S avonds besteld en volgende ochtend geleverd!

Al eerder een bestelling gedaan bij salontopper, altijd naar tevredenheid. Bij laatste bestelling was een fles mousse niet goed, dit gemaild en 2 dagen werd een nieuwe geleverd. Prima service

Goeie service! Snelle levering! TOP.

Snelle levering, dinsdags besteld om 2100, na 30min al mail dat mijn pakketje onderweg was, om 2300 u al van post nl mail dat woensdag mijn pakket geleverd werd. Netjes ingepakt. Top service.

Prijskwaliteit waar je niet lang hoeft te wachten

Elk product is prijskwaliteit goed !

Supersnelle levering van mooie producten

Bestellen gaat heel makkelijk. Omschrijvingen van de producten passend bij wat ik krijg. En de levering is supersnel.

Uitstekend! Dikke 10

's avonds besteld en de volgende dag in huis. Ondanks dat er iets fout was gegaan met het inpakken, toch een 10 omdat het super werd opgelost. Fouten maken is menselijk, maar het gaat erom hoe je het dan afwikkelt.

Sick

Ik kwam er om 20:00 in de avond achter dat mijn wax van Suavecito op was en mijn kapper de volgende dag dicht was. Én het was goedkoper én het was de volgende dag om 10:15 bezorgd. Top. Kapper is klant verloren.

Slecht. Geen track tracé. Geen product. Wel betaald

Spullen gekocht. Zou de volgende dag geleverd worden. Maar helaas. Er kwam niks. Op diverse manieren contact gezocht. Ook beloven ze om via de app binnen een half uur te reageren. Ook dit komen ze niet na. Dit is de eerste maar tevens ook de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb. Ik beveel hun NIET aan

Produkt is top en alles snel geleverd

De service was uitstekend, de website kan beter.

Het zoeken naar de juiste producten op de website zou beter moeten. Het was bijna onmogelijk de juiste onderdeken te vinden. Weet je naam of nummer van je product dan zouden de beschikbare onderdelen direct zichtbaar moeten zijn.

Super snel

Snel en super voordelig

Alles perfect

Duidelijke website, goede producten en allles zeer Snel geleverd.

wat we bestelt hadden kregen we de volgende dag

OK

Heel blij met mijn perfecte fohn

Op zondagmiddag besteld en op maandagmorgen bezorgd! Helemaal top!

Salontopper is echt een topper!

Reeds enkele keren een bestelling gedaan en binnen enkele dagen keurig de bestelling ontvangen. De bestelling bij Salontopper werd ook ingegeven door de concurrerende prijs!

Super snel , de juiste produkten, goedkoper dan een ander.

De produkten de volgende dag in huis.

Goede telefonische ondersteuning en ‘huisinkt’ gaf geen problemen bij HP printer.

Snel geleverd, goede prijs!

Ik kocht de Davines Minu shampoo & conditioner altijd bij mijn kapper, maar via deze webshop is het goedkoper en snel geleverd. Voor mij perfect dus.

Ik gebruik het product al jaren!!

De haarmousse heeft een aangename geur en mijn haar zit de hele dag goed!!!

Prima , snelle levering vriendelijke behulpzame klantenservice.

vriendelijke behulpzame klanten service mijn pakketje was kwijt geraakt er werd gelijk werk van gemaakt om het terug te vinden. Gelukkig terug gevonden.

Producten worden netjes verpakt, snelle levering.

👍🏻👍🏻👍🏻

Eenvoudige bestelling en snelle levering

Mijn eerste ervaring met Salontopper was uitstekend: lage prijs, eenvoudige bestelling en een snelle levering (in België).

Top klanten service

Snelle levering. Goede service via chat

Perfect!

Ik werd op een fijne manier heel goed op de hoogte gesteld van alle info die nodig was èn van alle stappen in het leveringstraject. Het betalen achteraf is ook een heel goede service. Mijn spullen werden keurig op tijd bezorgd!