Zeer positief en zeer snel geleverd.

Bes

Snelle levering en probleemloos kunnen ruilen

Mooie sneakers besteld, snel geleverd. Maat was niet goed, probleemloos geruild voor een andere maat en ook deze weer snel geleverd.

Heel tevreden.

Goede kwaliteit en heerlijke schoen.

Zeer prettige online winkel

Shoefashion heeft een prachtig assortiment en interessante aanbiedingen. Communicatie met Shoefashion is perfect. Een snelle reactie en een duidelijk antwoord. De webshop staat absoluut bij m'n favorieten.

een perfecte en zeer vriendelijke klantenservice

Ik vond een merk schoen bij shoefashion waar ik al lang naar op zoek was en zij zijn praktisch de enigen die dit product nog hebben. Bovendien is de after-sales service perfect.

Prima afhandeling van mijn bestelling

Accurate opvolging van order.

Snel en top kwaliteit

Prima site, dito aflevering en top merken

Duidelijke website en snelle levering

Gewoon prima

waar voor je geld

Easy order. Snelle levering.

Alles zoals afgesproken

Alles zoals afgesproken

Snel

Ik heb een paar schoenen besteld en de volgende dag waren ze in huis. Enige puntje was dat de veters op de foto anders waren dan bij de geleverde schoenen verder top.

Kwaliteit voor een topprijs

De Sendra booties zitten perfect en passen goed bij mijn kledingstijl. Leuk dat de vierkante neus weer helemaal terug komt dit seizoen! Oh en de prijs ... daar werd ik zo schandalig blij van! Dikke lobiii

Prima en snel

Goede overzichtelijke website en snelle levering

Fast and accurate delivery service

Goede ervaring

Geweldige service

Voor het eerst daar besteld. Alles was naar wens en een snelle levering

Heel mooi assortiment. Fijn geholpen. Ik kom zeker terug!

Snelle levering en goed verpakt. Alles naar wens!

Snelle levering en goed verpakt. Alles naar wens!

Snelle levering en goede kwaliteit

Na aankoop van een paar nieuwe schoenen, behoorlijk moeten zoeken naar de bijbehorende riem. Deze uiteindelijk gevonden bij Shoefashion die hem als één van de weinige nog had. Daarnaast ook nog eens heel net geprijsd en daarom maar direct besteld. Zaterdag besteld, maandag in huis. Top!

Makkelijk bestellen en snelle levering

Goede snelle service

Goede snelle service

Uitstekend.

Bestel vriendelijke website, snel geleverd volgende dag, goede communicatie dmv email update, schoenen Floris van Bommel bevallen prima.

Ruime keuze

Vanaf de bestelling tot de uitlevering is het radiostilte. Misschien is een melding mbt verwachte uitlevertijd een optie.

Goede service en snelle levering

Over Shoefashion Tilburg

Shoefashion Tilburg gebruikt haar jarenlange ervaring in de branche om steeds een trendy collectie te presenteren. Het resultaat van onze inspanningen kunt u bewonderen online by shoefashion.nl of in onze zaak in Winkelcentrum Westermarkt Te Tilburg.