Goede producten en snelle levering met inzicht in status van het orderproces

Blij met de kwaliteit van de producten, snelle levering en je hebt met de track and tracé inzicht in de status van je bestelling. Super inzichtelijk!

Zeer tevreden goede producten.

Zeer tevreden goede producten niet duur en snelle service! Top!!

Snel in huis

Bestelling snel mogen ontvangen, maar helaas was één flacon gaan lekken onderweg.

Fijne producten, goede en snelle levering! Kortom: prima!

bij andere webshops gekeken maar bij Salontopper ben je echt het voordeligst uit. Het wordt netjes en snel verzonden

Prima service.

Prime gegaan, besteld, en op de hoogte gehouden. Volgende keer zou ik gewoon weer betellen.

Gewoon perfect

Gewoon perfect, wij Belgen kunnen daar nog iets van leren

Super volgende dag in huis👏🏻

👏🏻

Ben zeer goed tevreden !!!

Fijn merk om mee te werken.

Outstanding!!

Prima service ruime keuze aan kwalitatieve ptodukten van hoog niveau! Website klantvriendelijk en overzichtelijk

Verzorgde en vlugge levering

Dit is de eerste bestelling die ik geplaatst heb , er was een product niet in stock ik kreeg vlug een antwoord en ze hebben direct een credit nota voorgesteld , de terug betaling is zeer vlug op mijn rekening geplaatst , ik heb nadien een tweede bestelling geplaatst terug een vlugge en verzorgde levering , dit is een aanrader ik blijf zeker klant.

Goede producten, goede service👍🏼

De volgende keer ga ik zeker producten aanschaffen via salontopper👍🏼

Super service goede prijs snelle levering

Super snelle service. Goede prijs verhouding

Helemaal tevreden

Makkelijk om te bestellen en snelle levering, hele goede service! Een echte Aanrader

Een hele overzichtelijke website, waardoor je snel en gemakkelijk de producten kan vinden die je zoekt. Er zijn verschillende websites voor haar producten maar Salontoppers is vaak toch net iets goedkoper en dat is iets waar we allemaal blij mee zijn lijkt me?! Ook is er een mega snelle levering en dat is natuurlijk mega fijn! Vanaf nu zal ik zeker alles bij Salontoppers kopen.

Zeer goed geholpen

Gezocht naar een nieuwe accu voor de tondeuse. Deze was makkelijk te vinden en na dat ik hem besteld had de volgende dag netjes geleverd. Super service.

Heel tevreden

Ben heel tevreden ga zo door

Gisteren besteld vandaag in huis!!!

Gisteren besteld vandaag in huis!!!

Snelle service, aantrekkelijke prijzen!

Goeie ervaring met de website Salontopper, fijne snelle bezorging! Tevreden

assortiment producten Top !

heb reeds heel aantal bestellingen geplaatst, altijd tevreden v salontopper zelf . Doch, geen Kiala of Postpunt meer in mijn buurt (voorheen DHB Antonia in 2980 St Antonius) , nu moest ik 11 km rijden, enkele rit....22 km om iets op te halen wel wat ver. zal mijn producten voortaan elders bedtellen, jammer.

Razend snel geleverd!

Zondagavond besteld en maandagmiddag geleverd.

Heel tevreden

Snelle levering, goede produkten!

Goed bedrijf, goede service, goed en vriendelijk personeel.

In eerste instantie hadden voor ze een gedeelte van mijn bestelling een ander product gestuurd. Fouten kan iedereen maken maar het gaat erom hoe het erna opgelost word. Na telefonisch contact werd dit ook gelijk gedaan. Ook over dit telefonisch contact en het email contact 100% tevreden. Super personeel.

Super conditioner

Mijn haar is super zacht en voelt gevoed. Een aanrader!

Over Salontopper