Correcte levering

Savonds besteld en de volgende dag al in huis! Ik werd door een kennis getipt over deze website en ik ben gaar zeer dankbaar. Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Zeer klantvriendelijk

Geen bijzonderheden

Nooit weer salon topper!

Blauwe kleurgel besteld. Kwam binnen als een lege tube met een heel klein hard stukje erin. Contact gehad, zouden zsm een nieuwe opsturen volgens de dame aan de lijn. Inmiddels een week verder en helemaal niets weer gehoord. Voor mij is salon topper een salon flopper!

Ik bestelde 's avonds rond 20u en het werd de dag erna al geleverd! Heel tevreden over dergelijke service! Aanrader!

Goed bedrijf

Mijn bestelde producten had ik de volgende dag in huis. Goed verpakt. Aanrader om in de toekomst bij Salon topper te bestellen.

Ondanks dat alle bezorgers het druk hebben, lukt het Salontoppers om de bestelling snel af te leveren.

Geweldige producten en snelle levering

Ik ben helemaal fan van the big sexy hair producten. Ik heb sluik fijn haar maar met deze producten krijg ik volume en hoef ik mijn haar minder vaak te wassen. Plus ze ruiken heerlijk! Ook mijn zoon en man gebruiken het nu een zijn ook om.

Snelle, goed verpakte levering. Prima zoals gewoonlijk.

‘S-avonds besteld, volgende dag al geleverd. Website is overzichtelijk en prijzen zijn prima.

Snelle service, Goed prijs

Prima website, altijd snel geleverd en prijs is lager dan bij anderen.

Voor het eerst wat besteld bij Salontopper, heel snel bezorgd en goed product.

Keurig verpakt

Leveren prima kwaliteits production

Wordt plezierig en correct geholpen afspraken worden nagekomen en dat geeft vertrouwen.

Simpel, snel en alles wat je nodig hebt !

Top service!Zeer tevreden

Prachtig tondeuse

Al had ik graag nog extra opzetkammen gehad die verder gingen dan 15 mm. Maar zeker een aanrader omdat hij doet wat het moet doen in stilte.

Jammer dat ik langer dan een week moest wachten op mijn bestelling.

Ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen en kan geen duidelijke levertijd zien wanneer ik op de track en trace klik.

super

ken het product dat ik aankocht reeds geruime tijd, is ook het product dat mijn haarkapper gebruikt.

Goede webshop!

Bestelling de volgende dag geleverd. Netjes verpakt. En... de beste prijs voor dit product!

Gewoon goed!!!

Komen alle beloftes na. Prima geregeld.

Levering

Levering duurde te lang! Eerst bezorgde jullie met postnl, was de volgende dag meteen in huis, nu met dpd! Duurt echt een paar dagen lager, jammer!

Snelle service. Goede producten

Enkel een min puntje op de vorige levering lang moeten wachten op alle artikelen er was er maar eentje niet in voorraad

Goed aanbod

Goed aanbod, snelle afwikkeling en verzending. Bedankt