Uitstekend - kort gezegd: een hele prettige webwinkelervaring

Vaker tot volle tevredenheid gewinkeld bij deKleineVolgelaar. Een zeer goed meedenkende, oplossingsgerichte klantenservice en vriendelijke bejegening, Mooie spullen met een goede prijs/kwaliteit. Een aanrader.

snelle zorgvuldige levering. prima!

snelle zorgvuldige levering. prima!

super service!

ik had een cadeautje besteld en het is op de afgesproken datum afgeleverd met een handgeschreven briefje. helemaal top

Ik vond de site door wat te googelen op facebook omdat het thema vos is wat niet zo gemakkelijk te vinden was in België stond er toch dingen op de site van een vos. Ik had 2 dingen besteld & wat een luxe service mooi ingepakt zeer leuk gedaan. Zeker zen aanrader voor mooie kadotjes.

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Geweldig leuke en originele cadeautjes.

Leuke spullen en snelle levering

prima dienst en mooie producten

snelle levering, goede communicatie, prima! :)

Zeer snelle perfecte levering!!

Mijn schoondochter had mij de link van jullie site doorgestuurd. De wens was een verjaardagskroon van vilt,met meerdere cijfers erbij. Dit was een kadootje voor onze pas geboren kleindochter Vieve,maar mama vond hem zo leuk .............dus op voorhand maar alvast besteld! Makkelijk te bestellen en betalen en zoals gezegd snel en goed geleverd. Bedankt.

Leuke spullen en snelle levering

Prettige site, leuke spullen en snelle levering. Heel tevreden.

Erg attent

Ik had een verkeerde postcode opgegeven daar hebben ze meteen aktie op ondernomen. Erg attent.

Leuke site met mooie spullen

Ik zocht een cadeautje voor mijn kleinzoon en kwam op deze site terecht. Prachtige spullen heb ik besteld en het kwam op tijd aan met een leuk inpakpapiertje erom. Ik ben erg tevreden en kom zeker weer terug als ik weer iets nodig heb!

Fantastische service!

Leuke producten, ingepakt en snel geleverd!

Snel en leuk

Besteld en de volgende dag in huis. Mijn nichtje was er erg blij mee, kwaliteit van speelgoed is top!

Wij hebben dit cadeau naar iemand verzonden.

Helaas hebben wij dit cadeau niet zelf mogen aanschouwen. Wij hebben dit voor iemand besteld, maar wij weten niet wat diegene ervan vond. Wel, dat het snel is verzonden en telefonisch goed bereikbaar. Daarvoor dank.

Voortreffelijk

De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend

Mooi kwalitatief rugzakje

Foto zegt genoeg.

erg leuk aanbod en prima service

blij dat er zoveel keuze is aan duurzame babykleertjes, welke ook nog eens heel leuk en hip zijn.

Mooie babypyjama

mooi product, duurzaam verpakt

Heel tevreden! Ga hier vaker wat kopen.

mooi cadeautje, liefdevol ingepakt, snel geleverd.

zie bovenstaand

het pakket is keurig op tijd bezorgt. Ik hoop dat het product prettig in gebruik zal zijn

Het box kleed is een kraam cadeau. ik hoop dat de ontvanger er veel plezier van zal beleven.

Alles goed verlopen

Prachtig houten autobaan exact naar verwachting geleverd!

De houten auatobaan was precies zoals ik had verwacht. Perfect ingepakt op dag van afspraak (dag na bestelling) geleverd. Zelfs met een lief kaartje erbij! Als je op zoek naar bent naar bijzonder speelgoed voor kids dan ben je hier absoluut aan het goede adres!

Kado is een groot succes!

Kado gegeven voor 1e verjaardag. Groot succes! Diertjes in en uit de wagen. Rond rijden en spelen met de wagen. Spelen met de losse diertjes. Mooi houten design. Aanrader!

Erg mooi product!

Heel mooie kinderrugtas besteld, snel ontvangen, mooi verpakt als cadeautje.

Over deKleineVogelaar.nl

In onze webshop vind je originele & duurzame (kraam)cadeaus, speelgoed en kinderkameraccessoires in het dierenthema.