Goede service.

Duidelijke website. Makkelijk te bestellen en snelle service.

Supersnelle levering

Mooie producten en prima prijzen

Prima producten maar....

De producten zijn prima! Alleen was de doos waar het in zat kapot met een gat erin! Dat de producten er nog in zaten was eigelijk een wonder...! Dat is wel beetje jammer..

Bedankt voor je review! Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Super goede service en snelle levering

Zondag besteld maandag binnen dus in 1 woord toppie

Heel fijn

Snelle verzending en eerlijke prijs!

Top product

Zowel schuim als haarspray zijn goede producten, hele gezin gebruikt het. Je haren ruiken heerlijk en zit goed. Als je haar maar goed zit.

Snelle bediening

Snel gevonden

Snel het product gevonden op de website en super snel geleverd, volgende dag al in huis.

Nvt

Eenvoudig bestellen en ontvangen

Ik heb al een aantal keer bij Salontopper besteld en iedere keer opnieuw een fijne ervaring. De artikelen zijn makkelijk te vinden op de website, ze hanteren heel scherpe prijzen en ook bestellen is eenvoudig. Levering is direct volgende dag, ik ben een blije klant!

Uitstekend service

Tubes bijna leeg

Snelle verzending netjes ingepakt echter zitten de tubes nog niet eens half vol. Erg duur dus voor wat er in zit!

Bedankt voor je review! Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice, hier lossen wij dit met alle plezier voor je op.

Snelle bezorging

Prima producten ,snelle levering. En bij contact, erg vriendelijk en behulpzaam.

een snelle levering

als ik dat had geweten...

Geen probleem met levering, website o.i.d. Wel dat ik voor niets naar het afhaalpunt ben gegaan, omdat er legitimatie gevraagd werd. Nergens heb ik iets gelezen over legitimatieplicht en indien mogelijk had ik ook liever bezorging aan huis gehad.

Prima levering

Gemakkelijke website en prima afwikkeling/levering.

Top winkel

Top winkel

Gezocht, gevonden en besteld - ontvangen op het toegezegde moment!

Niks op aan te merken

Netjes verstuurd zoals beloofd.

Met recht Topper!!!!

Correct, goede communicatie, snelle verzending en scherp geprijsd. Daarbij nog een zeer leuke verrassing bij mijn bestelling, heel attent!!

Stipt en te vertrouwen

De levering was iets tel aat wegens drukte maar wel op de beloofde dag.

Heb niets om aan te merken.

Dikke 10!

Bestelling gedaan en direct de volgende dag werd het geleverd. Geweldig!