geweldige snelle service

ik heb een geweldige ervaring. Tondeuse besteld en de volgende dag al in huis. Super winkel!!!! Zou hem iedereen aanbevelen.

Snelle service en de juiste prijs!

Super snelle levering, tot zo ver de goedkoopste en leuke acties! Al elke keer tevreden geweest.

Besteld en de dag erna geleverd. Zoals aangegeven op de site. Verder prima verpakt en op de hoogte gehouden door het track en tracé. Gekozen voor om bij de supermarkt af te leveren omdat we niet thuis zouden zijn. Top

Top en snelle levering

Kerastase gekocht. Goede prijs en snel geleverd.

Zeer snelle levering

Product om 23.00 uur besteld en de volgende dag al in huis. Werken met een pakketservice die je goed op de hoogte houdt wanneer je pakket wordt afgeleverd. Was voor mij de eerste keer dat ik hier iets besteld heb maar ga dit zeker in de toekomst vaker doen.

Goed product. Zeer snelle levering

Geen oud product

Al meerdere keren iets besteld goede producten en snelle levering daar hou ik van

goede product informatie. Prettige aanbiedingen

Goed maar traag.

Het valt mij op dat mijn bestelling al enkele malen pas verzonden is als ik een e-mail stuur over de lange leertijd. Deze e-mail wordt dan niet beantwoord maar er volgt vrijwel direct een e-mail met het bericht dat de bestelling is verzonden.

Eenvoudig en snel

Ik koop hier altijd hetzelfde, ik vind de website eenvoudig en de bezorging is supersnel.

prima producten en service

prima producten, snelle levering

Topper!!!

Alles perfect! Assortiment, communicatie, levertijd.... alles perfect bij SalonTOPPER.

Snelle service en de producten zijn zeer goed

Mijn ervaring met Salontopper was geweldig.

De ene dag besteld de andere dag in huis. Salontopper is echt aan te raden. De prijs ligt ook net iets lager dan ergens anders.

Snelle jongens (en meiden) daar bij Salontopper.

Vlotte afhandeling van de bestelling.

top! producten zondagavond besteld, maandagmorgen binnen

top! producten zondagavond besteld, maandagmorgen binnen

Ik vind het super goed geregeld en vlot

Een goede ervaringen en zou de volgende keer weer een nieuwe bestelling plaatsen

Leveringsproblemen bestelde arikelen.

Vorige week een Moser Primat Mini Trimmer besteld en vooruit betaald . Dit artikel heeft volgens de site een levertijd van 2 a’ 3 werkdagen. Echter tot op heden nog niets geleverd. Dit bedrijf neemt het blijkbaar niet zo nauw met de gestelde levertijden ......

Topservice!!

We bestellen regelmatig producten bij jullie! Snelle levering, correcte prijzen en goede communicatie!

Snel en juiste bestelling

Goede producten en snelle levering

Op de website kun je fijn zoeken naar alle producten. De producten die ik heb gekocht waren netjes verpakt en fijn in gebruik. De snelle levering was super, echt de volgende dag al in huis!

Altijd snel in huis

Ik gebruik altijd hetzelfde merk voor mijn haar. Sebastian. Salontopper heeft de artikelen altijd op voorraad. En daardoor heb ik het binnen een dag in huis. Echt fijn!

Erg behulpzame medewerkers

Ik had perongelijk twee extra flessen shampoo besteld die niet de bedoeling waren. Na het bellen is het netjes geannuleerd heel fijn. Daarnaast was het een geluk bij een ongeluk, de medewerker aan de telefoon had nog goede tips voor shampoo voor mijn haar. Heb het nu een aantal dagen en de shampoo werkt erg goed tegen mijn vettig haar, dus ben erg blij. Zal zeker nog een keer bellen als ik nog meer vragen heb, en zal zeker meer aankopen doen.

Binnen 2 dagen in huis, TOP

Fijne producten en een goede service! Ik was iets vergeten bij mijn bestelling en dat werd alsnog toegevoegd, nadat ik een mail had gestuurd. Fijn!