Uitstekend!

Ik heb een aantal Reuzel artikelen besteld. Deze waren zoals aangegeven op voorraad en werden snel geleverd. Prima dus!

Leuke prijzen, snelle levering

De webwinkel is makkelijk te navigeren en het aanbod is ruim. De staffelkorting was erg fijn voor deze bestelling! De levering was snel. Helemaal tevreden.

prima geregeld

zeer op tijd en alles in orde. Netjes verpakt dus over het geheel tevreden

Beste prijs voor top producten

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis. Duidelijke levering met track and trace en producten zijn perfect aangekomen.

Prima webshop

Goede prijzen, snelle levering

Zoals het hoort te zijn

Ik heb een paar keer besteld en het is altijd goed afgehandeld. Met zorg verpakt en binnen afzienbare tijd geleverd. Je krijgt altijd een bericht wanneer je je bestelling kunt verwachten. Hun assortiment is groot. Ik heb nooit iets geroutineerd dus daar kan ik niet over beoordelen. Maar ik blijf zeker bestellen.

Niet meer voor herhaling vatbaar

Ze komen hun belofte niet na

Toppie

Alles loopt zoals het moet gestroomlijnd

Bezorging vertraagd, slechte verpakking goederen

Bezorging via postnl tot 7maal toe vertraagd. Lekkende goederen door slechte verpakking. Geen opvulmateriaal in de doos waardoor de goederen los in de doos zitten tijdens transport.

Perfecte service

Snel en goed zijn vaak 2 woorden maar bij jullie loopt dit als één woord perfect

Goede en snelle service

Mooie producten voor een goede prijs kwaliteit

Het gaat altijd zoals je mag verwachten

Ben geen review schrijver, omdat ik zelf vaak twijfel aan de betrouwbaarheid. Nu meerdere keren bij Salontoppers besteld en iedere keer snel, netjes verpakt en tegen een keurige prijs. Precies zoals je het mag verwachten. Snappen hoe het hoort en krijgen daarom van mij een dikke 10. Groeten, Martijn.

Snelle service en fijne borstel

Ik had mijn bestelling 's avonds gedaan en de volgende dag had ik mijn bestelde borstel al in huis! Super snel! Ik ben tevreden over het product, mijn haar beschadigd minder, klitten gaan er makkelijk uit en mijn haar glanst meer. Een aanrader dus!

Top! Geleverd in goede verpakking en op tijd!

Besteld en geleverd op aangegeven dag! Goed verpakt...

Mooi product, goede informatie over bezorging.

prima verpakt en geleverd!

De wax , die ik bijna nergens kan krijgen, werd mij snel en keurig verpakt geleverd!

Mooie producten en snelle levering!

Goede beschrijvingen en snelle levering

Was op zoek naar shampoo voor koper gekleurd haar. Overal moeilijk te vinden ook bij Salontopper. Degene die ik nu gekozen heb, Davines Alchemic copper shampoo bevalt goed. Rood haar wordt snel dof en de kleur vervaagd. Deze shampoo bevat pigmenten en laat de kleur weer opleven tussen de verf beurten door.

Snel geleverd, goede producten en bovenal eerlijke prijzen!

Snel geleverd, goede producten en bovenal eerlijke prijzen! Blij mee. :-)

Goed snel en goedkoop

Goed snel en goedkoop

Geen aanvullung

Alles prima geregeld

Alles was er binnen 24 uur. Je kan niet sneller naar de winkels

Mooie producten en goede snelle service

Ik ben blij met de mooie merken die jullie hebben die ook nog eens goedkoper zijn dan bij de kapper. Heerlijk luxe ook dat de producten de dag na het bestellen keurig verpakt thuis afgeleverd worden!

Snelle levering en prima prijs

Goede website en Snelle levering

De door mij gewenste producten vond ik snel op de website. Eén product kon ik niet vinden, maar bij telefonisch contact bleek het uit het assortiment gehaald te zijn. Samen met de verkoopmedewerkster een goed alternatief gevonden.