Prima service en snelle levering.

Prachtige popjes (Kruselings) ontvangen, snelle levering. Ik ben zeer tevreden!

Goede keuze, service en bezorging!

Snelle levering en een blije kleindochter🥰

Snelle levering v goed materiaal

Snel binnen precies wat ik zocht

Wat een service! Wat een klantvriendelijke manier van werken!

Ik heb voor het eerst iets besteld bij jullie, maar niets dan lof over de wijze waarop ik in deze drukke kersttijd mijn pakket ontving. Ook het speelgoed is mooi en kwaliteit in verhouding met de prijs.

Ziet er mooi uit. Wel een gepriegel soms om alles in elkaar geschroefd te krijgen.

Soms heel wat gepriegel om alles in elkaar gezet te krijgen. Ben 6 tot 7 uur bezig geweest.....maar dan staat er ook wat!

perfecte service

ik had één van de poppenhuizen in de winkel van dreamland gekocht, maar de poppetjes niet gevonden. Besteld bij het houten poppenhuis waren ze twee dagen later bij ons. er gaat een klein meisje heel gelukkig zijn!

Leuke spullen maar niet mooi afgewerkt

De meubels die ik kocht voor in het barbiehuis van mijn dochter zagen er heel leuk uit. Maar 2 bankjes die identiek zouden moeten zijn waren dat niet, qua kleur en samenstelling. Ook viel de koelkast enorm tegen. Een blok hout met een stukje hout erop geplakt. Ik had verwacht dat deze ook open zou kunnen, omdat dat niet kan vind ik de prijs veel te hoog. Ook krijg ik geen reacties op mail die ik stuur

Het pakje zag er keurig uit en werd netjes op tijd bezorgd.

Ik ben heel blij met mijn bestelde Kruselings. Het zijn prachtige popjes. Ina

👍🏻

Heel mooi

Als er een probleempje is wordt het snel opgelost

Geweldige service snel en discreet

Nvt

Snelle levering! Prijs/kwaliteit kan nog iets beter.

Super website, leuke producten

Ik heb de tamboerijntjes besteld voor mijn werk. De vorige plastic tamboerijntjes gingen elke keer stuk. Gelukkig heb ik nu echt kwaliteit en dat voor een lage prijs! Ik ga zo nog een kaptafel bestellen voor mijn kleintie

Een en al oor ,mee denken en service

Supertevreden

Snelle verzending en mooi speelgoed

Wat een prachtige, solide meubeltjes! "Sinterklaas" is blij met jullie 😄

Bestelling snel verzonden en dus ook snel ontvangen.

Persoonlijke en hele goede service

Er was een probleem, ben direct terug gebeld en geholpen. Super goede persoonlijke service Denken mee en lossen direct alles op Heel fijn. Dikke tien!!! Zeker een winkel/website om aan te bevelen

Uitstekend bedrijf

Hier vindt je wat je elders niet kan en dan nog voor een schappelijke prijs

Prima service!

Zeer snel geleverd, goed verpakt en product is naar wens.

prima service, niets om aan te merken

snelle levering, prima op de hoogte gehouden van de levering. kortom geen aanmerkingen

Wat teleurgesteld

Prima snelle levering en leuk assortiment! Alleen echter toen mijn bestelling binnenkwam waren beide kanten van de doos duidelijk open geweest en weer provisorisch dichtgeplakt met plakband. Toch jammer als het een cadeau is om weg te geven...

correct en snel afgehandeld

goede service en snel afgehandeld. Antwoord op mail ook direct afgehandeld.

Prima en snelle service.

Kadootjes mooi verpakt en ook duidelijk welk kado er in welk papier zit.

mooie spullen snel geleverd

Mooie en stevige spulletjes voor in het poppenhuis in mijn kleuterklasje. Toen ik de doos opende, kon ik het zelf niet laten om er mee te spelen. Prachtig!