heb een viertal testers besteld. Had ze de volgende dag binnen. Leuk ingepakt en ga zeker een geurtje bestellen. Top service!

Goede service, een aanrader.

Exzellent!

Schnelle und unkomplizierte Lieferung und außerdem edel verpackt inklusive hochwertiger Proben. Vielen Dank!

Vriendelijke, klantgerichte en snelle service!

Ik werd gebeld en op de hoogte gehouden van een product welke niet meer op voorraad was; ze lieten me niet in het ongewisse. Deze werd uiteindelijk alsnog net op tijd (moederdag) bezorgd, bovendien hadden ze het product heel feestelijk verpakt. Apart ook nog monsters/testers ontvangen! Dank jullie wel!

Twijfel over de juiste testers

Ik had zowel de testers van de dames als heren versie van Creed Aventus besteld. Netjes verpakt in een kartonnetje en erbij geschreven welke wat was. Mijn vrouw heeft de femme getest en ik de homme, maar we waren beide van mening dat beide luchtjes herengeuren waren. Ook een collega van ons die bekend was met de beide geurtjes twijfelde of de femme ook echt de femme was.

Goedemiddag, Wat jammer dat jullie twijfelen over onze samples. Ik kan jullie 100% verzekeren dat deze samples met de Creed geuren echt en verschillend zijn. Ik heb zelf deze samples met plezier voor jullie klaar gemaakt en weet met zekerheid dat jullie deze dames sample en heren sample juist hebben ontvangen. De dames en heren Aventus hebben zelfde ondertonen, ingrediënten en verschillen inderdaad licht van elkaar. De Dames Aventus is wat lichter met een vrouwelijk nootje en de Heren Aventus is wat zwaarder en kruidiger. Ze lijken erg veel op elkaar. Graag nodig ik jullie uit in onze winkel om onze exclusieve en heerlijke geuren te komen uit proberen en dan kan ik jullie nog een keertje de Heren en Dames Aventus laten ruiken. Heel erg jammer dat jullie een slechte review schrijven, dit is mijn inziens echt onterecht en hebben wij niet verdiend. Ik wens jullie veel gezondheid toe en alle goeds. Met vriendelijke groeten, Robert Nederveen Cosmetics Desiree

Goede service en mooie produkten!

De produkten waren mooi verpakt en er zaten ook goede testers bij.

Goede service en snelle levering Erg blij met de mogelijkheid om samples van de duurdere geuren te proberen.

Ik heb wat testers besteld en er was een foutje gemaakt die meteen hersteld werd door de goeie op te sturen. Goeie service en groot aanbod!

Fijne ervaring

Ik had wat mooie testers besteld voor een goede prijs en een geweldig aanbod van geuren. Ik kreeg de verkeerde testers thuis gestuurd maar dit is super snel en goed hersteld. Een nieuwe klant gewonnen.

‘Op&Top’

Een snelle en correcte levering!

😷😷😷😷😷😷😷

perfecte!!!!

Gewekdig

Netjes verpakt .. tot zelfs een zilver lintje .. snel binnen en natuurlijk heerlijke geurtjes ..!!