Mooi produkt

Het was een zeer snelle levering en een goed produkt, voor een goede prijs.

Snel en redelijke pogroms

Prima onderneming

Kan niet beter

Prima informatie over product en over het tijdstip van bezorging. Product voldoet aan verwachting.

Als je je bestelling heb gedaan wordt je goed per mail op de hoogte gehouden voor je levering

Dag erna geleverd plus een kado super gewoon zeker voor herhaling 🤪🤪

Van bestellen tot ontvangen alles ging uitstekend!

Top service, snelle levering!

Super aanbod van kwaliteitsvolle kappersproducten, betaalbaar! Super communicatie via email En snelle levering! Zeer tevreden!

Volgende dag meteen al in huis. Het product was defect geleverd, 1 belletje en de volgende dag werd hetzelfde product alsnog gratis niet defect geleverd. Hele goed service.

Duidelijke website, bestelinformatie en snelle levering. Wat ik miste is de mogelijkheid om er een dosseerpomp bij te kunnen bestellen

zeer tevreden over refectocil wenkbrauwverf en de snelle levering van jullie

Heel snelle levering producten tegen een lage prijs

Het was de eerste keer dat ik producten bij de Salontopper bestelde; het zal beslist niet de laatste keer zijn.

Overzichtelijke website, goed aanbod, goede verzending.

Fijne shampoo en crèmespoeling besteld. Goed verpakt, snelle levering.

Supersnel geleverd

Goede site, goede prijzen en alles zoals beloofd. Zou zo weer kopen.

Geweldig zo snel bezorgd!!

Goed bedrijf ze maken waar wat ze beloven super snelle verzending. Ben er erg blij mee! Ga zo door.. Mvg Menno van Rijswoud

Snelle levering en uitstekende prijzen.

Plezierige website met de nodige info, ook in deze tijd erg snelle levering, Producten altijd top.

Slechte service!!!!

Heb 2 shampoo's besteld. Echter 1 ontvangen. En de manier hoe ze mij hielpen, schandalig... nooit bestellen dus

Groot en divers assortiment met snelle levering en dat voor een goede prijs. Een aanbeveling !!!

geweldig

zeer veel keus niet duur en supersnel geleverd ik hou er van

Top !

Supersnel

Snel en accuraat

Verkeerde trimmer besteld probleemloos retour en erg snel het bedrag weer op de rekening top

Super snelle en volledige levering! Ondanks Corona! Zeker een aanrader!

Snelle levering. Was niet volledig,gebeld en de volgende dag was alles binnen

Zondag besteld en maandag in huis dat noem ik nog eens snelle service!

Excellent

I'm very happy with all the products that I order. In just one week my hair is so shiny and alive. My hair was so dry and with the serum in only one week i saw to much different. I recommend this product .

• Você nos recomendaria? sim

Prima bedrijf, snel geleverd

De Salontoppers zijn duidelijk, en ook snel met leveren. Het produkt wordt goed omschreven en is heel goed verpakt, komt dus heel op bestemming. Aanrader.