Fijne site en snelle levering.

Snelle levering en goeie prijs

Zieboven

top services

top services

Zoals altijd top!

Ik bestel met regelmaat mijn haarproduct bij Salontopper. Ze hebben de beste prijs en snelle levering.

Snelle levering! Netjes verpakt.

uitstekend

snelle levering en uitgebreide keuzes TOP !!

Zeer goed!

De levering was niet compleet, maar die is heel snel nagestuurd. Ben heel tevreden!

Snel!

Besteld en volgende dag bezorgd, super! Goed assortiment en echt de beste prijs.

Goed product/prijs en zeer snel geleverd.

Top service!

Ik had per ongeluk het verkeerde product besteld, kosteloos kunnen ruilen super!

Snel en goede service

Heb het pakket goed ontvangen .

Goed overzichtelijk en snelle service.

Lage prijzen, snelle levering / service tevreden

Lage prijzen, snelle levering / service tevreden

Prima producten, snel geleverd.

Gemakkelijk te bestellen en binnen 24 uur gepeperd in keurige verpakking.

Niets op aan te merken

Goeie ervaring, alles top!!!

alles prima in orde.

heel goed.

Top service!

Ik heb een super ervaring met salontopper! Meerdere bestellingen had ik al geplaatst en zijn elke keer goed aangekomen, heb je vragen dan helpen ze ook heel goed op weg, zeer vriendelijk personeel! Echt een aanrader!

Goede service en prima producten.

Wat ik bij salontopper bestel wordt correct en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten.

Snelle levering, mooie producten!

prima snelle levering

het artikel is goed en snel geleverd

Bestelling netjes geregeld

Ondanks dat er toch een klein foutje in de levering zat is dit na contact dezelfde dag allemaal heel netjes geregeld. Dan denk ik dat het een betrouwbare leverancier is.

Geweldige service!!!!

Toen mijn tondeuse het niet meer goed deed, hebben ze deze laten repareren. Na de reparatie had ik m’n twijfels of het probleem tijdelijk of helemaal verholpen was. Salontopper bood toen meteen uit zichzelf aan om een nieuwe op te sturen. Dan doe je er echt alles aan om je klanten tevreden te houden!

Ruime keuze aan merken, goede prijs. Fijne producten die goed werken.

Snel geleverd,super tevreden

Niets op aan te merken!