Snelle levering, goed verpakt!

Altijd goed ...

Regelmatige besteller en ik ervaar nooit enig probleem. Altijd scherpe prijzen en hele snelle levering.

toppie!!!

toppie alles ok snel,vriendelijk alles ok

Ik ken geen betere online drogist

Ik heb al vaker besteld bij Salontopper en tot nu toe heb ik geen betere online winkel kunnen vinden met vergelijkbare aanbod, snellere levering en betere prijzen. Laatste keer heb ik de bestelling naar vakantiehuisje in België laten bezorgen en het ging met zo goed als in NL

Het zijn echt toppers!

Snelle levering en goede service.

Voordelige prijzen, supersnelle levering

Gel heb ik hier al meerdere keren besteld. Steeds voordelige prijzen en supersnelle levering.

Snelle levering!

Snelle levering van een top product!

Toppie

Top deze Toppers

Voor de 2de keer besteld ,en alles weer super naar wens.

Bestellingen worden snel geleverd en de prijzen zijn scherp. Verkeerde levering ?word heel vriendelijk en snel opgelost. Niet voor niks al jaren klant

Uitstekende service!

Uitstekend!

Echt een topper!

In de avond besteld en de volgende ochtend al binnen. Product precies als omschreven, snelle service , betrouwbaar en gewoon top!

wat een pleuris winkel zeg!!

Ik heb de bestelling al gehad. Ik had directions carnations pink besteld, ruim van te voren is er aan gegeven, we wachten totdat die binnen is en dan sturen we het op, nja prima dus. Afgelopen week krijg ik een berichtje, sorry nog niet binnen, Toen heb ik gevraagd, oké wanneer dan wel? Nja dat kan niet precies gezegd worden nja ook prima doe dan maar een andere soortgelijke kleur, 3 x een mail gestuurd en bij de 3e mail werd er pas gezegd dat ik hem niet kon omruilen voor een andere kleur, wat ik niet echt mijn probleem vind, maar jullie probleem, maargoed prima, ik heb toen gevraagd nja stort dan maar terug, dat is nog niet gebeurd, en ik vroeg, nu moet ik dus 2x verzendkosten betalen omdat jullie iets niet hebben vind ik zonde kan ik een kortingcode van jullie krijgen voor gratis verzending ofzo.. Toen zei ze dat ik al geen verzendkosten had betaald voor dit pakket ( wat wel zo is). Dat dus gezegd, en daarna niks meer ontvangen. Ik krijg nu op de whatsapp te horen dat ik naar mijn 6,25 kan fluiten en dat ik gratis verzending van 4,50 kan ontvangen. Meid ik wil gewoon mijn geld terug, jullie leveren niet mijn spullen en ik kan boeten

Bedankt voor je review! Gelukkig was er sprake van een misverstand en hopen wij je nu goed te hebben geholpen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust aan onze klantenservice.

totaal top

Afgezien van de levering met name door de geweldige telefonische bereikbaarheid. Heel erg fijn.

Niet best

Na het bestellen van 2 producten (op voorraad dus morgen in huis) en bericht gekregen dat een van de twee producten toch niet op voorraad is. Het product zou na 2-3 dagen weer op voorraad zijn en verstuurd worden en ik zou daarna eem track en trace krijgen. Deze heb ik na 8 dagen nog niet gekregen en weet dus niet hoe het er voor staat. Ik had er op de dag van de mail dat een van de producten niet op voorraad was nog een berichtje gestuurd of het product dat wel op voorraad was wel geleverd kon worden, maar hierop werdt geantwoord dat ik wel gewoon mijn geld terug kon krijgen (totaal niet waar ik op inzet en vind dit een beetje raar ondernemerschap) maar het product alleen versturen gebeurt dus niet. Nu maar hopen dat ik mijn bestelde producten nog krijg.

Bedankt voor je review! Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice, hier lossen wij dit met alle plezier voor je op.

Niet goed ervaren

Mijn pakketje gekomen maar mijn cosmelqn crème geopen niet normal

Bedankt voor je review. Je mag hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dan denken wij graag met je mee voor een passende oplossing.

Niks gehad !

Niks gehad ! Ook niet na mail !

Bedankt voor je review! Zou je hiervoor telefonisch contact willen opnemen met onze klantenservice? Dan zoeken we graag samen naar een passende oplossing.

Perfecte snelle levering

Snelle levering goede prijs

Zeer tevreden!

Snel besteld, snelle levering, goede service. Zeer tevreden!

Goed5

De mensen aan de telegoon zijn heel vriendelijk. Helaas is de bezorging wie het moet bezorfen niet duidelijk

Altijd een vlotte bestelling en goed geprijsd.

Telefonisch goed bereikbaar en aardig aan de telefoon.

Geweldig en snel

Als boven en ook een goede deal

snel en netjes geleverd

de shaper werd snel en netjes geleverd

Makkelijk te bestellen, supersnelle verzending !