Snelle service en super product. Ruikt heerlijk

Product voldoet aan mijn verwachting en ruikt heerlijk. Haar pluist niet meer en valt perfect zonder al te veel moeite!!! Topper

Goed op de hoogte houden van bestelling

goede en snelle service

Goede website, met goedkope artikelen in vergelijking met andere websites. Product binnen een dag na plaatsen bestelling geleverd. Niets dan lof over Salontopper!

Spotgoedkoop en snelle levering

Scheelt meer dan de helft tov de winkel. Dag na bestelling al in huis.

Vragen worden keurig beantwoord, er wordt met je mee gedacht welke producten voor jou de beste zijn. Zelfs kun je gebeld worden of zelf bellen en krijg je een goede uitleg over de producten, hoe je ze het beste kunt gebruiken enz. Kortom hier kunnen heel veel online winkels een voorbeeld aan nemen.

snelle en correcte levering. Bedankt.

Berichtjes via WhatsApp snel beantwoord zoals ook snelle verzending, Top

geweldige shampoo en conditioner

mijn haar voelt echt aan als van bij de kapper na gebruik van deze shampoo en conditioner , zeker een aanrader ! Veel beter als de shampoo's uit de gewone winkels.

Perfect!

Perfect snelle verzending!

3 Producten snel geleverd en 1 artikel, de baardolie kwam zonder etiket. Vind ik op zich wel een domper. Geur komt ook niet overeen als beschrijving, maar ruikt op zich wel prima. Het ontbreken van het etiket maakt dat je er maar vanuit gaat dat je hetgeen hebt gekregen dat je hebt besteld. De shampoo die ik had besteld ruikt niet zo heel lekker. Ruikt zelfs een beetje naar ammoniak, maar schuimt wel goed. Gierig als ik ben zal ik de shampoo wel opmaken, de geur maakt dat ik het niet nog eens zal bestellen. De baardbalm ruikt lekker en voldoet volledig aan de verwachting.

super!

Ik vind het een super site 21okt besteld en volgende dag in huis super snelle levering en netjes verpakt Misschien nog een tip! ik word altijd zo blij van een klein kanootje Dus een klein sachet of sampler van een ander merk is altijd leuk om in je paket te vinden maar nogmaals alles is super geregeld dikke pluim!

Super! Snelle levering. Goede service.

Zie hierboven.

Grandiose service

Goed verzorgt, op tijd ontvangen. Goede service!!!

Snel en voordelig

Altijd snelle levering. Keurig verpakt, alles op voorraad, voordelig, kortom ben tevreden!

Altijd super!

Goede prijs voor een geweldig product en een eerlijke prijs! Snel geleverd! Een aanrader!

Superfijne shampoo

Een heel fijn product. En de bestelling ging erg gemakkelijk en het was snel bij me!!!

Snel leveren.

Ik heb mijn product ontvangt binnen 2 dagen.

Heel slecht

Ik bestel een scrub bij bol.com. Hij zou de volgende dag bezorgd worden! De hele dag geeft de site aan dat hij bezorgd word. Om vervolgens smiddags te horen dat salontopper helemaal niks heeft verstuurd, en ik nu zonder cadeau zit! Echt ontzettend jammer

Bestelling op afgesproken tijd bezorgd

maar niet persoonlijk afgeleverd, gewoon achter de deur van de hoofdingang in de hal van het gebouw neergelegd en niet persoonlijk bij mij appartement afgeleverd dus niet volgens afspraak!

Snelle, nette levering

Producten top

Correcte afhandeling.

correcte en snelle afhandeling

Breed assortiment met nette en snelle levering

Al meerdere malen iets besteld en blijft aan verwachtingen voldoen

Makkelijk te gebruiken

Makkelijk te gebruiken

snelle levering .

het was een snelle en goede levering en service. alleen zou het fijn zijn om er wat proefjes erbij te leveren om ook andere producten uit te proberen.

Prima geregeld.

Altijd prima geregeld, vanaf bestelling tot aflevering, met recht een topper.