Snel bezorgd!

Snel

Snel en betrouwbaar

Alles volgens afspraak

Uitmuntende service!!!

Na het ontvangen van de zorgvuldig verpakte producten, bleken er enkele spuitkopjes van sprays niet te werken. Na hulp van de vriendelijke dame van servicedesk kreeg ik nieuwe toegestuurd.

Hi Charlotte, Dankjewel voor je positieve woorden! Fijn dat alles goed is opgelost. Team Salontopper

Een prima service ervaren met salontopper

Telefonisch en via app geweldig geholpen met veel geduld van medewerkers, ondanks het lage bedrag van mijn bestelling.

Hi, Dankjewel voor je positieve review! We proberen al onze klanten zo goed mogelijk te helpen, ongeacht de grootte van de bestelling. Mocht je in de toekomst vragen of tips hebben, weet dat je ons altijd kunt bereiken. Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling! Team Salontopper

Geweldig product

Zeer tevreden over de afhandeling en het is een top product.

Snelle levering, goede kwaliteit, netjes op de hoogte gehouden

Goed en snel in huis

Goede produkten en snel in huis

Prima ervaring. De bestelling kwam heel snel binnen en was keurig verpakt!

Super blij mee

Echt zooo goede service top

Snel bezorgd, geen verzendkst boven bepaald bedrag en de goedkoopste

Zie bovenstaande regel

Top producten

Met en top prijs

Snelle levering en goed verpakt

Ik heb een Framar Myst Assist gekocht. De fles werkt super en werd heel erg snel bezorgd. Ik kon gratis kiezen voor een (PostNL) afhaalpunt. Salontopper was 1 van de goedkoopste aanbieders.

Goedemiddag Marjolein, Dankjewel voor je review! Fijn dat je tevreden bent met de Framar Myst Assist. Team Salontopper

Super super content

Altijd goed ,zoals belooft

Perfect!!!!!

Perfect!!!!

Zeer snelle levering

Na bestelling de volgende dag al geleverd

Salontopper is echt een TOPPER

Prima producten, mooie prijs en supersnelle levering.

Waarom geen levering aan huis

Voor de 2x moet ik mijn pakket bij de AH poldermeesterplein in Aalsmeer ophalen. Terwijl ik heb aangeklikt op jullie webshop dat ik thuis geleverd wil worden. Ik hoor graag van u.

Bedankt voor je review! Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice, hier lossen wij dit met alle plezier voor je op.

Snel bezorgen

Snel bezorgen.

Deze shampoo doet wat het belooft.

Een heerlijke zachte shampoo die ervoor zorgt dat krullend haar niet droog en pluizig is na het wassen. .

Het was prima geregeld

Prima, snelle levering

Zie boven

Verrast door de snelle levering!

Op zondagmiddag alles besteld. De volgende dag al in huis. Saloptopper.... Jullie zijn een topper! Lieve groet.

Zeer behulpzaam

Na het mijn vraag via WhatsApp over een product kreeg ik snel antwoord. Ik was zelf nog niet zeker of ik het juist product zou ontvangen. Uit eigen beweging hebben ze duidelijke foto via WhatsApp gestuurd van het product. Top service.

Super snelle service en goede producten

Super snelle service en levering. Binnen 24 uur na de bestelling waren de producten al geleverd.

Bedrijfsgegevens

Kronenweg 2

7051 HX Varsseveld

088 - 455 45 55

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.