Top producten en zeer betaalbaar

Haarverzorging is voor mij zeer belangrijk. Om een goed en betaalbaar product te kunnen gebruiken van salon kwaliteit is dit het adres!

Snel besteld en ontvangen

Snel besteld en ontvangen

Bijzonder goed

Een product zelf verkeerd besteld en vervolgens zonder probleem door een aardige mevrouw geholpen,retourlabel gekregen en binnen 'no time' teruggestuurd, Makkelijk en klantvriendelijk, dankjewel!

Goede ervaring

Snelle levering en een correcte prijsje

Bestellen gaat makkelijk zo ook de betaling en je producten heb je al snel in huis! Perfecte webwinkel met voordelige prijzen !!

Geweldige ervaring Vrijdag besteld en zaterdag al in huis. Jullie zijn toppers Jullie hebben er een nieuwe klant bij.

Nooit klachten.

Vertrouwd adres.De levering is altijd heel netjes en snel.

Copper tonik

I ordered the product that I didn't received jet.More then week have passed.Do you still have a delivery to the house that I have already paid?I just sow the letter that I can go with code to the delivery punt till yesterday, that I ve read today, otherwise my order will go back to the shop.Why there no information about the changes in way of delivery at website?I ordered at your shop before and there was no problem with delivery. I want my money back.I ll tell everyone not to order in your shop

Thank you for your review! How annoying that you have not yet received your package. Please feel free to contact our customer service, here we will gladly solve this for you.

Pakket niet geleverd

PostNL zegt pakket te hebben geleverd. Afgelopen 3 weken meerdere keren per mail contact gezocht met de Salontopper. Helaas tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.

Bedankt voor je review! Zou je in dit geval telefonisch contact met ons op willen nemen zodat wij je kunnen helpen?

top snel en juist

Snel, meedenkend, meezoekend en waarmakend

Mijn jarenlang gebruikte product is niet meer leverbaar cq wordt niet meer gemaakt. Dus ik moest op zoek naar een alternatief. Salontopper dacht hierheen heel actief met mij en m’n wensen mee. Er was een heel plezierig whatsapp-contact. Zelfs toen ‘s avonds bleek dat er iets met Klarna was misgegaan, was er een snelle actie en reactie waardoor de bestelling toch nog dezelfde avond verzonden kon worden. Het was mijn eerste contact met en bestelling bij salontopper en zeker niet de laatste ☺️.

Keurig en snel geleverd

Duidelijke site. Snel en keurig geleverd.

helemaal prima

Ondanks dat 1 artikel niet leverbaar was, ben ik goede op de hoogte gehouden. De suggestie om een grotere maat te bestellen was een prima voorstel. De retourbetaling van de 1e bestelling kwam keurig op tijd binnen.

Snelle levering.

Goede service!

Snelle levering en fantastische producten!

Goed geregeld

Super met die korting en snelle verzending

Is alleen jammer dat de matrix over achiever niet leverbaar is

Bedankt voor je review! Wat vervelend dat je favoriete product niet voorradig is, wij hopen dit snel weer binnen te krijgen.

Bij kapper dit product gezien, veel te duur. Bij Salontopper hetzelfde product voor een stuk minder! En snelle levering. Zeer tevreden!

Goede leverancier van haarproducten

Snelle service en levering, uitgebreid assortiment en boven 35€ gratis bezorgd

Alles op voorraad en supersnelle levering, top

Blij dat ik via jullie site mijn product heb gevonden

Niet meer te verkrijgen bij mijn kapper. Wel bij jullie en bij Jon Beerens

Vriendelijke telefoniste. Snelle levering. Veel producten. En niet duur

Perfecte levering

Snelle afhandeling van de bestelling. Snelle levering. Producten in goede orde ontvangen.

Goed ingepakt vlot geleverd prima producten