Mooi kado

Positief: snel bezorgd, goede kwaliteit

zorgvuldige behandeling van de bestelling.

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar.

Duurzame collectie en prima dienstverlening.

Prachtige zwanenkop

De zwanenkop die ik heb besteld was mooi verpakt. Ik vind hem in het echt nog mooier dan op de foto! Ben er erg blij mee en staat super in de kamer van ons kindje.

Goede service en snelle levering.

Kort na mijn bestelling in de webshop twijfelde ik aan mijn keuze. Ik heb direct een mail gestuurd maar mijn product was al verzonden. Ik mocht wel kosteloos omruilen als het product mij inderdaad niet beviel.

Super leuke spullen

Unieke spullen, snelle levering, vriendelijk

helemaal top

Hier vindt je mooie eco & fairtrade cadeaus die met liefde verstuurd worden!

klantvriendelijke benadering en prachtig ingepakt

De betaling lukte niet door vastlopen van de computer. De kleine vogelaar heeft me goed en aardig geholpen. Mooie spullen.

Mooi houten speelgoed en prima en vriendelijke afhandeling bestelling.

Bestelling vlot geleverd inclusief persoonlijk geschreven kaartje met dank voor de bestelling. Waar vind je dat nog!

Kwalitatief mooie spullen

Het kraamcadeautje dat ik kocht was kwalitatief mooi en was leuk ingepakt. Ook erg leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat.

Mooi assortiment en snelle levering aan het kraamgezin.

Door het zoeken op thema's was het makkelijk om met een grote groep bij elkaar passende cadeautjes uit te zoeken.

Supergoed geregeld

Supergoed geregeld

Heel behulpzaam, snel en het product is prachtig. Er zit duidelijk veel liefde in dit bedrijf, mooi!

Mooi cadeau

Heel leuk dat jullie op deze manier mooie en verantwoorde kindercadeaus aanbieden. Het knuffeltje is van goede kwaliteit en valt goed in de smaak bij mijn zoontje!

Leuk cadeau voor mijn zusje besteld!

Mooi ingepakt met mijn persoonlijke boodschap, ze was erg blij met de verrassing

Prima service en persoonlijk contact

Een persoonlijke benadering, ik had de naam van de ontvanger verkeerd doorgegeven maar die werd meteen aangepast nadat ik dat had aangegeven. Cadeautjes waren mooi ingepakt en de ontvanger was er erg blij mee. Waren precies zoals ze op de foto’s werden weergegeven! Prima service 👍

Hele mooie producten en goede, persoonlijke service!

Mooi assortiment en uitstekende service

Ik had een cadeautje besteld en een dag later was het mooi ingepakt en al bezorgd bij de ontvanger. Blij mee!

Mijn bestelling werd snel bezorgd.

bovenverwachting

pakketje was er al voor ik bericht van verzending kreeg (het paste dan wel in een enveloppe, maar toch)

Heel fijn

Nog even en dan komt ze. Alles klaar maken en daar horen speciale items bij. Vind ik tenminste. Voor onze dochter op zoek gegaan en hier uitgekomen. Over twee maanden is ze er, en is alles compleet. Ik heb van de zwanen serie een aantal items gekocht die heel snel geleverd werden en wat maakt het me blij dat ik haar dit kan geven. Dankjewel!

Fijne webshop met mooie natuur- en kindvriendelijke producten

Twee leuke houten speeltjes besteld voor ons dochtertje. Vriendelijke en snelle communicatie en bestelling snel in huis. Ons kindje is er blij mee. Echt leuke spullen. Aanrader!

Mooie producten, goede en snelle service.

Ik bleef wat in het ongewisse ivm de levering en kreeg geen track&trace

Zieboven

Beste Delphine, Hartelijk dank voor de beoordeling. We hebben u dit weekend zo goed mogelijk proberen te informeren met de informatie die bij ons beschikbaar was. Door het coronavirus heeft uw bestelling helaas vertraging opgelopen. En omdat uw bestelling brievenbuspost betrof, ontving u geen track & trace-code. Ik wens u in ieder geval veel plezier met uw bestelling. Hartelijke groet, Hester

Prima service, snelle verzending!

Fijn dat de bestelling verpakt kan worden als cadeautje.

Over deKleineVogelaar.nl

In onze webshop vind je originele & duurzame (kraam)cadeaus en kinderkameraccessoires in het dierenthema.