Perfecte service

Vlot en snel

Goede ervaring

Ik bestel regelmatig en service is perfect. Snelle bezorging.

Gevraagde snel geleverd

Gevraagde product is de dag erna geleverd

uitstekend

perfect en snelle levering

Fijne website en vlug met versturen.

Goed en snel

Bestelling gedaan. Volgende dag al binnen. Zelfs bij bestelling op zondag. Helaas was mijn bestelling niet compleet. Maar er is super snel gereageerd op mijn mail en de ontbrekende producten een dag later al binnen

S avonds besteld volgende dag keurig verpakt in huis

Fast delivery

Faste delivery; I love Davines products - the alchemic shampoo and conditioner have a great texture and do not tint your nail cuticles. Totally recommend them!

Top service, super snelle levering

Ik had om 20.00 besteld en volgende dag om 12 uur was het al geleverd. Top service!

‘s Avonds om 21.59 uur besteld, volgende dag al binnen!

Top ! ‘s Avonds besteld, volgende ochtend al in huis !

Top ! ‘s Avonds besteld, volgende ochtend al in huis !

zeer tevreden

zeer tevreden over de levering, netjes op tijd geleverd

Goede service en altijd supersnel in huis

Goede website en snelle seevice

Goed en snelle levering

Goed en een snelle levering

Snelle levering, groot aanbod

Haarproduct in de namiddag besteld, volgende dag geleverd. Top! Snelle levering, correcte afhandeling. Kan het enkel aanraden!

Goede service, oerdegelijke kwaliteit.

Ik heb de Legend tondeuse van Wahl besteld. Scherp geprijsd, snelle levering, de tondeuse overtreft mijn verwachtingen, heel vriendelijke behulpzame klantenservice. Een dikke 10 op 10 waard.

Snelle levering en super goede producten.

Snelle levering, top producten voor een scherpe prijs.

super top

super snelle bezorging en super prijzen

zeer snelle en goed verpakte bestelling!

erg tevreden, niets op aan te merken! ik beveel deze webshop van harte aan.

Superservice!

Op zondag besteld, maandag geleverd... hoe snel! Uitgebreid assortiment voor een goede prijs.

Super snelle service met goede producten

Ik bestel graag bij Salontopper, groot assortiment, fijne service en snel bezorging

Blauwe haren dankzij de gel :-)

Ik vind het leuk dat ik mijn haar nu af en toe blauw kan maken met de gel,na een keertje wassen is het er weer uit

Producten zijn top.

Alles is prima verlopen, aankoop, betaling en verzending.

Product was en is waardeloos( Color wow root)

Allereerst, de klantenservice is prima. Snelle reactie en helaas konden ze het product niet terugnemen omdat deze al geopend was. Mijn idee is dat jullie dat meteen in de voorwaarden zetten: 'Geopende producten nemen we niet terug!". Dan hou je daar rekening mee als je iets koopt wat je nog niet kent en zeker als je daar €64,- voor neertelt.

Hoi! Dankjewel voor je review. Het klopt dat wij geopende/gebruikte producten niet retour nemen. Wij vinden het hygiëneregels erg belangrijk. Mocht je advies willen hebben over een product (dat je nog niet kent) dan staan wij uiteraard klaar voor iedereen!

Heerlijke winkel

Heerlijke luxe producten, die je niet bij de drogist op de hoek kunt kopen. Als fan van Fudge kun je je hart ophalen. Fijn!