Werkt perfect en goede kwaliteit van de korf

goede en snelle service product zoals omschreven

Snelle oplossing voor probleem

Snel en deskundig gereageerd op mijn klacht,

Netjes geleverd

Jammer dat er 3 zakken kapot waren en ze niet reageren op de mail,voor een oplossing Mvg Hierover werd ik netjes gebeld en kwamen meteen met oplossing. Nieuwe levering keurig afgeleverd. Ik raad dit bedrijf zeker aan! Mvg

snel geleverd

Super snelle levering . En netjes bezorgd

Fijne pelletkorf

De pelletkorf is gemaakt van zeer stevig materiaal, ik heb eerst de inhoud van mijn allesbrander berekend en vervolgens de korf bij jullie online besteld. Binnen 20 uur al in huis!!

product oké doch werken met het mandje ( medium) was geen succes

levering zeer vlot en correct. Het gebruik van een mandje en pellets in een gewone inbouwcassette ( met ventilator ) is geen succes. Heb vanalles geprobeerd om het toch te doen slagen doch er vliegt te veel warmte verloren door de schouw vooraleer de ganse cassette is opgewarmd. De werking van een pelletkachel is anders dan deze van een gewone houtcassette. Dus niet echt aan te raden.

Beste Dirk, ons adviesteam gaat contact met u opnemen om wat tips & tricks te delen voor het gebruik van de pelletkorf in een inbouwcassette met ventilator.

over het algemeen positief

vriendelijke chauffeurs, goede prijs kwaliteit verhouding, alleen plastichoes vaak beschadigd heftruckchauffeur beter opletten.

Beste Willem, bedankt voor je mooie review en de opmerking betreffende de schade aan de pellethoes nemen we mee in het overleg met onze vervoerder. Het blijkt inderdaad een lastig te vervoeren product te zijn wat met respect behandeld moet worden. Een scheurtje in de hoes kan tot verlies van pellets leiden en dat willen we uiteraard zo veel mogelijk uitsluiten. Groet, Team Houtpellets-Online.EU

Verwerking en levering volgens afspraak

Nvt

Korrekt

Werkt zeer goed na enige ervaring

Beste Jean, Bedankt voor de review. Het gebruik van de pelletkorf heeft inderdaad wat 'ervaring' nodig. Iedere type kachel is anders en heeft zijn eigen 'eigenaardigheden'. ;) Maar gelukkig hebben onze klanten meestal het geduld om de werking van de korf in de kachel te optimaliseren voor een goede gebruikservaring. Warme groet, Team Houtpellets-Online.EU

Topservice en mooi werk

woorden zijn overbodig

Beste Ann, woorden zijn overbodig...... Die horen we graag! :) Bedankt voor de mooie review. Warme groet, Team Houtpellets-Online.EU

Zeer vlot verloop

Perfekt

Jan, bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Team Houtpellets Online EU

Levering vlgs afspraak

Goede pellets, plospan. Alleen de zakken scheuren heel gauw op de naad

Bedankt voor de beoordeling. Wij gaan de producent vragen om de verpakking extra te controleren op goed lassen van de zakken. Groet, Team Houtpellets Online EU

Snel

Hans, bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Team Houtpellets Online EU

Snelle correcte levering

Producten nog niet gebruikt, dus geen beoordeling. Maar ziet er wel solide uit. Hopelijk werkt alles naar behoren.

Goede en snelle levering, dank!

Zal volgende week hier bestellen, dat zegt genoeg! :)

De pellets werden op mijn aanwijzingen precies op de juiste plek afgeleverd.

Weinig warmte

Ik heb weinig warmte van de pellets , constant de vlam er in , even moeten zoeken maar heb het gevonden , deurtjes tegenaan zetten . Ik stook in een inbouwcassette.. Nog tips om het warmer te krijgen? Netjes geleverd , goeie service

Zeer snel en correct geleverd

We hebben het artikel dadelijk getest

Perfecte en snelle levering

Ondanks iedereen “piep” over de vertragingen, hebben jullie WEL een snelle en juiste aflevering.PRIMA AANRADER ZEKER !!!!

Snelle levering Kon wel niet afgeleverd worden in de garage

De korf werkt niet

Beste, De houtpellets zijn van zeer goede kwaliteit. Maar de korf werkt niet. Hij brand alleen bovenaan en op een bepaald moment gaat hij volledig uit want dan komt hij op as terecht. Ik doe er nog pellets bij maar brengt niets op. Alle ventilatie kanalen staan volledig open, maar toch....voor mij is dit een miskoop. Ik heb ondertussen een pellet cassette besteld en zal ik zodoende nog pellets bij jullie bestellen. Mvg, Patrick

Zeer goede service

Heel vriendelijk en behulpzaam