Binnen een dag het gevraagde thuis.

Een snelle levering van uw bedrijf. Ik bestel in de toekomst zeker vaker.

Uitstekend!

Gemakkelijk bestellen en snelle levering!

Fijne webshop!!

Alles goed geregeld, snelle bezorging..Top!

Erg tevreden

De verwerking en levering zijn uitermate snel en efficiënt, waardoor ik altijd op de volgende dag kan rekenen voor mijn bestellingen. Bovendien worden de producten altijd keurig verpakt, wat ik zeer waardeer.

Prijs - kwaliteit ok, afleveren teveel gedoe

Meteen na het bestellen van 2 flesjes gel ontdekte ik dat de artikelen afgehaald moesten worden bij AH in Weesp. Vreemd, want ik had voor thuisbezorgd gekozen en al helemaal niet voor de AH in Weesp, dat is echt een onhandig adres voor ons. Meteen gemaild maar ondanks dat de artikelen nog niet verstuurd waren kon er niets meer aan gebeuren. Slechte service denk ik. Bezorgd met Budbee in een locker. Budbee verstuurd geen afhaalbericht, dat moet je zelf in hun app in de gaten houden. Niet prettig dit.

Bedankt voor de review! Excuses voor het ongemak. Je hebt tijdens het bestellen gekozen voor een kluislevering van Budbee. Volgende keer is het aan te raden om in het bestelproces te kiezen voor Postnl thuislevering om dit te voorkomen. Met vriendelijk groet, Team Salontopper!

Super ervaring!

Geweldig assortiment en topservicd!

Goede en attente service

snelle levering, veel keuze

Mooie producten, alles perfect

Makkelijk en snel

Product makkelijk te bestellen op de site Snelle levering

Super snel

Vandaag besteld morgen in huis

Mooi en werkt goed

Een mooie diffuser die zijn werk goed doet! Blij mee

Er was een product stuk , foto gemaild en onmiddellijk kreeg ik een nieuw product toe gestuurd ! Super service

Goede ervaring

De producten zijn goed. Alleen een nadeel, voorheen werd het thuis bezorgd. Nu helaas niet meer. Dat is jammer als afhankelijk bent van mensen om je heen.

Hi Rezie, Waarschijnlijk stond er een verzendoptie voor het afleveren op een pakketpunt in de buurt automatisch geselecteerd. Het zou namelijk wel mogelijk moeten zijn om je bestelling netjes bij je thuis geleverd te krijgen. Als je in het vervolg vragen hebt bij het selecteren van verzendopties, schroom dan niet om contact op te nemen met de klantenservice. We helpen je graag! Team Salontopper

Snel bezorgd!

Super mooi veilig product

Snel

Snel en betrouwbaar

Alles volgens afspraak

Uitmuntende service!!!

Na het ontvangen van de zorgvuldig verpakte producten, bleken er enkele spuitkopjes van sprays niet te werken. Na hulp van de vriendelijke dame van servicedesk kreeg ik nieuwe toegestuurd.

Hi Charlotte, Dankjewel voor je positieve woorden! Fijn dat alles goed is opgelost. Team Salontopper

Een prima service ervaren met salontopper

Telefonisch en via app geweldig geholpen met veel geduld van medewerkers, ondanks het lage bedrag van mijn bestelling.

Hi, Dankjewel voor je positieve review! We proberen al onze klanten zo goed mogelijk te helpen, ongeacht de grootte van de bestelling. Mocht je in de toekomst vragen of tips hebben, weet dat je ons altijd kunt bereiken. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling! Team Salontopper

Geweldig product

Zeer tevreden over de afhandeling en het is een top product.

Snelle levering, goede kwaliteit, netjes op de hoogte gehouden

Goed en snel in huis

Goede produkten en snel in huis

Prima ervaring. De bestelling kwam heel snel binnen en was keurig verpakt!

Super blij mee

Echt zooo goede service top

Snel bezorgd, geen verzendkst boven bepaald bedrag en de goedkoopste

Zie bovenstaande regel

Top producten