Snelle en goede levering

Zeer tevreden over snelle en goede levering

Zeer goed met salontopper.

Zeer goede contacten met klantendienst van salontopper die snel onze problemen heeft opgelost, minder tevreden met post nl die hun bestand van afhaalpunten niet in handen heeft en niet weet dat een afhaalpunt (torhoutsesteenweg 274 in Oostende) niet meer werkt met post nl.

Fast and good

Very fast and good quality of the products. It's the only one I use now. Thanks!

Bestelling vlot en snel geleverd! Prijzen waren zeer voordelig! Houden zo....

Bestelling niet geleverd

Bestelling niet geleverd in eerste instantie bij DHL in verkeerde regio terecht gekomen. Deze nog niet ontvangen gebeld een nieuwe verzonden maar deze kwam zo een week te laat …jammer

Snelle verzending

Goede aanbieding, snelle levering

Top site met goede aanbiedingen in deze dure tijd

Geleverd product was niet compleet. Na een mail gestuurd te hebben kreeg ik binnen 2 uur een antwoord en ik krijg het product nogmaals kosteloos opgestuurd!

correct op tijd en verzorgd verpakt

levering just in time

Zoals altijd goede prijs en snelle levering

Na bestellen snel gekregen!

Product voldoet niet aan omschrijving en verwachting

Ik heb altijd de goldwell rich repair lijn. Op de site zag ik ook de curls &waves lijn. Maar mijn haar word vreselijk droog-stug klitten en verre van Krul. Alle drie de producten vallen vreselijk tegen

Bedankt voor je review! Wij vinden het uiteraard vervelend dat het product niet werkt zoals verwacht. Volgensmij hebben wij dit inmiddels opgelost middels de telefoon. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.

Super snelle levering! Duidelijke informatie bij de producten. Ik ben fan! Producten zijn echt super

Goed en snel geleverd

Goed en netjes ingepakt. Snel geleverd :)

Super tevreden

Snelle levering, goede producten, dus ik ben super tevreden!! Mvg Carla

Super....

Savonds besteld, s anderdaags smorgen al geleverd. Supersnelle service.

super tevreden

Ik ben verliefd op deze producten. Ik koop ze en koop ze al 2 jaar.❤️

Slecht

Ik ben niet tevreden met het product, Ik heb gebeld en kan ik niet terugsturen omdat ik heb het geopend en getest. Hoe anders zou ik weten dat het product niet goed als ga ik niet testen en bij ali expers kost 50€,nooit meer bij jullie wat kopen.

Bedankt voor je review! Wat vervelend dat wij je niet naar wens hebben kunnen helpen. (Helaas kunnen wij geen gebruikte artikelen in ontvangst nemen, dit i.v.m. onze hygiënerichtlijnen) Wij willen je uiteraard nog een kortingscode aanbieden voor een eventueel vervangend product. Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice.

Top en betrouwbaar

Zeer snelle levering

Snel en betrouwbaar

Fijne webwinkel en mijn bestelling is meestal de dag erna al bij mij aan huis geleverd (ik woon in België).

Amazing customer service!

This is the second time I have ordered from Salontopper. The first time my order wasn't delivered to my address and the help I received from you guys were amazing. My second order went very smoothly!

Top service en snel geleverd

Na bestellen werd ik goed op de hoogte gehouden over m’n bestelling. Ook werd t anel en goed geleverd! Op naar de volgende bestelling!!

Duidelijk website en zeer snelle levering

Zeer tevreden. Goede prijs en snel geleverd.

Snel en correct