leuk assortiment en snelle levering

verleden week een bestelling gedaan en volgens mij dezelfde dag nog verzonden. netjes verpakt en snel thuis. de winkel heeft een leuk assortiment

Vlotte levering en bestelde artikel zorgvuldig verpakt

Goede kwaliteit, stoer & lief!

Een deel van mijn bestelling werd netjes ingepakt. Het overige deel is voor eigen gebruik. Het mutsje van 0 tot 5 maanden past onze dochter nog niet. We moeten dus nog even geduld hebben. Wel jammer dat de labels er moeilijk uit te halen zijn, verder erg tevreden!

Net iets na 2 uur besteld! en vandaag al in huis! Thanks!

Geweldig fijn dekentje, lekker warm met leuk babi-motief

Geweldig fijn dekentje, lekker warm met leuk babi-motief Snelle bezorging, perfect.

Origineel!

Mooie producten, snelle levering en een persoonlijke touch. Vaak wat leukere originelere kraamcadeaus bv!

Mooi timmerbakje

Ziet er leuk uit, met mooie kleuren, hout is overal goed afgewerkt, kortom zeer tevreden

Snelle levering en goed product

Ik was op zoek naar een verantwoord leuk kraamcadeau en die heb ik gevonden, de muziek koala viel erg in de smaak. De bestelling was ook snel in huis.

kado viel in de smaak!

Ik geloof dat het kado geslaagd was en in de smaak viel.

tien met een griffel

Mooi en verantwoord product, vlot geleverd.

Snelle service en leuk ingepakt

Een leuk assortiment met een persoonlijke touch!

Ik heb mijn bestelling netjes bezorgt gekregen en ik denk dat ik mijn neefje er heel blij mee ga maken.

Snelle en nette levering

Cadeau besteld en in laten pakken. Goed verpakt geleverd en leuk ingepakt. Snelle levering ook zoals tegenwoordig eigenlijk de norm is, vandaag besteld morgen in huis.

Snel, leuk ingepakt en de persoonlijke touch, maakt t compleet

Mooi producten en prima levering

De Kleine Vogelaar heeft mooie, originele producten. Ik kreeg 10% korting omdat het vanwege drukte een paar dagen langer zou duren voor de bestelling verstuurd kon worden. Sympathiek en netjes dat dat van tevoren aangegeven wordt. Prima service.

Op tijd, goede service en de persoonlijke touch maakt het af!

Snel verzonden en mooi ingepakt! Top!

Pluspunten

Alles vlot en naar wens verlopen!!

Pluspunten

Leuke producten, fairtrade/eco, bestelling en levering ging zonder enige problemen.

Pluspunten

Snel geleverd, persoonlijke benadering, producten van goede kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering met een persoonlijke noot. Kwalitatief goede producten.

Pluspunten

Duurzaam, mileuvriendelijk, betrouwbare levering, persoonlijk, ik koop hier vaker cadeau's als we bij vrienden op kraamvisite gaan.

Pluspunten

-Snelle levering -Leuk en gevarieerd aanbod -Persoonlijk kaartje bij levering geeft je gevoel dat je als klant gerespecteerd wordt

Over deKleineVogelaar.nl

In onze webshop vind je originele & duurzame (kraam)cadeaus en kinderkameraccessoires in het dierenthema.