Fijn

Moest mijn aflever adres veranderen en dit was geen probleem. Super tevreden

Snel geleverd betrouwbaar

Besteld boor 15.00u, de volgende dag direct geleverd. Top service

Snel en correct

Idem

Nette prijs en een snelle levering

Traeger pellets besteld en prima geleverd

Voor de pelletgrill, ook bij houtpellets.eu gekocht, op zoek naar nieuwe pellets. Naar mijn idee de voordeligste, in ieder geval hadden ze alle smaken nog op voorraad.

Snelle bezorging Aardige chauffeur

Super service, beste prijzen.

Wat een geweldige klantgerichte ervaring. Bij het bestellen ervaarde ik een probleempje met de website. Dat werd onmiddellijk opgelost, waarna hemel en aarde werd verzet om toch nog levering de volgende dag waar te maken. Levering binnen de 22u na bestelling, ongelofelijk toch!? Na levering nog een berichtje om te vragen of alles in orde was en of ze nog ergens mee konden helpen. 10/10 would recommend!

Supersnelle levering

Zeer snel en correct geleverd.

Goede produkten, goede verpakking, goede service

Duidelijke aflevertijden en goed verpakte produkten.

Mooie producten, super snelle levering en hele aardige/behulpzame bezorger!

Goed assortiment tegen een scherpe prijs

Mooie pellet grill besteld, gecombineerd met accessoires. Dit werd in een combi-deal uiteindelijk een scherp geprijsd geheel. De eigen bezorgdienst en de attente communicatie maakte het af. Miniem verbeterpuntje zit in een e-mail vooraf met een tijdslot waarin je de bezorging kan verwachten. Dat had het helemaal af gemaakt, maar overall tevreden met deze shop.

geweldig

afspraak is afspraak pellets op tijd geleverd en op zijn plaats neer gezet

geweldig

mijn bestelling liep vlot , zeer snel geleverd , goede service , alles naar wens en prijs prima . communicatie was ook prima , niets op aan te merken een aanrader voor iedereen .

Snelle levering, scherpe prijs

Product werd zeer snel geleverd en met een goede pakketprijs aangeboden.

degelijk materiaal en correcte service

er was een probleem bij de levering. Na mijn melding via de website heeft men onmiddellijk contact met me opgenomen. De volgende dag was alles in orde. Besluit: correct en eerlijk. Snelle levering en zeer degelijk materiaal. Dus 100% ok en tevreden

kwetsbare zakken, geen opschrift van de inhout en kwaliteit ervan. zelfs geen gewicht op de zakken.

Netjes geregeld

De pelletbrokken netjes voor de deur afgeleverd.

Bestellen prima, bezorgen niet

Levering wordt niet door houtpellets zelf verzorgd. Kreeg mail van bezorging, daarna ander bedrijf aan telefoon. Mijn opmerkingen op bestel formulier waren niet bij de bezorger

Ik ben reuze tevreden

Overzichtelijke website, stipte levering, goede communicatie.

Snelle levering. Goed verpakt.

snelle levering goed product

s'middags besteld andere dag geleverd er was 1 zak beschadigd dit is voor de levering gemeld en netjes opgelost meer dan tevreden.

Vlotte bestelling en bezorging.

Goede duidelijke site, makkelijk te bestellen en vlot geleverd.

Zeertevreden snelle levering goede pellets

Super snelle & correcte levering

Ach wat zal ik zeggen? Het is zoals altijd (zelfs nu in deze *** tijd) een vlotte & correcte levering :-)

Achter de Watertoren 11 2182DV Hillegom