Mooie site, prachtige cadeaus.

Alleen maar lof.

Superblij dat ik de kleine vogelaar ontdekte.

Op zoek naar een veilige buiten kindertjesbal kwam ik na lang zoeken bij jullie site. Een fantastische bal in jungle stijl. Voor onze jongste kleindochter. Prima geregeld, snelle bezorging met lief persoonlijk kaartje erbij. Ik heb de site naar alle vriendinnen die oma zijn gestuurd.

Redelijk

Knuffel is leuk maar het inpakken is slordig gebeurd. Heb het zelf opnieuw ingepakt.

Beste Netteke, Hartelijk dank voor de review. Wat jammer om te horen dat onze inpakservice niet in de smaak viel. Wellicht dat door alle drukte de bestelling te snel is afgehandeld. We zullen er extra op letten. Fijn om te lezen dat de knuffel wel naar wens is geleverd. Mijn excuses voor het ongemak. Hartelijke groet, Hester

uitstekend!

een muziekdoosje als cadeau besteld: snelle levering, leuk ingepakt met bijgevoegd een persoonlijk bericht van Hester, erg leuk!

Wat een mooie lieve kindvriendelijke spulletjes, het is een feest om het tegeven!!

Mooi, lief, veel keuze, leuk verpakt, goed geregeld. GEWELDIG

Mijn ervaring is volgens verwachting.

Keurige levering, op tijd. Nette communicatie. Mooi verpakt om cadeau te geven.

Verrassend, nog mooier dan ik had gedacht

Verrassend, nog mooier dan ik had gedacht

Met aandacht verstuurd en levering verliep voorspoedig

Het kaartje erbij geeft een leuke persoonlijke touch en het werd precies zoals beloofd een dag later geleverd.

Een mooi product waar mijn kleinkind veel plezier aan had.

Snel levering en mooi product.

super

geleverd zoals besteld!!!!!!!!!!

Super !!

Kan ook via zakelijk dmv van factuur. Erg prettige samenwerking en op tijd bezorgd ! Zeer tevreden !!

Fijne webshop, mooie duurzame spulletjes!

Prettige ervaring en zelfs nog even met Hester gesproken. Leuk hand geschreven kaartje er bij, precies zoals ik het zelf ook zou doen ;-). Leuk! Heel veel succes met je mooie shop.

Correcte en snelle levering

Het voldeed aan onze verwachtingen. Dit was een geboortegeschenk en de ouders waren zeer tevreden.

Snelle levering en mooi cadeau

Helaas kan ik het cadeau zelf nog niet openen (is mooi ingepakt), maar wat erin zit, is duurzaam. Leuk cadeau (ja, ik weet wel wat erin zit) en heel blij met de uitvoering ervan.

Super tevreden

Bestellen en bezorging liep op rolletje,s

Super! Snelle levering en prachtig verpakt. Ook leuk dat er een persoonlijke boodschap bij zit! Heel leuk gedaan ga zo door :-)

Goede snelle service

Snelle service!

Probleem gehad met de bezorging door DHL. Maar zelfs op zaterdag snel contact met de kleine Vogelaar waardoor pakketje toch op tijd was! Uitstekende service.

Snelle en goede service!

Snelle afhandeling van order. Uitstekende prijs / kwaliteit!

Super concept met mooie producten en top service!

Geweldig een winkel met verantwoorde baby/kinderspullen. Veel keuze uit mooie producten. Service is ook top: goede communicatie en snelle levering.

Leuke verantwoorde kleertjes

Heel veel keus, mooi gemaakte kleertjes die netjes afgewerkt zijn. Mooi ook met een verhaal. Heel goede vriendelijke service. Mijn pakje kwam door drukte wat later dan verwacht en op mijn mail daarover werd meteen netjes gereageerd. Hier bestel ik zeker nog een keertje!

Super mooie knuffel!

De knuffel was super mooi en heel snel geleverd!

Snelle levering en wat een schattige verpakking!

Snelle levering, leuk assortiment

Blij met het speelgoed, snelle levering en ontzettend attente persoonlijke note bij de bestelling!

Boven verwachting goed!

Leuk assortiment cadeaus voor kinderen. Misschien niet het goedkoopste speelgoed, maar educatief en veelal van hout, dus duurzaam en veel verantwoorder voor kind en milieu dan al die plastic rotzooi. Bestelling wordt keurig naar wens verpakt en snel per post ontvangen met een persoonlijke boodschap. Een verrassing die mijn hoge verwachtingen heeft overtroffen. Dit is ondernemen, niks dan goeds te melden! Hou dit vooral zo vol.

Over deKleineVogelaar.nl

In onze webshop vind je originele & duurzame (kraam)cadeaus, speelgoed en kinderkameraccessoires in het dierenthema.