Ik grijp nooit mis , een mooie website en schappelijke prijzen.

Snelle levering en keurig hufter proef verpakt. OOK WAS ER NOG EEN KORTINGSCODE VAN € 2,50. Helemaal top we kunnen er weer een paar maandjes te gen.

Top levering

Snelle levering en prima producten. Alleen jammer van de verzendkosten.

Tegen vallen

Zo'n twee weken geleden ontving ik de matrix 'a curling can dream' shampoo en matrix 'a curling can dream' mask. Vol enthousiasme begon ik hier aan. Dit omdat ik geboren ben met krullen, maar door de jaren heen door alle chemicaliën van blonderen verf en slechte haarverzorging, waren mijn krullen grotendeels verdwenen. Ik begon de eerste week met de shampoo. Een keer in de week mag je de shampoo gebruiken en de mask mag je gebruiken zovaak als je dat wilt. Beide masseer je in de op hoofdhuid en daarna smeer je het op de lange lokken. Ik zie na meer dan twee weken helaas geen positief resultaat. Dit vind ik erg jammer , want had zo gehoop iets te vinden wat mijn krullen terug brengt. Het enige resultaat wat ik heb is vlak na de behandeling. Dit resultaat zie je dan echt voor minimaal 1 tot maximaal 3 uur. Je ziet dan wat extra krul en daarna valt alles weer in. Ook had ik gezien dat er sodium laureth sulfaat in zit. Dit ingrediënt is eigenlijk hartstikke schadelijk. Ook krijg ik er puistjes op mijn hoofdhuid van. Wat ik al een lange tijd niet meer heb gehad. Al met al vind ik het de eerste twee weken heel erg tegen vallen en raad ik het niet aan.

Bedankt voor je bericht! Wat vervelend dat het niet werkt zoals je gehoopt had. Je mag hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice. Hier denken wij graag met je mee over een passende oplossing.

Zeer goede ervaring

Snelle service, duidelijk bestel proces.

Snelle bezorging en goede prijs

Handige website, goede prijzen en snelle bezorging

Kappersfiets met wielen die niet rollen

Kappersfiets van 75 euro gekocht. De wielen zijn fout gefabriceerd. Ze rollen niet! Ik heb vijf nieuwe wielen gekocht bij de Gamma. Nu rolt het wel. Waarom zitten er geen goede wielen onder??

Bedankt voor je bericht! Wat vervelend dat het product niet werkt naar behoren.. Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice, hier lossen wij dit met alle plezier voor je op.

Zeer tevredem.

Goede website, goed contact via e mail en snelle en correcte levering

Gewoon leek mij meteen vertrouwd.

Had er nog nooit van gehoord. Ging naar internet en kwam Jullie tegen. Gebruik veel wax. De plaats Varsseveld gaf me een vertrouwd geval inklusief Salontoppers. Keus was gauw gemaakt. Vandaar. Kan er niks anders van maken. Groetjes Dini.

Atijd top!

Nu al zeker 3 jaar vaste klant bij salontopper, en zo tevreden. Altijd de beste prijs en je bestelling komt meestal binnen een dag al binnen! Super tevreden met salontopper:)

Maakt het haar stevig

Mijn eerste ervaring was meteen dat Het heeeerlijk rook! De geur was dus gelijk goed! Ook voelt mijn haar veel voller en steviger aan. Precies waar naar ik opzoek was iets wat mijn blinde haren weer volume en stevigheid geeft. Tot nu toe ben ik hartstikke tevreden over het product zoals elk product van REDKEN echt top!

Products as described, authentic. Reliable and fast delivery.

Duidelijk website, goede prijs

Makkelijk te bestellen, prima prijs vergeleken bij andere sites. Keurig op tijd bezorgd

Goede prijzen, snelle levering

Blij met de 100 ml OSIS 3 spray die ik nog nergens had gevonden

Eindelijk mijn producten met korting

Snelle afhandeling van de bestelling. Ik heb in totaal € 20,00 bespaard !! Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering goede communicatie

Snelle levering!

Goede producten voor een goede prijs.

Deze shampoo is perfect voor dikke hair . Hair word glijk zacht .

Had per ongeluk het verkeerde artikel besteld. Na een telefoontje retourlabel gekregen en terug kunnen sturen. Zonder enige problemen. Volgende dag het juiste artikel binnen gekregen.

Vlotte levering

Prima eerste ervaring. Ruime keuze en zeer vlotte levering.

Prima assortiment en heerlijk snel geleverd!

Fijne webshop, makkelijk te vinden wat je zoekt en ze hanteren scherpe prijzen. De hele snelle levering is ook een dikke plus!

Perfecte service en snel bezorgd

Altijd mijn producten snel in huis. En de producten zijn super

Tubes zaten nog niet voor de helft vol, heel waardeloos

Slecht, tubes zaten niet voor de helft vol.

Bedankt voor je bericht! Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice, hier lossen wij dit met alle plezier voor je op.

Prettig bedrijf.

Goede communicatie en geen problemen met retourneren