Blijvende klant

Ik heb voor de 2e keer slippers van het merk Papaya gekocht bij Shoefashion Tilburg. Dat zegt genoeg. De eerste keer was ik l dik tevreden. En nog steeds! Snelle bezorging, alles in orde. Voelt goed.

Heel goede ervaring

de schoenen die ik had besteld pasten niet (terwijl er stond dat ik een maat groter moest bestellen...had ik niet gezien..) en deze kon ik zonder probleem ruilen....heel fijn !!

Ook online de beste service

Slippers gekocht, waren te klein. Na overleg teruggestuurd en andere ontvangen. Via WhatsApp keurig op de hoogte gehouden. Tweede zending goed ontvangen en ander paar slippers zitten prima. Ook bedrag van retour zending terug ontvangen. (Had niet gehoeven) Ik weet waar ik de volgende keer weer online bestel! Gr. Ronald

Zoals.altijd gewoon top

Gewoon altijd goede service. Vriendelijk personeel. Ze reageren snel op vragen

Een aanrader

Goede service,mooie schoenen

Zeer servicegericht

Als ik in de buurt zou wonen, kocht ik vaker mijn schoenen bij Shoefasion in Tilburg.

Prima servic4

Mooi assortiment ruime keuze Fijne service

Top schoenen merken

In deze (web) winkel verkopen bekende merken en word je altijd vriendelijk geholpen.

Toplevering

Bestelling snel ontvangen.

Prima service en snelle accurate levering.

Fijne webwinkel. Snelle en accurate levering van de schoenen en voor een super lage prijs. Zeer tevreden.

Snelle levering. Blij met aankoop

Supersnelle service!

De geleverde schoenen zijn van prima kwaliteit en de hele afhandeling ging supersnel.

Zo als het hoort, top.

Goede service, snelle levering, netjes verpakt en het was ook nog eens een aanbieding, Shoefashion Tilburg gaat zo door!

De schoenen zijn online besteld met een leuke korting. De schoenen waren op tijd bezorgd en netjes ingepakt.

Snelle service voor een mooie prijs

Mijn bestelling werd snel verstuurd, netjes verzonden en voor een mooie prijs.

Mooie schoenen snel geleverd

Altijd goed!

Top !!

Snelle service en denken met je mee. Wanneer een artikel er niet meer in je maat is, dan geven ze netjes een mailtje dat hij er weer is. Is het product in de sale dan krijg je hem alsnog voor de saleprijs. Snel afgeleverd en netjes verpakt. Grote aanrader voor iedereen en ik zal er blijven bestellen.

Top service, zelfs kerstkado is ingepakt

Bij mijn bestelling had ik als opmerking geplaatst dat het een kerstkado was en of ze deze konden inpakken. En toen kreeg ik hem binnen 2 dagen nog ingepakt thuis ook! Top!

zeer goed

galizio schoenen heb ik al meer als 10 jaren al 5 paren versleten kon ik alleen in Aken kopen .

alles naar wens en snel geleverd

alles was perfect omschreven en snel geleverd

Prima en snelle levering

Prima verzorgd. Nette schoenen.

Prima verzorgd. Nette schoenen.

Over Shoefashion Tilburg

Shoefashion Tilburg gebruikt haar jarenlange ervaring in de branche om steeds een trendy collectie te presenteren. Het resultaat van onze inspanningen kunt u bewonderen online by shoefashion.nl of in onze zaak in Winkelcentrum Westermarkt Te Tilburg.