Vakkundig

Een goede vakman die de ketel installeerde. Vriendelijk .

Vakwerk netjes vriendelijk

Jammer van dat allin onderhoud contract Mag wel iets beter aangegeven worden Ik ken geen bedrijven die bij de verkoop een contact toevoegen van 12 euro per maand Het is immers een nieuwe ketel Die zou zowieso 1 ste jaar garantie moeten Zijn ik had het eerlijk gevonden Als het contract na 1 jaar intreede Verder zeer tevreden

helemaal tevreden

helemaal tevreden, snelle service, nette installatie en goede service na afloop

blij mee

top

Netjes gewerkt ook tijdens verplaatsen van cv was Hr bezorgd dat er geen schaden aangericht zou worden aan de vloer of wanden. Hr was hulpvaardig en doelgericht.

Vakwerk!

Goed meegedacht en mooi werk geleverd voor de zorgwoning! Het heeft wel even geduurd voordat de werkzaamheden werden uitgevoerd maar toen was de klus ook snel klaar.

Op basis van een goede offerte, die in goed overl

g tot stand is gekomen, heeft de monteur op een nette manier een nieuwe CV-ketel geplaatst.

Prima geholpen, dank je wel!

Prima ervaring! Ben blij met mijn ketel en met hoe het plaatsen is verlopen. Ook nog de troep verder opgeruimd door meneer lanser zelf. Dus top!

Perfecte service

Denken goed mee tijdens het beslissen reparatie of vervangen. Werken netjes en ruimen alles op voor ze vertrekken.

Uitstekend advies en vervolgens uitgevoerde plaatsing cv-ketel.

Tijdens het telefoongesprek goed geadviseerd over de voor mij beste keuze. Ondanks drukke agenda zeer snel geholpen met nieuwe ketel omdat ik zonder warmtebron zat. Prima service!

Er was geen bedrijf te vinden die een cv ketel wilde vervangen in de betonnen bak van onze woonark, ja tegen een zeer hoog tarief vanwege de moeilijk bereikbare ruimte maar Ed Lansing en Frank hebben deze klus wel aangenomen en tegen een eerlijk tarief, het was een hele klus maar ik zit er weer warm bij !! Keurige vakmannen die weten wat ze doen ik ben dan ook zeer tevreden!! Bedankt !!

Zeer goed en snel geholpen

Zeer goed advies en snel geholpen. Wij hadden een Nefit ketel 7 jaar oud en steeds problemen.Altijd zeer goed geholpen door Lancer, Wij werden het zat en zijn via het advies van Lancer over gegaan naar een Valiant ketel. Zeer snel geholpen en keurig netjes geplaats.

Ik beveel je Lanser installatietechniek aan.

Zeer goed en netjes gewerkt super.

goed contact, snel afspraak geregeld en goede installatie en service.

Scherpen prijzen,kwaliteit cv ketels,zeer vriendelijke en ervaren monteurs,snel geleverd en montage. Zeker een dikke 10 top service

Snel en deskundig geholpen

Nogmaals, snel en deskundig mel oog voor de problemen van de klant op dat moment.

Snelle en nette service

Snelle en nette service. Wordt meegedacht met de klant.

Super service. Kundige en zeer vriendelijke monteur!

Uitstekende service. Snelle levering en montage. Zeer vriendelijke monteur.

Zeer slecht komt afspraken niet na en onbereikbaar 24/7 nummer

Helaas moet ik een slechte beoordeling geven om anderen te waarschuwen. Het 24/7 storingsnummer is zeer slecht bereikbaar. Tevens komt Lanser zijn belofte niet na. hij zou een rapport opsturen maar doet dit niet ondanks de vele e-mails waarin ik hem herinnerd heb aan zijn belofte. Zo jammer dat hij zo slecht is in administratie een rapport opstellen kost nog geen 10 minuten en de telefoon opnemen met een 24/7 nummer moet je gewoon doen des noods huur je een sevicebedrijf daarvoor in.

Deze meneer hebben wij geholpen met de kerst hij was geen klant en ondanks dat wij gesloten waren hebben wij gezorgd voor een warme kerst, door de ketel te maken met een noodvoorziening, grappig hoe snel iemand dat vergeet. in januari heeft meneer een ketel door ons laten plaatsen tot volle tevredenheid. Meneer vraagt om een rapport voor de VVE dat maken wij niet hebben dat ook netjes gemaild naar meneer. Meneer neemt hier geen genoegen mee en geeft nu een 1 op Kiyoh en gaat dingen schrijven wat niet waar is, ook wil hij zijn service contract niet meer betalen. het meest grappige hieraan is, is dat alles prachtig gemaakt is en in volle tevredenheid maar door een door ons niet te leveren rapport je een 1 krijgt!

Ik heb een prima ervaring met lanser. Offerte was goed en de uitvoering van de werkzaamheden zijn correct en op tijd uitgevoerd

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van het plaatsen van mijn ketel.

Nadat mijn ketel was geplaatst en de monteur vertrokken was, zag ik dat de condensslang aan de onderkant van de ketel niet in een daarvoor bestemde afvoer was geplaatst. Daar de lengte van de slang tekort was naar de afvoer, belde ik direct de installateur op, welke binnen een uur terugkwam om dit direct te verhelpen. Dat dit probleempje direct werd verholpen, was ik zeer tevreden.

Nette service

Je zal het net zien: als je het niet verwacht stopt je CV ketel ermee. Contact opgenomen en toen de monteur langs kwam kon die mededelen dat het voordeliger is om over te stappen op een nieuwe CV ketel. Gelukkig kon dit binnen een paar werkdagen worden geregeld en zitten we er inmiddels weer warmpjes bij.

26 december ketel stuck, volgende dag nieuwe geïnstalleerd ondanks ik geen onderhoudscontract had!!

Geweldig bedrijf en Frank was top!!

Goed geholpen om mijn cv weer optimaal te laten werken

Top!!

Cv ketel keurig en netjes door hr. Lanser zelf geplaatst. Kwam 1,5 uur later dan afgesproken tijd,maar dat vergeef ik de hr. Lanser als werkgever. Min punt:het onderhoudscontract mag wel iets later in gaan. Bv 11 maanden(ketel heeft 1ejaar zo i zo fabrieksgarantie)