Courteous and understanding

Very fast service

Veel rook, weinig vuur

Meerdere keren geprobeerd volgens de instructies.... Pellets roken weg....zonder warmte

netjes en keurig geleverd

Goede kwaliteit

Alleen geen track and trace gekregen met een tijdvak voor de levering.

Snel en vakkundig

Snelle service en tot op de gewenste plek geleverd!!!

Snel geleverd maar pallet stuk en ook zakken open

Pallet was kapot en de onderste zakken waren open. Daardoor lagen de pallets over de grond bij levering. Zonde als je direct een aantal zakken kwijt bent. Door het weer kon ik de pallets ook niet opvegen ofzo. De onderste zakken op de pallet waren verloren. Palletwagen of heftruck in de zakken geprikt ipv in de pallet en daarna de pallet alsnog gesloopt waarschijnlijk

Bestel sinds jaar en dag hier mijn pellets, altijd snelle levering en goede service.

Zeer goede ervaring en producten

Pellet inzet voor openhaard gekocht goede kwaliteit en levering. Omschrijving voldoet aan het geleverde product. Snelle levering.

Minder handig dan verwacht

Handig om een alternatief te hebben voor houtblokken, maar een volle korf brand niet langer dan een blok hout. Ook het bijvullen gaat niet zo handig; eerste gaat het vuur uit, maar door de hitte breekt het op den duur wel door. Ter aanvulling gewoon hout erbij leggen gaat ook niet zo handig. Na die tijd een zwaar beroette bak opruimen..(hoort erbij natuurlijk, maar toch). Al met al kan het soms handig zijn, maar ik verwacht niet dat het vaak zal gebeuren. De gratis pellets om te proberen blijk je later apart te moeten bestellen. Had verwacht dat ze meegeleverd zouden worden.

Makkelijk bestelbaar!!!!Super snel geleverd!

Hele snelle levering

Goed assortiment, supersnelle levering en een hele behulpzame chauffeur. Pellets zijn ook van een hele goede kwaliteit. Wij zijn er erg blij mee.

Holzpelletsbrenner gross 2.0

Top Service.Beste Grüsse aus der Schweiz.

Snelle levering op de afgesproken dag . Vriendelijke chauffeur Diever behulpzaam was .

Easy to order and fast service!

We are enjoying our new pellet basket. It is serving us well. Ordering was easy, efficient and the shipment arrived quickly. The only small complaint was that shipping was rather expensive, about 1/2 the cost of the product.

Fijne service

Chauffeur super aardig en behulpzaam,

klasse

super service, sofortige lieferung, besser geht es nicht !!!

Goede pellets, maar nog ruimte voor verbetering

Pellets werden snel geleverd en de kwaliteit lijkt goed zo ver. De zakken zijn helaas niet zo sterk en er waren er een aantal gescheurd. Tevens gebruik gemaakt op de website voor een kleinere vrachtwagen ivm bereikbaarheid van mijn opslag schuur, maar deze kwam niet en volgens de chauffeur vervoerde hij altijd pellets in een grote vrachtwagen.

Snel en makkelijk!

Ik kan er niet veel over zeggen. Alles ging gewoon vlot en makkelijk. Bestellen ging gemakkelijk. Verzending/bezorging ging vlot. En tussendoor werd ik goed op de hoogte gehouden. Ja hele dikke prima!

Stevige kwaliteit

Gemaakt door mensen met kennis. 2 weken dagelijks uitgetest. Heel stevige (nodige) en mooie kwaliteit, brandt heel goed zelfs zonder het binnenwerkje tot 3 uur (hangt af van zuurstoftoevoer en kwaliteit pellets). Al es uitgetest op n bbq toestel buiten, oogt mooi en is gezellig (bbq sws altijd nodige veiligheid!) Besteld uit B op donderdag, maandag toegekomen. Kleine tip: pakje ideale pellets toevoegen om 1x uit te testen en is tevens wat publiciteit ervan (vr latere bijbestellingen)

Aan te bevelen webshop.

Alles geleverd volgens afspraak, niets op aan te merken.

Best goed

Bestelling geplaatst op zondag. Levering is vandaag voor 10 uur besteld, volgende dag in huis, dus dat zou woensdag worden. Kreeg op woensdag een telefoontje dat de pellets die ik besteld had niet op voorraad waren i.v.m. de black vrijdag drukte ( kan gebeuren). Zou maandag gebeld worden wanneer ze dan bezorgd zouden worden, niet dus. Dinsdag zelf gebeld wanneer ze geleverd worden. Men was vergeten te bellen, maar ik werd ingepland voor vrijdag en excuses werden aangeboden. Dus ik zou de pellets vrijdag krijgen met een kortingsbon voor een volgende bestelling. Pellets wel op vrijdag gekregen ( dus 1,5 week later ) maar geen kortingsbon. Nu gaat het mij niet om de kortingsbon, maar beloof het dan niet. Volgende keer bestel ik niet meer als het black vrijdag is.

betrouwbaar

x

Super service!

Na aankoop kreeg ik al snel een telefoontje om de dag van levering te bespreken. Alles is soepel verlopen en de chauffeur heeft netjes de pallet gebracht naar de plek waar die moest komen.

Zeer goede kwaliteit en snelle levering

De pellet zijn van zeer goede kwaliteit en de levering was prima en snel. Was ook een prima deal met aszuiger erbij. Prima service

Helemaal prima en volgens bestelling in orde.

Helemaal prima en volgens bestelling in orde.