Super dat je een tester kan kopen!

Echt top dat dat je hier een tester kan kopen van zeer exclusieve parfums... Zodat je niet meteen veel geld uitgeeft voor een luchtje die misschien niet eens lekker ruikt.

Perfect!

Alles perfect, snelle levering, goede kwaliteit.

Goede en snelle service en leuk verpakt

Vindt het gaaf dat je een sample kan kopen om het luchtje eerst kan uitproberen voordat je een grotere aankoop gaat doen. Snelle levering.

Netjes vriendelijk en behulpzaam plus snel Vifestar!

Netjes en snel geleverd

Overzichtelijke website en snel en netjes thuis geleverd.

sample verzending

aanvraag voor sample a €3,50 plus verzendkosten €3,49 komen door de brievenbus met briefpost met een postzegel van €1,- bij diverse costmeta in utrecht krijg je de sample s gratis vanmiddag ervaren.

Je kunt hier sampels bestellen. Da's heel prettig als je op zoek bent naar een bepaalde geur. Diverse sampels besteld. Waren goed gevuld en snel geleverd en ook nog leuk ingepakt.

De eerste sample was leeg maar na een telefoontje werd een gevulde sample alsnog na gestuurd

Super contact

Snell verstuurd en snell ontvangen Goede service hoe het moet

Supersnel geleverd. Helemaal top is de sample service!

Dat je eerst kunt kennismaken met de exclusieve en kostbare geuren vind ik geweldig. Minder kans op een persoonlijke misser.

Geen ervaring besteld product niet ontvangen zelfs men track en tracé systeem is blanco heb wel beta

Niets ontvangen wel al e-mail gekregen om jullie te beoordelen, lever eerst men product , wel centen kwijt

Je krijgt zoals je mag verwachten.

Makkelijk te bestellen en levering volgende dag binnen! Leuk verpakt en leuke proefmonstertjes erbij.

Heel snelle levering en goed verpakt

De volgende dag al bezorgd. Hartelijk dank daarvoor.

Overzichtelijke webshop luxe merken parfum Uitstekende service👍

Niets ontvangen

Ik heb niets ontvangen

Ik ben zeer tevreden over de geur selecties die ze hebben. Ik zoek al heel lang testers om uit te proberen voordat ik de echte aanschaf. De geuren zijn ook goed omschreven waardoor ik een beetje een idee heb wat ik bestel. Levering is top.

Prima !!!

Fijn dat ik geur testers kon bestellen

Goede en snelle levering. Mooie verpakking en heerlijke geuren.

Snelle en keurige service

Snelle en keurige service en heerlijke geuren

Top service en after service

Super service, top!!

Topper !

Het service naar klanten toe is gewoon regelrecht ongezien. Zeer vriendelijk, aangename en lieve mensen. Na vandaag vaste klant !!

Betrouwbaar en snel

Leuk ingepakt en snelle levering.

HJ van Heekplein 1

7511 HL Enschede