Op tijd en goed verzorgd

Het gekochte was goed en leuk als cadeau verpakt.

Snel en vriendelijk

Levering en communicatie ging snel en vriendelijk

Klantgericht en vriendelijk

Op verzoek konden we langskomen om het poppenhuis dat onze voorkeur had te bekijken. Hierbij zijn we goed en vriendelijk geholpen. Omdat het poppenhuis niet op voorraad was, is het 3 dagen later verstuurd. Hierover is duidelijk gecommuniceerd.

alles op tijd en snel

op een avond besteld en de volgende dag al bezorgd prima toch!

Snelle levering!

Snel en leuke items

Leuke kinderspeelgoed voor een eerlijke prijs

Zeer snelle afhandeling, iets te veel mail naderhand.

Zeer snelle afhandeling, iets te veel mail naderhand.

Mooie spullen

Mooie spullen die op tijd zijn geleverd, heel fijn!

nog niet geopend is een kano

werf

Goeie zaak

Altijd goed en snel geholpen en kwalitatief goede spullen

De bestelling kwam zoals gemeld. Leuke meubeltjes. Mijn kleindochter ging er meteen lekkermee spelen

Good but

Good but there was a bit of an issue with the screws. The one under the seat was not long enough to tight it, I had to find another one. For the rest of the order, reliable-fast-ideal

Helemaal leuk!

Heel blij meisje thuis

Leveren snel maar bij beschadiging geleverd product hebben ze niet zo'n haast om snel te reageren.

Snelle levering, goede hulp bij keuze maken product. Helaas na levering niet meer zo'n snelle reactie en passende oplossing. Jammer..

Prachtig assortiment, klantvriendelijk, gewoon echt gezellig!,behulpzaam!

Besteld en volgende dag al in huis! Top!

Top service! Snelle levering en netjes verpakt.

Ik kan nog geen mening geven

Omdat de kaptafel die ik bij jullie gekocht heb, bedoeld is voor de verjaardag van mijn kleindochter en Zij pas 18 mei a.s jarig is. Kan ik nog geen mening geven over het product. Zij krijgt het dan pas, dus daarna zal het wel kunnen. Wat betreft de bezorging ben ik heel tevreden. Goed verpakt en snel bezorgd! Prima! Vriendelijke groet Elly

Gevonden wat ik zocht, geleverd wat ze bieden!

Bovenstaande zegt genoeg. Had graag een afbeelding toegevoegd ter verduidelijking.

Prachtig

Zit prima in elkaar en makkelijk te monteren. Dat er zelfs aan gedacht is de schroefjes in de kleur van het huis te doen, geweldig! Ben zeer tevreden.

prima sevice

Na de bestelling werd er nog meegedacht en goed gecommuniceerd

Zeer tevreden!

Mooie houten, stevige speelgoedkist gekocht.(boerderijdieren) Prima materiaal, zeer degelijk! Onze kleindochter en wij zijn er heel blij mee. Goede service. We kunnen deze winkel aanraden!

Mooie pop, snelle levering! Top!

Mooi cadeau gekocht voor mijn nichtje. De volgende dag al bezorgd. Product voldoet aan de verwachtingen.

Mooie poppen en snel geleverd

Poppen Ayla en Amalia gekocht en ze zijn erg mooi. De kleindochters zijn er blij mee.

Betrouwbaar en snelle levering

Zeer tevreden met de kwaliteit en levering.

Het poppenhuis is helemaal geweldig!mijn dochter heeft er veel plezier van.