1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen, er is wel betaald en geen actie ondernomen. Meerdere keren contact gehad en nog steeds geen oplossing

Afspraken nakomen

Pluspunten

keurig en correct personeel snelle service

Pluspunten

Goede website, goed produkt geleverd. Snelle, correcte installatie. Gunstige prijs gerekend.

Geen! Zo door.

Pluspunten

Ik geef dit bedrijf: 9 Dat ik goed antwoord heb gehad op mijn vragen

iets meer uitleg willen over de cv ketel en thermostaat de calormatic vrt 350

Pluspunten

vriendelijk bedrijf dat hun afspraken na komen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vakkundige installatie, nette medewerkers.

Administratief gezien: Onze factuur gegevens zijn: N.M. Schouten Holding B.V. Marellaan 13, 2181 DW Hillegom. Het service adres is: Wattstraat 36-38, Sassenheim.

Pluspunten

Snelle service.

Pluspunten

Snelle en duidelijke informatie gekregen en daarna was alles snel en vakkundig geregeld.

Geen

Pluspunten

Keurig en goed geïnstalleerd.

Pluspunten

Prima cv-ketel

Installatie vond een dag na de afgesproken dag plaats. De bijgeleverde vulslang lekt. Telefonisch toegezegd door Lanser dat de slang omgeruild zou worden, maar tot op heden is dat niet gebeurd.

Pluspunten

Snelle service. Prima prijs. Goede installatie, aardige mannen en hebben top werk geleverd!

Pluspunten

- Correcte benadering, what you see is what you get!; - Nette afhandeling van de installatie; - Afvoer van de oude ketel; - Zeer goede prijs kwaliteit verhouding;

Na de installatie, moet direct worden gepind. Logisch dat er betaald moet worden maar dit kan duidelijker worden gecommuniceerd i.v.m. daglimiet op de rekening. Daarnaast miste ik een factuur die heb ik niet gekregen

Pluspunten

Snel kunnen leveren Vriendelijke monteur

Niets meer vernomen over abonnement

Pluspunten

Veel flexibiliteit en de medewerkers hebben een oplossing gevonden voor iedere probleem (en we hebben meerdere gehad!). We zijn heel tevreden, ook met de qualiteit van de ketel.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De prijs is competatief.

Hoe heeft het na zeer goede ervaringen in het verleden zover kunnen komen, dat alles wat fout kon gaan fout is gegaan. Naast vervangen van ketel een aantal andere klussen waarvoor ze niet de juiste materialen bij zich hadden. Ben zelf tot 2x toe er voor op pad gegaan om toch te zorgen dat de klus geklaard werd. Daarnaast nog een flinke lekkage door slechte montage. De monteur was nog beledigd ook dat ik het niet zelf op kon lossen, mijn antwoord was heel simpel. Heb ik het aangelegd of hebben jullie dit aangelegd. Kwailiteit begint met duidelijkheid over wat je aanneemt en niet de klant hiervan het slachtoffer te laten worden,

Pluspunten

Duidelijke website over de diverse cv ketels die in voorraad zijn. Snelle offerte. Zeer acceptabele prijsstelling. Goede telefonische uitleg over de verschillen van de ketels.

Iets meer tijd geven aan het uitleggen van de Werking van de CV installatie. Zeker voor de thermostaat en het waterbijvul systeem.

Pluspunten

Fijne telefoongesprekken!

Geen

Pluspunten

Plaatsing van een Gaswandketel c.a. Snelle en correcte montage en inbedrijfstelling. Een goede prijsstelling.

Pluspunten

Pluspunten

Nette werkers en alle afspraken worden nagekomen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede installatie

Wat professioneler opstellen. Als je een thermostaat besteld van 200 euro, zou het ook fijn zijn als hij ook werd aangesloten. Daar had hij geen verstand van. Een van de twee monteurs was niet zo beleefd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Scherpe prijs, monteurs geven goede service.

Bedrijf communiceert niet, reageert pertinent niet op mail. De eigenaar belooft van alles, keer op keer per telefoon, maar komt niets van dit alles na. CV is prima en goed gemonteerd, maar de factuur staat op een fout adres waardoor ik nooit garantie zal kunnen krijgen.