Begon goed, eindigt slecht!

- Tool (ketelkiezer) op hun site is niet waterdicht, want er hangt nu een verkeerde ketel, waarbij de veiligheid in het geding is. - Op mail/vragen wordt niet gereageerd - Geen of onduidelijke communicatie - 22 maanden onterecht geld afschrijven en niet terug willen betalen

Uitstekende en snelle afhandeling

Na het opsturen van enkele foto's van de huidige situatie kregen we een duidelijke offerte. Vervolgens is op zeer korte termijn de nieuwe ketel naar volle tevredenheid geplaatst. Goede installateur. Uitleg van ketel duidelijk.

Een heel prettig bedrijf

Telefonisch heel goed te woord gestaan en goede informatie gehad. Levering ketel binnen een week gemonteerd, vriendelijke monteurs, nette werkers, goede prijs.

illegal installation - repeatedly asking for money despite multiple cancellations of contract

* he fitted a new boiler but didnt connect the pipes for the chimney so we had toxic fumes in the house * when he fitted the chimney it was with illegal pipes that are not permitted for the purpose, as told by a later plumber * he didnt attach the outlet water pipe so we had water pouring through our ceilings below the boiler room * originally had a contract with him to do 12 month service, then cancelled, repeatedly sent invoices despite cancellations, repeatedly sent emails about his instagram and other nonsense despite requests to remove from database AVOID AVOID AVOID - work is illegal and dangerous and he is a scammer. terrible,.

Komt afspraken niet na

Enige poos geleden ketel geplaatst. Direct een fout ontdekt en thermostaat vergeten en op oude aangesloten. Reageren niet op storingen en thermostaat is er nog niet. Duurt al maanden.

Er goede service , ook al ben je geen klant

Bij een defecte ketel werd er druk gezocht naar de mogelijkheden , alles werd goed uitgelegd, goede service en technische kennis

Deskundigen terzake.

Totnutoe goed.

God en netjes gewerkt

Goed en netjes gewerkt.

Goed geholpen

Goed geholpen door snelle service en vakbekwaamheid...

Fijn bedrijf, aardige en professionele medewerkers.

Vandaag is de nieuwe ketel en thermostaat geïnstalleerd. Een hele fijne ervaring. De monteur ging direct aan de slag en heeft zeer goed werk geleverd. De prijs is scherp en service staat in een hoog vaandel. Ik kan dit bedrijf dan ook iedereen aanbevelen!

Wat een top bedrijf

Wat een vakkennis heeft dit bedrijf ! Vanaf offerte tot installatie van ketel is alles goed gegaan. Wij zijn ontzettend blij met jullie advies en afhandeling

Niet competent

- De monteurs waren anderhalf uur te laat. - De monteurs hadden niet de juiste onderdelen bij zich en moesten deze dus nog kopen. Overigens wisten ze niet dat deze onderdelen ontbraken totdat ze de CV-ketel niet aan de praat kregen. Na een belletje werd vervolgens duidelijk dat ze niet alle onderdelen hadden. - De slimme thermostaat is vervolgens verkeerd aangesloten. Hier kwam ik maanden na installatie achter omdat ik de slimme functionaliteiten niet aan de praat kreeg. Ik heb zelf op een later tijdstip de installatie gecorrigeerd. - Ondanks dat ik al twee keer heb verzocht om te stoppen met reclamemail, krijg ik nog steeds reclamemail.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- voordelig - prettige monteurs - oplossingsgericht installeren

- communicatie (slecht bereikbaar, lange tijd tot response, initieel slechte afhandeling storingsmelding) - tijdens installatie beter de order opvolgen (moest nu ongevraagd bijbetalen voor niet besteld gemonteerd onderdeel; verkeerde therm. geplaatst) - niet flexibel met oplossen van (deze) gemaakte fouten - beter opletten met systeem ontlucht opleveren

Pluspunten

Pluspunten

Vriendelijk, goede ketel, snelle levering

Kleine slordigheidje bij installatie

Pluspunten

Degelijke installatie, vriendelijke monteurs.

Pluspunten

Monteren vd nwe cv ketel in 2018 ging positief.

Nu gaarne ook op tijd een afspraak maken voor de jaarlijkse beurt vd cv ketel.

Pluspunten

Redelijk snelle afhandeling en vakmanschap voor zijn leeftijd.

Niet uit eigen beweging de nieuwe thermostaat laten zien. Toen we er om vroegen was zijn antwoord: het is hetzelfde merk. Pas toen ik vroeg laat hem dan even zien, kwam hij ermee te voorschijn en ik zei: ja, dat ziet er toch wel wat moderner uit, plaats deze er toch maar op !! ( minpuntje ) ( zit handel in )

Pluspunten

Pluspunten

Snelle service, vriendelijk

Pluspunten

Doen wat er wordt beloofd en meer dan dat.

Pluspunten

goed en netjes gedaan

Pluspunten

Er werken mensen met liefde voor hun vak en zit er is iets tegen dan veranderen ze dit in voordeel , dat is echt gemak.

Pluspunten

zeer snel geholpen!