Supersnelle levering

Zeer snel en correct geleverd.

Goede produkten, goede verpakking, goede service

Duidelijke aflevertijden en goed verpakte produkten.

Mooie producten, super snelle levering en hele aardige/behulpzame bezorger!

Goed assortiment tegen een scherpe prijs

Mooie pellet grill besteld, gecombineerd met accessoires. Dit werd in een combi-deal uiteindelijk een scherp geprijsd geheel. De eigen bezorgdienst en de attente communicatie maakte het af. Miniem verbeterpuntje zit in een e-mail vooraf met een tijdslot waarin je de bezorging kan verwachten. Dat had het helemaal af gemaakt, maar overall tevreden met deze shop.

geweldig

afspraak is afspraak pellets op tijd geleverd en op zijn plaats neer gezet

geweldig

mijn bestelling liep vlot , zeer snel geleverd , goede service , alles naar wens en prijs prima . communicatie was ook prima , niets op aan te merken een aanrader voor iedereen .

Snelle levering, scherpe prijs

Product werd zeer snel geleverd en met een goede pakketprijs aangeboden.

degelijk materiaal en correcte service

er was een probleem bij de levering. Na mijn melding via de website heeft men onmiddellijk contact met me opgenomen. De volgende dag was alles in orde. Besluit: correct en eerlijk. Snelle levering en zeer degelijk materiaal. Dus 100% ok en tevreden

kwetsbare zakken, geen opschrift van de inhout en kwaliteit ervan. zelfs geen gewicht op de zakken.

Netjes geregeld

De pelletbrokken netjes voor de deur afgeleverd.

Bestellen prima, bezorgen niet

Levering wordt niet door houtpellets zelf verzorgd. Kreeg mail van bezorging, daarna ander bedrijf aan telefoon. Mijn opmerkingen op bestel formulier waren niet bij de bezorger

Ik ben reuze tevreden

Overzichtelijke website, stipte levering, goede communicatie.

Snelle levering. Goed verpakt.

snelle levering goed product

s'middags besteld andere dag geleverd er was 1 zak beschadigd dit is voor de levering gemeld en netjes opgelost meer dan tevreden.

Vlotte bestelling en bezorging.

Goede duidelijke site, makkelijk te bestellen en vlot geleverd.

Zeertevreden snelle levering goede pellets

Super snelle & correcte levering

Ach wat zal ik zeggen? Het is zoals altijd (zelfs nu in deze *** tijd) een vlotte & correcte levering :-)

Goede pellets maar late levering

De pellets vandaag voor 15:00 uur bestellen zou nog de volgende dag geleverd worden. Maar dat gaat niet op, dus moet je dat ook niet beloven!! Berichtgeving hierover was ook gebrekkig.

Vriendelijke chauffeur, reed de pallet zonder problemen mijn garage in. Bedankt.

Goed en snel

Lekker dichtbij huis en snel geregeld uitstekende service

Op de afgesproken tijd geleverd

Prima spul voor een goede prijs

Wij zijn tevreden met ‘Houtpellets’ goede site goede afwikkeling en tijdige levering Jammer dat de palletkorven niet leverbaar zijn De chauffeur was niet heel vriendelijk, maar deed wat hij moest doen

Goede service en alles volgens afspraak

Besteld en de volgende werkdag geleverd. De

Ze doen wat ze beloven

Zeer Vriendelijk te woord gestaan over een vraag over de levering van de houtpellets. De houtpellets netjes de andere dag geleverd.