Prima montage CV ketel

Ik had een afspraak voor een monteur om 08.30 u. Een (1) uur later contact gezocht, telefonisch geen contact maar via de mail een zeer snelle reactie. Ze stonden op een andere klus en die liep uit. 2,5 u later kwam de monteur is hij verontschuldigde zich. Hij nam de tijd en heeft de nieuwe ketel keurig geplaatst. Rommel netjes opgeruimd. Al met al een prima plaatsing, keurige uitleg en netjes opgeleverd. Ondanks het eerste toch een tevreden klant

Goede service gebeld op vrijdag ketel was defect tegen de avond weer gemaakt week daarop nieuwe ketel hele mooie prijs keurig aangesloten helemaal top een 10

Probleemloos en netjes werken

werkzaamheden zonder enige overlast of ongemak en vlot verlopen in ongeveer 3 uur tijd

Goed werk geleverd

Netjes

positief

Frank was op bezoek. Hij heeft alles met veel aandacht bekeken. Maar hij kon mijn probleem niet oplossen, omdat de pijpen zijn voor een andere ketel gemaakt. Om nieuwe pijpen te maken moet ik naar loodgieters bedrijf bellen, op dit moment kan ik me het niet verorloven.

Installateur was vaardig behulpzaam en erg vriendelijk. Assistentie vooraf was heel goed en men was in staat zeer snel te handelen.

Behulpzaam bedrijf

Vriendelijke installateur

Precies zoals verwacht

Vaillant-ketel snel, vakkundig, schoon en zonder losse eindjes geplaatst.

Snelle goede service.

Door omstandigheden was ik op korte termijn op zoek naar een nieuwe ketel. Ondanks de vakantie periode hing de ketel er in twee dagen. Snel de offerte en snelle plaatsing.

Prettige monteur ter zake kundig

De monteur stond op de afgesproken tijd voor de deur en heeft de verwarmingsketel zonder problemen vlot geïnstalleerd. Prima communicatie en uitleg over de thermostaat nadien. Kortom een prima ervaring

Snelle reactie vanuit het bedrijf. Zeer prettige en deskundige installateur. Prima prijs/kwaliteit.

No nonsens service monteur!!

Onze verwarmingsketel was aan vervanging toe. Er werd goed advies gegeven welke we nodig zouden hebben. Op de website konden we alle benodigdheden bestellen en een paar dagen later is deze netjes geïnstalleerd.

Goed geregeld

Geen enkel probleem. Keurige monteur

Snel en professionele installatie

Vriendelijk en correcte service ! Top !

Goed geplaatst en aardig meneer

Goed advies en snelle levering

Snelle en correcte service

Zelfs als nieuwe klant werd ik zeer snel en op de juiste manier geholpen.

Top!!!

Betaalbaar, snel en professioneel. Zeker een aanrader

Uitstekend!

De monteurs gingen zeer goed en professioneel te werk, ook de dame aan de telefoon is zeer vriendelijk en adequaat. Een echt aanrader!

Vakkundig en volgens afspraak nieuwe CV geïnstalleerd

Er zijn veel spelers op de CV vervangingsmarkt, die voor een lagere prijs de CV ketel komen vervangen. Hoeveel van die aanbieders bonafide zijn, geen idee. Ik heb gekozen voor Lanser installatietechniek op basis van aanbeveling, Het werk is op de afgesproken tijd, netjes, kalm, en voor zover ik kan beoordelen vakkundig uitgevoerd. Alle verwijderde materialen zijn, zoals afgesproken afgevoerd. De monteur van Lanser (ok, ok, meneer Lanser zelf ;-) ) is een man van weinig woorden. Als je iets speciaals over je ketel wilt weten, moet je goed doorvragen, een email soms nog eens versturen, of een paar keer bellen. Communicatie en bereikbaarheid zou beter kunnen, maar ok, dat is dan maar zo. Het belangrijkste is de kwaliteit van het werk, en dat ziet er goed uit. Als je geen onderhoudscontract neemt bij aanschaf (looptijd 2 jaar) gaat de prijs van de CV installatie aanzienlijk omhoog, het was dan ook niet zo'n moeilijke keus om gewoon 2 jaar onderhoud bij de aanschaf mee te kopen, dan ben je meteen gedekt voor eventuele kinderziektes die in de eerste maanden naar voren komen. Fingers crossed, tot nu toe nog niet nodig gehad. Alles overziend, geen spijt, goede ketel gekozen en prima geïnstalleerd.

Heel fijn bedrijf met aandacht voor de klant ook de dame aan de telefoon is erg vriendelijk en nam alle tijd om alles uit te leggen hoe het werkt met bestellen abonnement enz. Snelle levering en service Dhr Lanser heeft de ketel geplaatst super gedaan en wat een wandelende Wikipedia mijn complimenten.

Prima geholpen met het weer op gang brengen van mijn vloerverwarming

Goede en betrouwbare service

Kort geleden een nieuwe C.V. ketel aangeschaft. Supersnelle service, perfect werk geleverd, ben zeer tevreden.

Super, goede service en erg behulpzaam en klant vriendelijk. Meneer Lanser heeft ons super geholpen. Dikke aanrader.

Klantvriendelijk, kennis en voordelig

De naam Lanser heeft nog steeds zijn glans