Vandaag besteld, morgen in huis!

snel en goede prijs/kwaliteit verhouding

goede dienstverlening en efficiente processen

Fijne website

Keurig net pakket en na een vraag via de mail te hebben gesteld over een product is deze keurig beantwoord. Ik ga er dan ook vanuit dat dit goed opgelost gaat worden.

Snelle afhandeling

Zoals jullie vermelden op de site...vandaag bestellen, morgen in huis. Zo is het ook. Sneller kon niet. Topproductjes

Geweldig 👍

Bestel al jaren mijn sebastian producten bij de salontopper.Snelle levering,altijd keurig verzorgd.jullie zijn gewoon een topper

Helemaal goed!

De gouden scheerfolie kop van mijn Wahl Finale was tijdens de terugreis van de vakantie beschadigd. Ik had snel een nieuwe nodig. Snel Salontopper gevonden en voor een prima prijs een nieuw exemplaar met mesjes besteld. Pakje was snel binnen en de communicatie van goed. Prima!

Goede en snelle service, ook telefonisch behulpzaam en klantvriendelijk en goede aanbiedingen.

Had ik eerder moeten weten

4 grote bussen haarlak besteld. Goede omschrijving van de producten en keurig op tijd geleverd. Blijf deze site zeker gebruiken

Zal aanbeveling!

Efficiënt, snel bezorging, goed prijs en kwaliteit. Prima.

Prijzen bij salontopper zijn goed het assortiment is geweldig en mijn bestelling werd ook nog eens hartstikke snel en netjes geleverd. Dus al met al ik ben een tevreden mens die zeker opnieuw een bestelling bij jullie zal plaatsen.

Goede producten en snelle levering met inzicht in status van het orderproces

Blij met de kwaliteit van de producten, snelle levering en je hebt met de track and tracé inzicht in de status van je bestelling. Super inzichtelijk!

Zeer tevreden goede producten.

Zeer tevreden goede producten niet duur en snelle service! Top!!

Snel in huis

Bestelling snel mogen ontvangen, maar helaas was één flacon gaan lekken onderweg.

Fijne producten, goede en snelle levering! Kortom: prima!

bij andere webshops gekeken maar bij Salontopper ben je echt het voordeligst uit. Het wordt netjes en snel verzonden

Prima service.

Prime gegaan, besteld, en op de hoogte gehouden. Volgende keer zou ik gewoon weer betellen.

Gewoon perfect

Gewoon perfect, wij Belgen kunnen daar nog iets van leren

Super volgende dag in huis👏🏻

👏🏻

Ben zeer goed tevreden !!!

Fijn merk om mee te werken.

Outstanding!!

Prima service ruime keuze aan kwalitatieve ptodukten van hoog niveau! Website klantvriendelijk en overzichtelijk

Verzorgde en vlugge levering

Dit is de eerste bestelling die ik geplaatst heb , er was een product niet in stock ik kreeg vlug een antwoord en ze hebben direct een credit nota voorgesteld , de terug betaling is zeer vlug op mijn rekening geplaatst , ik heb nadien een tweede bestelling geplaatst terug een vlugge en verzorgde levering , dit is een aanrader ik blijf zeker klant.

Goede producten, goede service👍🏼

De volgende keer ga ik zeker producten aanschaffen via salontopper👍🏼

Super service goede prijs snelle levering

Super snelle service. Goede prijs verhouding

Helemaal tevreden

Makkelijk om te bestellen en snelle levering, hele goede service! Een echte Aanrader

Over Salontopper