Bestellen, je wordt geïnformeerd en binnen 24 uur heb je de spullen in huis. Geweldig zo hoort. Bedankt Salontopper ga zo door.

Snel, nakeuring ...top!

Binnen 1 dag binnen

Hier verkopen ze snel matrix

Zeer tevreden, snelle service

Verschillende producten besteld, wordt altijd goed verpakt zodat er niets kapot kan gaan. Producten zijn altijd volledig, geen half gevulde flesjes. Duidelijk bestel overzicht.

Super, andere dag al thuis, was goed verpakt.....

Top!!

Snelle service, volgende dag LETTERLIJK geleverd!! Hier ga ik vaker bestellen! Ze hebben ook heel veel keuze!!

Mijn Mason Pearson borstel was kapot gegaan. Deze borstel staat bekend om zijn perfecte kwaliteit. Zonder problemen behulpzaam contact gehad en een nieuwe toegestuurd gekregen met een retourbewijs geprint en wel in de doos voor de oude. Super bedankt. TOP SERVICE

Ruim aanbod aan mooie prijzen. Top service en een héé snelle levering!

Super snelle, en uitstekende service.

Bestelling werd de volgende dag nog bezorgt en ik werd in de tussentijd keurig op de hoogte gehouden. Oftewel, snelle en goede service.

Fijne prijs

Fijne prijs, stukken beter dan bij k kapsalon. En supersnelle levering!

Snelle levering en goede prijzen

Snelle keurige levering en goede prijzen

Snelle levering, makkelijk bestellen

Ik kan iedereen salontopper aanbevelen! Top service. De website kent een goede zoekfunctie, met duidelijke adviezen bij de producten. De levering is zeer snel en correct. Kortom, waar voor je geld.

Snel en efficient

Topservice!

Beste prijs en supersnelle levering naar België!

snel en correct

Verkoop van deze bijzondere producten voor het haar. altijd op voorraad snelle levering

Alles verliep naar wens

Ik zocht de Elixir Ultime van Kérastase en de mousse van Tigi Bed head. Bij Salontopper scherpste prijs en snelle levering :-)

Super snelle levering

vrijdags rond een uur of acht wat producten van Reuzel besteld in de webshop de volgende dag aan het begin van de middag was het al geleverd.

voor het eerst bij deze webshop een aankoop gedaan, het ging voorspoedig en werd eerder bezorgd dan verwacht. En niet te vergeten het belangrijkste....jullie zijn de goedkoopste. TOP

Zeer snelle levering

Zeer snelle correcte levering

Good product quality and fast delivery

Really fast delivery. I love the products I have order.

Zeer tevreden over Salontopper, mn de snelle levering!

"Vandaag besteld is morgen in huis", staat er vaak, maar nu was het werkelijk zo!!!!!Prima dus!

hmmmm

Not all from order come :/

Goede website waarop je zonder moeite je spullen kunt vinden! Bestellen en bezorgen loopt allemaal lekker vlotjes. Ideaal!

mooie producten

Snelle levering, en leuke prijs. Is zeker aan te bevelen.

UITSTEKEND EN BETROUWBAAR

Uitstekend bedrijf met heel mooie producten met een uitgebreide omschrijving om een juiste keuze te maken voor jouw haartype. Er is een groot assortiment voor elk haartype met of zonder kleur. Daarnaast geeft elk product - wat je ook gebruikt - je haar een heerlijke geur af - ziet het er verzorgd uit en krijgt het de kans om weer helemaal gezond te worden. De bestellingen worden zorgvuldig voor verzending zonder schade verpakt en bezorgd door mijn favoriete bezorger van Post.nl. UITSTEKEND EN BETROUWBAAR dus. Zeker aan te bevelen als je iets goeds wilt doen voor je uiterlijk. Veel succes.