goedkoop snelle levering als Post nl de bestelling kan vinden

ik had nog een korting bon van u voorganger hbcare.nl helaas was die niet meer geldig bij jullie, bon was nog geldig tot 31-8-2020

Goed en snel besteld en geleverd

Het was goed en snel besteld. Maar zou graag toch wel een tip willen mee geven. Ik had gekleurde haargel besteld en dat was onduidelijk hoe je die het beste kan aanbrengen.

Alles volgens verwachting verlopen

Alles volgens verwachting verlopen

Snel, makkelijk, duidelijk en voor een prima prijs!

Ondanks dat het product niet op voorraad was, heb ik het toch bij salontopper.nl besteld en binnen enkele werkdagen was de trimmer binnen. Qua prijs kon geen enkele andere leverancier er tegenop en uiteindelijk was de leversnelheid ook super!

Levering is Top!!

Op zich ben ik zeer tevreden over de levering, maar ik bestel van tijd tot tijd 3 potten fudge hairshaper. 75 Gr. Nu was de laatste keer 1 pot gewoon goed maar 2 potten waren een soort van uitgedroogd en heel ‘taai’ . Hebben jullie daar meerdere klachten over ontvangen? Ik verneem het graag. Indien ik de potten terug moet sturen, verneem ik het wel. Met vr groet R Janmaat Oude Langendijk 5 2611 GK Delft 0683239900

Goed en goedkoop.

Snelle service, complimenten.

Nette webshop

Een snelle levering en acceptabele prijs voor de 1000ml Kerastase shampoo en conditioner. Wat ik wel jammer vind is dat er geen pompjes bij zitten wat bijv wel altijd is bij de davines.

Geweldig product mooie prijs

Mooi product en een goede prijs veel goedkoper al bij de kapper Bevalt geweldig

Snel geleverd. Goede prijs

Snelle levering en geen verzendkosten boven €50 #jebenteentopper Goldwell Dualsenses Rich Repair is super fijn. Je haar is weer kambaar, weg zijn de klitten.

Bestelling

Nadat ik een bestelling had geplaatst. Kwam het de volgende dag binnen. Netjes verpakt in de doos. Heel blij met me nieuwe spullen, ook van een goede kwaliteit. Zal vaker opnieuw bestellen!

Gewoon, goed en snel

Zeer snelle levering!!

Ik ben verrast door de snelle levering!! Ik ga hier zeker weer bestellen!!

Goede prijs en snelle levering!

Goede prijs en snelle levering!

Het werkt perfect en kwam heel snel!

Hij kwam precies op een dag en alles was in orde. Ik ben echt tevreden!!

wel goed

moet het product eerst proberen maar levering was erg snel

Snelle levering Goede prijs

TOP

Leuke aanbiedingen. Na bestelling heb je je artikelen snel in huis.

Duidelijke site, snelle levering en fijne prijzen!

Ik bestel altijd de shampoo van de kapper bij deze webwinkel omdat het zo lekker voordelig is. Ook is het altijd snel geleverd wat erg handig is!

Gewoon Top.

Snelle levering, prima prijzen , gewoon top.

Helemaal blij

Via mijn kapster advies gekregen. Kan niet anders zeggen dan voor mijn haar geweldig product.. Makkelijk te bestellen. Snelle communicatie. Prima verzending. Top

Prima snelle levering!

Snelle levering alles prima gegaan!

heel snel geleverd en scherpe prijs

snel en goed

Snel en goed Jammer van de verzendkosten

Alles naar wens

Alles naar wens. Top Producten