Snelle levering en goed verpakt

Ik heb een Framar Myst Assist gekocht. De fles werkt super en werd heel erg snel bezorgd. Ik kon gratis kiezen voor een (PostNL) afhaalpunt. Salontopper was 1 van de goedkoopste aanbieders.

Goedemiddag Marjolein, Dankjewel voor je review! Fijn dat je tevreden bent met de Framar Myst Assist. Team Salontopper

Super super content

Altijd goed ,zoals belooft

Perfect!!!!!

Perfect!!!!

Zeer snelle levering

Na bestelling de volgende dag al geleverd

Salontopper is echt een TOPPER

Prima producten, mooie prijs en supersnelle levering.

Waarom geen levering aan huis

Voor de 2x moet ik mijn pakket bij de AH poldermeesterplein in Aalsmeer ophalen. Terwijl ik heb aangeklikt op jullie webshop dat ik thuis geleverd wil worden. Ik hoor graag van u.

Bedankt voor je review! Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice, hier lossen wij dit met alle plezier voor je op.

Snel bezorgen

Snel bezorgen.

Deze shampoo doet wat het belooft.

Een heerlijke zachte shampoo die ervoor zorgt dat krullend haar niet droog en pluizig is na het wassen. .

Het was prima geregeld

Prima, snelle levering

Zie boven

Verrast door de snelle levering!

Op zondagmiddag alles besteld. De volgende dag al in huis. Saloptopper.... Jullie zijn een topper! Lieve groet.

Zeer behulpzaam

Na het mijn vraag via WhatsApp over een product kreeg ik snel antwoord. Ik was zelf nog niet zeker of ik het juist product zou ontvangen. Uit eigen beweging hebben ze duidelijke foto via WhatsApp gestuurd van het product. Top service.

Super snelle service en goede producten

Super snelle service en levering. Binnen 24 uur na de bestelling waren de producten al geleverd.

Goede snelle service en levering

Goede producten en fijne service snelle levering. Blij mee

Uitstekend!

Uitgebreide collectie, snelle levering!

Superblij met Salontopper

Supergoedkoop, supersnelle verzending. Top!

Producten tegen scherpe prijzen. Helaas was 1 product niet leverbaar op korte termijn. Hierover werd ik telefonisch geïnformeerd. Op mijn verzoek is het geld geretourneerd omdat ik niet wilde wachten tot het weer voorradig was. Mijn hartelijke dank.

Onvolledig

Het is de 2de maal dat het (gratis) actieproduct niet werd toegevoegd. Na contact met de klantendienst mag ik dan vernemen dat het niet apart na gezonden kan worden. Dat vind ik jammer. Verder goede en stipte levering.

Bedankt voor je review! Bij een volgende bestelling pakken wij graag een aantal extra samples bij in deze zending. Je kan ons bij een volgende bestelling hierover uiteraard even contacteren zodat wij dit kunnen oppakken.

Goede prijs, snelle verzending. Al jaren mijn favoriete product.

Mooie uitgebreide site en snelle levering

Prima adres

Snelle levering en betrouwbaar adres om iets te bestellen.

Snelle levering.

Als correctie en goede kwaliteit.

Ik bestelde het verkeerde product, direct telefonisch met vriendelijke medewerker. Makkelijk retourneren. Hierna ook goed inzicht in het retourproces en terugbetaling. Fijne ervaring!!

Prima shampo

Prima producten

Zeer zeer slecht

Bestelling kwam veel te laat. Retour gestuurd en men blijft beweren dat ik het artikel gebruikt had terwijl dit niet zo is. Reageert niet op klachten. Verzenden veel te laat en zeer slechte klantenservice

Bedankt voor je review! Helaas kunnen wij vanwege hygiënevoorschriften geen gebruikte artikelen terug in ontvangst nemen. Onze excuses hiervoor.