Levering en bestellen ging erg snel. Prijs kwaliteit is erg goed

Altijd goed

Altijd goede service en bestelling 1 dag later bezorgd en netjes verpakt

Werkelijk een topper

Levering is enorm snel, prijzen zijn correct en het aanbod is groot. Een keer een verkeerd product toegekregen en de volgende dag had ik al het juiste in de bus, zonder dat ik daarvoor het verkeerde item terug moest sturen. Top bedrijf.

Ik ben over algemeen heel tevreden over salontopper. De levering is altijd de volgende dag en meestal zijn de producten iets goedkoper. zeker als je je vaste merken/producten hebt, dan kan je jaarlijks een voorraadje inslaan.

Gewoon goed

Prima snelle levering

Goede levering en service

Goede levering en service

Alles was prima

Snel, goedkoop

Altijd correct duidelijk en snel in huis

Bestelling is altijd correct gaat nooit iets mis

Snelle levering en goed verpakt!

Top product

Ik zocht een kleur om mijn high lights een warmere kleur te geven. Van mijn kapster kreeg ik de tip om een kleur masker te bestellen, ze stuurde mij een link en daar heb ik 2 kleuren besteld. Dag later de 2 kleuren gemengd en in mijn haren gesmeerd. Kleine 15 minuten later uitgespoeld en mijn haren hebben een mooie warme kleur.

Snelle levering en beste prijs

Koop zeer regelmatig mijn producten bij de Salontopper. Bestelling wordt snel geleverd. Bestel je op zondag dan heb je bestelling al maandag in huis.

Netjes op tijd geleverd

Al diverse keren bij Salon topper besteld. En het bedrijf komt netjes de afspraken na.

Altijd een top reverse.

Bestel al jaren al mijn haar producten hier. Laatste keer een foutje maar dat is meer dan goed opgelost! Snelle communicatie en nalevering.

Ik heb joico haarschuim besteld Ik ben zeer tevreden Het is een heerlijke volle schuim

Ben erg tevreden.

Ben erg tevreden met het artikel en de wijze van verzenden.

Goed merk en op rijd.

Goede merk en op tijd

Mijn pakket kwam heel snel , keurig verpakt , alles heel netjes . Ik ben erg tevreden ook de prijzen :)

Positief

Snelle levering, juiste producten en goede opvolging! Een voorbeeld voor vele online winkels!

Heel snel in huis!

Ontvang de bestelling altijd heel snel. Als er wat is of wanneer je een vraag hebt, word er snel gereageerd. Site is overzichtelijk. Zo nu en dan acties, houden we allemaal van! Ik shop hier graag. Thnx!

Zeer snelle levering

Snel geleverd. Fijne producten.

Direct geleverd

Ben heel blij met de dienstverlening, de order was direct verstuurd!

Gewoon Top

snelle krullen!

supersnelle levering, proefverpakkinkje erbij ennn een gewéldig product!

Kronenweg 2

7051 HX Varsseveld