Altijd goed bij Nederveen

Altijd snelle levering en parfum mooi verpakt. Mooie geuren!

Correct, snel, verrassende verpakking (kado)!

Idem !

heel goed, snel en fijne dat je samples kan bestellen

heel goed, snel en fijne dat je samples kan bestellen aan te bevelen

Prima service en kwaliteit

Prima kwaliteit, goede service, vragen worden snel en correct beantwoord

Heel fijn dat je hier samples bestellen kan van de exclusievere en vaak duurdere parfums. Zo kun je thuis rustig proberen of de geur bij je past. Ook heel snel verzonden en goed verpakt. Heel erg tevreden

Een uitstekend assortiment!

Altijd correct en met verstand van zaken. Je doet de zaak tekort door alleen hun website te bezoeken.

Gewoon goed en snel geleverd

Sample besteld en zeer snel in huis!

Te late levering, communicatie slecht

Goedenavond, Het spijt me dat ik met een slechte beoordeling kom. De geuren zijn geweldig, daar gaat het niet om. Mijn beoordeling echt zich op afhandeling en klantcontact. Direct na mijn bestelling ontving ik een telefoontje van jullie, waarin werd uitgelegd dat 1 van de geuren miste en de vraag of jullie dan moesten wachten met verzenden. Ik heb toen aangegeven dat ik de geuren die er al wel waren, direct wilde ontvangen en dat jullie de ontbrekende geur mochten nasturen, aangezien ik een parfum had gekozen voor een vriendin die twee dagen na mijn bestelling naar het buitenland zou vertrekken. De dag na mijn bestelling heb ik -ondanks de belofte op de website- niets ontvangen. Ik heb toen een email gestuurd, waarin ik mijn zorg uitte dat jullie mogelijk toch aan het wachten waren om - tegen mijn wens in - de bestelling compleet te maken. Ik heb geen enkele reactie op die mail ontvangen. Mijn vermoeden werd bevestigd toen ik na twee dagen mijn complete bestelling ontving, inclusief de parfum die niet aanwezig was. Helaas te laat voor mijn vriendin die op dat moment al vertrokken was, zonder mijn kadootje. Ik had op zijn minst een reactie terug verwacht op mijn email, dan had dit wellicht voorkomen kunnen worden. Dit was de eerste keer dat ik via jullie online winkel heb besteld. Weet dat deze producten ook op andere plekken beschikbaar zijn. Wat zou de meerwaarde voor mij zijn om in de toekomst weer van jullie winkel gebruik te maken?

Jammer dat het flesje op de foto niet werd geleverd. Er kwam een doodgewoon sample uit, bovendien ook nog stuk waardoor het karton vol zat en de sample zo goed als leeg. Helaas.

Heel goed, aanrader

Heel fijn dat bij Nederveen samples kunnen worden besteld. Fantastische service. Snelle, keurige levering.

Mooie geuren! Bedankt!

Snelle Levering, netjes en leuk ingepakt afgeleverd!

Keurig bedrijf, snelle levering en het was ook nog eens heel leuk ingepakt! Ik ga hier zeker mijn geurtjes vanaf nu bestellen als ik eruit ben welke het word! Super ook dat je testers kan bestellen!!!

Snelle levering, mooi ingepakt

Veilig en mooi verpakt, nu genieten van verschillende samples uitproberen.

Snel en netjes EN volle samples....

Snel en Netjes .. EN, volle samples.

Netjes afgeleverd

Toen bleek dat de geur op was werd hier gelijk over gebeld .

Prima service en snelle levering

Fijn dat het mogelijk is om samples te bestellen.

voor herhaling vatbaar

Gemakkelijk besteld. Gemakkelijk betaald. Goede en snelle levering. Staaltjes goed verpakt. Gelijksoortige sprayertjes in goede kartonnen houdertjes voorzien van parfumnaam. Geen opmerkingen. Alles zoals gehoopt en verwacht.

Verrassens, erg mooi verpakt en persoonlijke little geurtjes erbij.. Altijd leuk

Zie hierboven

Helemaal geweldig

Snel en correct

fantastisch

De staaltjesservice van Nederveen vind ik steeds super. Zo kan je allerlei geuren leren kennen. Ik had een aantal staaltjes besteld. Een ervan bleek niet meer beschikbaar. Kan gebeuren. Een vriendelijke dame belde mij op om te vragen of ze het verschil moest terugbetalen of liever een ander staaltje opsturen. Ik kon niet zo snel een nieuwe geur bedenken, dus vroeg ik terugbetaling. Geen probleem. Maar wat een leuke verrassing bij levering: is er toch een extra gratis staaltje bij de bestelling gevoegd. Bedankt!

Bestelproces was zeer makkelijk. Wat vooral fijn is dat je samples kan bestellen van de luchtjes, zodat je deze op je gemak thuis een aantal dagen kan proberen. Ik was vergeten mijn huisnummer op te geven bij de bestelling, hiervoor werd ik netjes telefonisch benaderd door een vriendelijke dame.. Waarna het product snel in huis was. Al met al een zeer goede ervaring! Ik zal zeker nog eens wat bestellen in de toekomst.

Erg fijn om samples te kunnen bestellen. Aangezien de geuren niet goedkoop zijn. Samples zitten helemaal vol, zodat je de geuren goed kan testen. Helaas verkouden, dus we moeten even geduld hebben om de geuren te testen. We kunnen niet wachten.

Heerlijke geuren die je niet overal kunt kopen en snelle levering ..!!

Heerlijk aparte geuren

Ik ben een liefhebber van oudh geuren. Helaas liggen de prijzen van deze parfums erg hoog dus is het zeer fijn om eerst monstertjes te bestellen. Daarnaast is de levering snel!

Betrouwbare zaak met mogelijheid tot bestellen van monstertjes

Via Google op dit bedrijf gestuit. Eindelijk een firma gevonden die snapt dat het online kopen van parfum vereist dat er ook eerst testers mogen worden aangeschaft. Als je altijd hetzelfde parfum koopt is er geen probleem, maar voor Fragrantica.com- ers zoals ik (parfum is zeer belangrijk voor mijn gemoedstoestand), is het kunnen ruiken van een nieuw parfum dat aan mijn voorkeuren voldoet bijna een vereiste: het is één van de weinige aankopen die je niet kan uitproberen, zoals je wel online gekochte kleding en schoenen et cetera kan passen en terugsturen. Dus des te meer noodzaak om tegen kleine vergoeding te kunnenj ervaren hoe een geur is alvorens je er een (in mijn geval) fortuin aan besteedt. Minpunt: ik vind de verzendkosten te hoog. Het betreft brievenbuspost dus er kan wel een paar euro vanaf. Bonuspunt: De testers komen heel lief als een cadeautje ingepakt aan.

HJ van Heekplein 1 7511 HL Enschede