Pluspunten

Zeer tevreden over de service vooraf. Ik was erg aan het twijfelen over welke machine ik zou kopen. Op al mijn vragen kreeg ik uitgebreid antwoord. Als ze niet meteen bereikbaar waren, werd ik meteen daarna opgebeld. Er werd niks opgedrongen, maar goed eerlijk uitgelegd. Hopelijk is de service net zo fijn als er eens iets kapot gaat. Maar dat verwacht ik wel.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer tevreden. Na mijn bestelling bleek dat ik toch een verkeerde keuze had gemaakt. Ik heb toen telefonisch contact gehad en prima advies gekregen. Ik kon de machine omruilen en ben zeer tevreden over de Pfaff die ik nu heb!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Leuk presentje meegestuurd.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

duidelijke web info en snelle levering tegen scherpe prijs.

beter nazien van de levering --- het ontbreken van het spoeltje en naald in de machine was een teleurstelling. ik heb ondertussen nog wat spoeltjes en naalden besteld.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle en adequate reactie op transportschade

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Telefonisch contact gehad en goed advies gekregen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer snelle bezorging, goede verpakking. Dat ik later gebeld ben en mij gezegd werd dat het nummer waardoor ik het pakket kon volgen niet klopte, hij gaf mij het goede nummer. En hij verbaasd was dat ik het pakket al binnen had.Heel fijn als je via een Webwinkel iets koopt en er nog zo'n bijzondere "nazorg" is.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Na mijn klantenbeoordeling ben ik binnen 1 uur gebeld. Het track and trace nummer was fout maar het goede nieuws was dat mijn pakket dezelfde dag op ons adres was aangekomen. Dus toch een snelle verzending en goede afhandeling.

bereikbaar zijn als dat vertelt wordt, en verturen als er een tracktrace nummer is.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering en duidelijke site

Informatie over wanneer de bestelling geleverd zou worden, zou handig zijn geweest

Pluspunten

Niet duidelijk hoe lang de levertijd is van de producten

• Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

de machine werd vlot geleverd en lijkt het goed te doen.

jammer dat de machine werd geleverd met een defect lampje. kleine moeite om dat even te checken.

Pluspunten

Fijne shop, zeer lage prijzen, snelle levering en prima service. Heel tevreden over.

Rivierenplein 12 5215 CR S-hertogenbosch

073-2034014