Heel erg jammer dat jullie weg zijn!

Echt mijn favoriete schoenenwinkel op de Westermarkt. Ik kwam er graag en vaak voor schoenen, slippers, pantoffels en accessoires. Zelfs nu ik niet meer in de buurt woonde, reed ik er graag eventjes voor om. Heel erg jammer. Ik ga jullie missen!

Juiste product wordt snel geleverd.

Top !

Alles snel en correct geregeld. Doe de groeten aan Edwin Hofstee

Op tijd geleverd

De door mij bestelde schoenen waren goed verpakt en op tijd geleverd. Ik ben dus tevreden.

Bestelling goed verwerkt , en bezorgt.

Uitstekend omdat er geen bezorgkosten worden gerekend en snel bezorgd

Mooie schoenen en niet teveel verpakking

erg goed

ben erg goed geholpen

Topservice, snelle levering heldere Communicatie

Hele fijne ervaring en mooie schoenen

Alleen maar lof!

Mooie collectie. Goede kwaliteit. Scherp geprijsde aanbieding. Conform afspraak op tijd geleverd. Top!

Blijvende klant

Ik heb voor de 2e keer slippers van het merk Papaya gekocht bij Shoefashion Tilburg. Dat zegt genoeg. De eerste keer was ik l dik tevreden. En nog steeds! Snelle bezorging, alles in orde. Voelt goed.

Heel goede ervaring

de schoenen die ik had besteld pasten niet (terwijl er stond dat ik een maat groter moest bestellen...had ik niet gezien..) en deze kon ik zonder probleem ruilen....heel fijn !!

Ook online de beste service

Slippers gekocht, waren te klein. Na overleg teruggestuurd en andere ontvangen. Via WhatsApp keurig op de hoogte gehouden. Tweede zending goed ontvangen en ander paar slippers zitten prima. Ook bedrag van retour zending terug ontvangen. (Had niet gehoeven) Ik weet waar ik de volgende keer weer online bestel! Gr. Ronald

Zoals.altijd gewoon top

Gewoon altijd goede service. Vriendelijk personeel. Ze reageren snel op vragen

Een aanrader

Goede service,mooie schoenen

Zeer servicegericht

Als ik in de buurt zou wonen, kocht ik vaker mijn schoenen bij Shoefasion in Tilburg.

Prima servic4

Mooi assortiment ruime keuze Fijne service

Top schoenen merken

In deze (web) winkel verkopen bekende merken en word je altijd vriendelijk geholpen.

Toplevering

Bestelling snel ontvangen.

Prima service en snelle accurate levering.

Fijne webwinkel. Snelle en accurate levering van de schoenen en voor een super lage prijs. Zeer tevreden.

Snelle levering. Blij met aankoop

Supersnelle service!

De geleverde schoenen zijn van prima kwaliteit en de hele afhandeling ging supersnel.

Zo als het hoort, top.

Goede service, snelle levering, netjes verpakt en het was ook nog eens een aanbieding, Shoefashion Tilburg gaat zo door!

De schoenen zijn online besteld met een leuke korting. De schoenen waren op tijd bezorgd en netjes ingepakt.

Snelle service voor een mooie prijs

Mijn bestelling werd snel verstuurd, netjes verzonden en voor een mooie prijs.

Over Shoefashion Tilburg

Shoefashion Tilburg gebruikt haar jarenlange ervaring in de branche om steeds een trendy collectie te presenteren. Het resultaat van onze inspanningen kunt u bewonderen online by shoefashion.nl of in onze zaak in Winkelcentrum Westermarkt Te Tilburg.