Goede fijne levering

Goed verzorgd en een fantastisch mooi product

Gewoon Klasse!

Super Service en tijdig geleverd!

Snelle levering, netjes verpakt

Snelle levering, leuk assortiment, goed verpakt

Top service, snel contact en reactie via de mail. Helemaal blij met de service en producten. Ook gepersonaliseerde producten van goede kwaliteit en mooie afwerking.

Hele mooie poppeledikant

Snel besteld en bezorgd

Behang

Ik heb behang gekocht voor een poppenhuis. In nood moest ik dit gebruiken, echter kwaliteit was het niet. Het is gewoon geprint plaatje op een stickervel. Kleur was ook niet erg sterk, jammer dit.

Vlotte verzending

Ik kreeg mijn bestelling de volgende dag al binnen. Per abuis was er twee keer verzendkosten gerekend, dat werd netjes rechtgezet.

Prachtig doosje

Onze kleindochter is superblij met dit mooie tandendoosje! Het is van prima kwaliteit en snel geleverd.

Snelle levering en schattig ingepakt

Snelle levering en super schattig ingepakt!

Professioneel

Mooi speelgoed (Maileg) wat direct verstuurd is. Heldere e-mails over het proces na aankoop. Al met al kwam het mij heel professioneel over.

Schnell und preiswert

Heute bestellt, morgen geliefert - nach Deutschland!. Schneller geht es nicht.

Snel en accuraat

Snel en accuraat

perfect

Product zoals beschreven en een zeer snelle en correcte levering.

Bestelling snel geplaatst.

Artikelen snel en netjes bezorgd.

Prachtige producten

Prachtig 10

Stevig,goed hanteerbaar,

Keurig en kwalitatief goed

Erg mooi

Supermooie producten en snelle levering!

Mooie materialen

Snelle leveringl

Schattig

Mooie moderne houten meubeltjes voor in het poppenhuis van mijn kleinkinderen.

Mooie pop met snelle levering en leuke kadoverpakking.

Mooie pop met snelle levering .En leuke kadoverpakking.

Snel, correct, duidelijk en vriendelijk

Vriendelijk contact, duidelijke communicatie en vooral een snelle en correcte levering. Bravo en dank je wel!

alles keurig geregeld

Op vragen goede antwoorden gekregen . En alles netjes afgehandeld.Ik zal zeker nog eens iets bestellen.

ondermaats

Van de 7 letters die ik bestelde zijn er 5 aangekomen. De C en tweede L ontbreken. Hierover werd ook niets gezegd. vb. overige 2 letters komen later, sorry voor het ongemak. Letters zijn mooi, dus zou aanbevelen willen aantikken, maar kan op deze manier niet!

Goedemorgen, Wat vervelend dat er letters ontbraken bij uw bestelling. Dit is niet bewust door ons gedaan. Of we hebben echt niet goed opgelet, of wellicht is de envelop open geweest en zijn er letters uitgevallen. In beide gevallen heel vervelend en ik ben blij dat mijn collega gelijk nieuwe letters nagezonden heeft. Hartelijke groet, Esther

Super snel en zorgvuldig geleverd!

Snel en zorgvuldig, fijn dat het zo kan. Veel keuze uit mooi speelgoed .