Uitstekend!

Uitgebreide collectie, snelle levering!

Superblij met Salontopper

Supergoedkoop, supersnelle verzending. Top!

Producten tegen scherpe prijzen. Helaas was 1 product niet leverbaar op korte termijn. Hierover werd ik telefonisch geïnformeerd. Op mijn verzoek is het geld geretourneerd omdat ik niet wilde wachten tot het weer voorradig was. Mijn hartelijke dank.

Onvolledig

Het is de 2de maal dat het (gratis) actieproduct niet werd toegevoegd. Na contact met de klantendienst mag ik dan vernemen dat het niet apart na gezonden kan worden. Dat vind ik jammer. Verder goede en stipte levering.

Bedankt voor je review! Bij een volgende bestelling pakken wij graag een aantal extra samples bij in deze zending. Je kan ons bij een volgende bestelling hierover uiteraard even contacteren zodat wij dit kunnen oppakken.

Goede prijs, snelle verzending. Al jaren mijn favoriete product.

Mooie uitgebreide site en snelle levering

Prima adres

Snelle levering en betrouwbaar adres om iets te bestellen.

Snelle levering.

Als correctie en goede kwaliteit.

Ik bestelde het verkeerde product, direct telefonisch met vriendelijke medewerker. Makkelijk retourneren. Hierna ook goed inzicht in het retourproces en terugbetaling. Fijne ervaring!!

Prima shampo

Prima producten

Zeer zeer slecht

Bestelling kwam veel te laat. Retour gestuurd en men blijft beweren dat ik het artikel gebruikt had terwijl dit niet zo is. Reageert niet op klachten. Verzenden veel te laat en zeer slechte klantenservice

Bedankt voor je review! Helaas kunnen wij vanwege hygiënevoorschriften geen gebruikte artikelen terug in ontvangst nemen. Onze excuses hiervoor.

Alles is zeer snel en correct afgehandeld.

Mijn bestelling is heel correct en tijdig toegekomen waarvoor mijn dank.

Hele snelle levering. Helaas moest ik de stijltang retourneren omdat ik deze als laat kerstcadeau kado kreeg. Een e-mail gestuurd, snelle reactie dat retourneren uiteraard geen probleem is. En , uiteraard, bij de juiste voorwaarden wordt het betaalde bedrag teruggestort. Kortom, een goed betrouwbaar bedrijf.

Makkelijk, snel en goed

Als ik bij Salontopper bestel kan ik makkelijk vinden wat ik zoek en staat het de volgende dag alweer in de badkamer!

Snelle levering, goed verpakt!

Altijd goed ...

Regelmatige besteller en ik ervaar nooit enig probleem. Altijd scherpe prijzen en hele snelle levering.

toppie!!!

toppie alles ok snel,vriendelijk alles ok

Ik ken geen betere online drogist

Ik heb al vaker besteld bij Salontopper en tot nu toe heb ik geen betere online winkel kunnen vinden met vergelijkbare aanbod, snellere levering en betere prijzen. Laatste keer heb ik de bestelling naar vakantiehuisje in België laten bezorgen en het ging met zo goed als in NL

Het zijn echt toppers!

Snelle levering en goede service.

Voordelige prijzen, supersnelle levering

Gel heb ik hier al meerdere keren besteld. Steeds voordelige prijzen en supersnelle levering.

Snelle levering!

Snelle levering van een top product!

Toppie

Top deze Toppers

Voor de 2de keer besteld ,en alles weer super naar wens.

Bestellingen worden snel geleverd en de prijzen zijn scherp. Verkeerde levering ?word heel vriendelijk en snel opgelost. Niet voor niks al jaren klant

Uitstekende service!

Uitstekend!

Bedrijfsgegevens

Kronenweg 2

7051 HX Varsseveld

088 - 455 45 55

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.