Proef is volledig geslaagd!

De verbranding van deze pellets is tot dusver het best van alle geprobeerde pellets. Weinig verbrandingsresten en weinig roet op het kijkglas. Behalve de prijs die ik wat hoog vind ben ik uitermate tevreden.

Erg tevreden van dit corecte bedrijf!

Vlot bestellen Vlot en corect leveren Product zeer ok Bij probleem vlotte communicatie Retourneren zeer ok Voor een oplossing zorgen is zeer ok

Een goed informeerde website

Snelle levering en goed verpakt en en goed koeriersdienst. Doe zo verder

Top bedrijf

Ik zag de pellet korf op de website. Mijn vrouw vond de Ike Pele buiten kachel heel leuk. Beide besteld en de volgende dag geleverd. Heel blij mee.

ik ben zeer tevreden.

Snelle levering, product van hoge kwaliteit aan een zeer redelijke prijs, werkt prima!

Snel geleverd.

Prima prijs, snelle levering

En een vriendelijke goede klantenservice.

Goede en snelle levering

Pellets zijn goed. En tegen een voor deze tijd redelijke prijs. Betrouwbare levering.

Betrouwbaar

Goede website. Product is prima. Komen afspraken na. Aflevering door chauffeur is super.

Van bestelling tot levering verliep alles grandioos

Een zeer goede ervaring qua bestelling, betaling en levering, een duidelijke website, professioneel . Een aanrader .

Vlot en snel geleverd, werkt goed

Voor mij een middel om in het tussenseizoen de kilte wat te breken zonder sleuren met zware houtblokken en aldus over te gaan op het gebruik van pellets.

Problemlose Bestellung. Schneller Versand.

Problemlose Bestellung. Schneller Versand. Paket kam teilweise durchnässt an, was aber eher am Paketdienst DPD liegen dürfte. Pelletskorb sieht relativ massiv aus. Werde den Pelletskorb in den nächsten Wochen ausprobieren….

Prima service en kwaliteit

Houtpellet korf zag er prima uit Robuust en goede kwaliteit

Goede communicatie!

Erg blij met de pallet bbq Had een paar vragen en daar werd zeer op gereageerd dus ook snel besteld en snel geleverd

Fijn

Moest mijn aflever adres veranderen en dit was geen probleem. Super tevreden

Snel geleverd betrouwbaar

Besteld boor 15.00u, de volgende dag direct geleverd. Top service

Snel en correct

Idem

Nette prijs en een snelle levering

Traeger pellets besteld en prima geleverd

Voor de pelletgrill, ook bij houtpellets.eu gekocht, op zoek naar nieuwe pellets. Naar mijn idee de voordeligste, in ieder geval hadden ze alle smaken nog op voorraad.

Snelle bezorging Aardige chauffeur

Super service, beste prijzen.

Wat een geweldige klantgerichte ervaring. Bij het bestellen ervaarde ik een probleempje met de website. Dat werd onmiddellijk opgelost, waarna hemel en aarde werd verzet om toch nog levering de volgende dag waar te maken. Levering binnen de 22u na bestelling, ongelofelijk toch!? Na levering nog een berichtje om te vragen of alles in orde was en of ze nog ergens mee konden helpen. 10/10 would recommend!

Supersnelle levering

Zeer snel en correct geleverd.

Goede produkten, goede verpakking, goede service

Duidelijke aflevertijden en goed verpakte produkten.

Mooie producten, super snelle levering en hele aardige/behulpzame bezorger!