Top.

Na een duidelijk telefonisch advies bestelling voor mijn nieuwe naaimachine geplaatst, binnen 2 werkdagen keurig thuisbezorgd, top.

Supersnelle levering!

Mijn juki was er binnen 2 dagen!

Servicegericht en meedenkend.

De machine die ik online bestelde bleek jammer genoeg niet meer op voorraad te zijn. Volgende ochtend kreeg ik netjes een telefoontje met eventuele passende alternatieven en als compensatie bovendien ook nog voor een aantrekkelijke prijs. Ik betaalde dankzij de meedenkende medewerkers een klein bedrag bij zodat ik een machine zou ontvangen naar volle tevredenheid. Levering naar België ging ondanks de corona maatregelen via Postnl super snel. Na twee dagen kon het naaien beginnen! Bedankt!

• ben je tevreden over de snelheid/levertijd? Ja

Naaimachineshop staat voor wat ze beloven

Er is was nog één lockmachine. De belofte was dat deze de volgende dag online kwam, zodat kinderen kon bestellen. De belofte werd gehouden

• ben je tevreden over de snelheid/levertijd? Ja

Pluspunten

Na 1 dag is het bezorgd. Een hele fijne naaimachine. Alleen een minpunt is dat de zelf rijgende draadspanning moeilijk in de gebruiksaanwijzing staat beschreven.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Dit adres gevonden via marktplaats. Ik vond t spannend om ongezien n aankoop te doen. Website ontdekt, die gaf gelijk vertrouwen dat t goed zat. Na veelbelovende mailwisseling telefonisch kontakt gehad en tot koop overgegaan. De machine is degelijk verpakt verzonden en in goede staat afgeleverd. Naaimachine werd geleverd met beloofde assesoires, had n beurt gehad, proeflapje onder de naald en “loopt als een zonnetje!” aldus onze blije dochter die er op slag verliefd op werd! Dank voor vertrouwen en goede en snelle levering team Naaimachineshop! We zijn erg blij met deze aankoop!

4 stars: good service, well treated

Positive

Very happy with this shop. I ordered a previous owned machine. Some accessories were not in the box but after contact with the shop they sent them on to me at no further charge. They also included a full print out of the user guide in English which was a nice surprise.

Suggestions

Was not quite next day delivery but it was a busy time of year. Just maybe check that everything that is supposed to be in the package is actually included.

• Price
  • Speed/Delivery period

Pluspunten

Ik werd telefonisch goed geadviseerd. Het is een fijne naaimachine, die iedere beginnende naaister aan kan bevelen. Het is bijzonder eenvoudig in het gebruik met een zeer duidelijke handleiding.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

goede info, goede service bereidwillig goede prijs

geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik had een naaimachine besteld die achteraf niet op voorraad meer bleek te zijn, maar ik werd hier direct over gebeld en er is een nieuwe voor mij besteld! Binnen een week was hij binnen en ik ben er super blij mee

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Alles naar tevredenheid afgehandeld, bedankt!

geen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Er zat zelfs een cadeautje bij de machine!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Top service en ongelofelijk snelle levering !!

Ik heb niets aan te merken

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snelle levering goede producten

• Prijs

Pluspunten

Snel geregeld, duidelijke communicatie. Eerste bevestigingsmail duurt wat langer. Maar verder prima.

Retoureisen zijn wat apart. Product mag bij retour geen gebruikerssporen hebben, terwijl er garen op de spoel zit.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

wordt keurig op de hoogte gehouden

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Niet moeilijk doen en snel geleverd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Duidelijk en goed advies. Snelle levering.

Pluspunten

Had met een vraag over geplande levering gebeld tijdens de carnavalssluiting. Kreeg geen gehoor, maar werd later teruggebeld omdat men gezien had dat ik gebeld had. Ook werd mij dringend gevraagd vooral te bellen wanneer ik nog vragen had over het product na levering.

Laat de telefoonbeantwoorder aangeven dat het bedrijf gesloten is, i.p.v. "wij kunnen u niet te woord staan". Geef ook aan wanneer het bedrijf weer wel bereikbaar is.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer goede communicatie, afspraken worden netjes nagekomen. Goed bereikbaar wn scherpe prijzen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering en goede communicatie.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer vriendelijke en deskundige mensen aan de telefoon

Jammer dat niet alle kleuren op voorraad zijn