Super goed

Was een verademing … het bestellen en de bezorging, top

Met het bedrijf zelf is prima met het vervoer onvoldoende

Bij mij moeten ze de pellet met de zakken op een grinderf neer zetten. Ik weet dat daar niet overheen gereden kan worden en ik manouvreer de chauffeur dan de juiste weg, die ik na een aantal keer wel weet. De chauffeurs zeggen bij voorbaat al dat gaat niet lukken en luisteren vervolgens niet naar mij. Als dit niet gaat veranderen dan ben ik geneigd om ergens anders mijn pellets te gaan kopen.

Great, everything arrived quickly and in good condition

Great service

eerlijk komt de bestelling na

s,middags gebeld volgende dag geleverd

Snelle nette service

Snelle levering product en helder antwoord op vragen, ook voor kleine artikelen/bestellingen zijn ze servicegericht.

Snelle levering en een zeer concurrerende prijs. Bij arcering heel fijn geholpen met het neerzetten van de pallet met zakken!! Zeer tevreden !!

Redelijk

Op tijd geleverd, ook achterom. Helaas was de pallet te breed om door de poort te kunnen. En er waren wat zakken gescheurd. Beetje vervelend. Had een halve pallet. Had gehoopt op een smallere pallet, zodat ie door de poort kon. Hopelijk wordt daar wat beter over na gedacht. Met vriendelijke groet Lian

Goedemiddag Lian, Wat vervelend dat de pallet niet door de poort paste en daardoor een aantal zakken zijn beschadigd. Onze halve pallets worden inderdaad afgestapeld en niet overgestapeld op kleinere pallets. In de webshop zie bij het product ook dat de pallets gehalveerd worden in de hoogte. Misschien kan je bij je volgende bestelling vermelden dat je poort niet breed genoeg is. Dan kunnen we wellicht de pellets overstapelen op een europallet. Die is 80x120 cm en past wellicht wel door je poort. Dat horen we dan uiteraard graag van je. Groet, Team Houtpellets Online EU.

Proef is volledig geslaagd!

De verbranding van deze pellets is tot dusver het best van alle geprobeerde pellets. Weinig verbrandingsresten en weinig roet op het kijkglas. Behalve de prijs die ik wat hoog vind ben ik uitermate tevreden.

Erg tevreden van dit corecte bedrijf!

Vlot bestellen Vlot en corect leveren Product zeer ok Bij probleem vlotte communicatie Retourneren zeer ok Voor een oplossing zorgen is zeer ok

Een goed informeerde website

Snelle levering en goed verpakt en en goed koeriersdienst. Doe zo verder

Top bedrijf

Ik zag de pellet korf op de website. Mijn vrouw vond de Ike Pele buiten kachel heel leuk. Beide besteld en de volgende dag geleverd. Heel blij mee.

ik ben zeer tevreden.

Snelle levering, product van hoge kwaliteit aan een zeer redelijke prijs, werkt prima!

Snel geleverd.

Prima prijs, snelle levering

En een vriendelijke goede klantenservice.

Goede en snelle levering

Pellets zijn goed. En tegen een voor deze tijd redelijke prijs. Betrouwbare levering.

Leverde op tijd en volgens afspraak! Heel fijn

Heel blij met de levering.

Goede service en snel handelen

Mijn ervaring met Houtpellets Online.eu is in een woord: GOED. Ik had een pelletkorf nodig en bij de bestelling zou je een zak pellets kerbij krijgen. Echter deze zak had ik niet nodig, ik had er nog genoeg liggen. Dus ik gebeld met Houtpellets Online.eu. Ik kreeg een zeer vriendelijke en behulpzame man aan de lijn die mij direct een korting aanbood en ervoor ging zorgen dat mijn bestelling direct in orde werd gemaakt zodat ik deze de volgende dag nog kon ontvangen. Dus, geen gedoe niets van dat, alles keurig afgehandeld en inorde.

Goede service en snel handelen

Betrouwbaar

Goede website. Product is prima. Komen afspraken na. Aflevering door chauffeur is super.

Van bestelling tot levering verliep alles grandioos

Een zeer goede ervaring qua bestelling, betaling en levering, een duidelijke website, professioneel . Een aanrader .

Vlot en snel geleverd, werkt goed

Voor mij een middel om in het tussenseizoen de kilte wat te breken zonder sleuren met zware houtblokken en aldus over te gaan op het gebruik van pellets.

Problemlose Bestellung. Schneller Versand.

Problemlose Bestellung. Schneller Versand. Paket kam teilweise durchnässt an, was aber eher am Paketdienst DPD liegen dürfte. Pelletskorb sieht relativ massiv aus. Werde den Pelletskorb in den nächsten Wochen ausprobieren….

Prima service en kwaliteit

Houtpellet korf zag er prima uit Robuust en goede kwaliteit

Goede communicatie!

Erg blij met de pallet bbq Had een paar vragen en daar werd zeer op gereageerd dus ook snel besteld en snel geleverd

Fijn

Moest mijn aflever adres veranderen en dit was geen probleem. Super tevreden