Tof

Prijs kwaliteit prima, snelle levering

Snelle levering tot aan de opslag, we zijn zelfs vooraf even gebeld. Zeker aan te bevelen.

Makkelijk bestellen en snelle levering op de afgesproken datum

De volgende dag geleverd

Zeer goede kwaliteit snel geleverd

Komen afspraak na

Snelle levering en goed product

Erg snel geleverd en goede kwaliteit pellets.

Pellet met zakgoed werd tot aan de garagedeur bezorgd, dag na ik ze had besteld. Prima

Top pellets

Voorheen pellets gekocht bij de grote doe-het-zelf zaken. Altijd ellende, vastlopende vulschroeven, storingen en heel snel zwart geblakerde raampjes. Met de houtpellets van houtpellets online, absoluut geen problemen. Mooie, schone verbranding!

Betroywbaar, goede communicatie en snelle levering

Na order snel een belletje wanneer ze konden leveren. Na klacht over externe chauffeur waar ze niets aan konden doen, dit toch zeer snel oplost. Pellets zijn uitstekend en ik kom zeker terug.

Zeer positieve ervaring Pelletkorf

Na een korte chat ivm de welke pelletkorf aan te kopen voor mijn houtkachel plaatste ik de bestelling. De korf werd dezelfde dag nog verstuurd via DPD. DPD in België is niet de snelste ondanks het feit dat ze hem voor levering de dag erna hadden aangemeld. Met een dagje vertraging de korf geplaatst. Deze past goed in mijn houtkachel en was snel in gebruik. Heeft voldoende warmte en brand mooi.

Vriendelijke en behulpzame mensen

Vriendelijk contact en goede voorlichting. Snel geleverd.

Snel en professioneel

Zeer goede en snelle service. Ben zeer tevreden met de levering en kwaliteit van mijn houtpellets.

De 2e keer dat ik daar pellets besteld heb snelle levering keurig afgeleverd hoop dat ik nog jaren daar mijn pellets kan bestellen. Top

Prima aankoop!

De pelletkorf heeft al de opgegeven eigenschappen. Nu wel, wegens hittegolf kunnen wij deze nog niet testen. En een hele snelle levering!

Good prices, Great delivery! Would definitely buy again!

The pellets i ordered took a bit longer than usual to be delivered but customer support was very quick to answer and explain why that happened. The delivery went smoothly and the delivery person was very helpful & pleasant!

Snel, goed spul en netjes.

Handel zo als het hoort.

Prima levering

Artikel besteld, alles volgens afspraak ontvangen. Prima service

Snelle service, makkelijk bestelproces

altijd snel en goed geleverd

Hebben mij nooit in de steek gelaten

Mooi op tijd bezorgd, lekker vroeg in de ochtend.

Keurige bezorging. Helaas kwam ik bij het legen van de pallet houtpellets 3 gescheurde zakken tegen. Ik heb de zakken met duktape kunnen dichtplakken maar was niet nodig geweest. Slordig beladen pallet dus. Mogelijk vanuit de leverancier (Vita Holz).

Mooi

Mooi ding en snel geleverd

te veel korting. wat een straf

Mooie Traeger smoker besteld met een zooi accessoires en ik bleek bijna minder te betalen dan de BBQ alleen. Zelfs zonder de korting een zeer concurrerende prijs. Netjes geholpen en ook snel geleverd. Niets mis mee dus! sidenote: we hebben een deal gemaakt omdat er te veel korting werd gegeven door de webshop software; het was echt te veel van het goede.

Top produkt

Perfecte levering van het produkt

Ik ben zeer tevreden.

Alles volgens afspraak, prima