1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Leveren snel als er geld te halen is.

Montage van een cv is zodat het huis weer warm wordt niet zodat alleen de cv werkt. Monteur geeft later aan als vloerverwarming niet meer werkt door nieuwe cv dat hij geen verstand geeft van vloerverwarming. Montage blijkt na overleg met o.a. fabrikant Intergas en diverse verwarming experts is de installatie niet volgens de wettelijke normen. Na meerdere mails, telefoontjes en apps en aangetekende brieven geen reactie van Lanser Installatietechniek. Ook na de melding dat de aansluiting van het rook\gas kanaal niet volgens de normen is uitgevoerd geen reactie. We hadden eerst het internet moeten afstruinen op problemen met deze leverancier dan hadden we nooit met hen in zee gegaan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het is moeilijk contact te krijgen met dit bedrijf. Afspraken worden niet nagekomen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Heb 4x telefonisch en 3x via per mail en via het contactformulier op de website om een offerte gevraagd. Elke keer toezeggingen gekregen maar zijn nooit nagekomen. Als dit al niet geregeld kan worden vraag ik mij af hoe de rest wordt geregeld. Mijn inziens biedt dit bedrijf totaal geen service.

Pluspunten

Super kundige en flexibele medewerkers die een lastige klus heel erg goed behandelde en een prachtig resultaat.

Ga zo door!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Reageerde zeer snel op vervanging van CV-ketel toen deze defect was. Levering tegen scherpe prijs.

Naderhand bleek communicatie een drama. Er wordt NOOIT teruggebeld, ondanks beloftes dat wel te doen. Afspraken worden vergeten (monteur erkent zelfs niet in zijn agenda te kijken!) of men komt veel te laat. Excuses zijn uitgesloten, een boze reactie als je er iets over zegt is niet vreemd. Toen de installatie in storing ging en de oplossing vrij simpel leek, keek de monteur met handen in de zakken naar de ketel en zei 'dan moet de fabriek er maar bij komen'. Dat bevestigde mijn onderbuikgevoel over de deskundigheid van de monteur.

Pluspunten

Werken netjes , professioneel laten de werkplek perfect achter. Ketel gestart en tot nu toe tadelloos functioneren. Dikke voldoende dus.

Kan er geen verzinnen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Nieuwe ketel snel geleverd en geïnstalleerd.

Nazorg is zwaar onvoldoende. Afspraken worden niet nagekomen. Eerder dit jaar tevergeefs op de afgesproken tijd zitten wachten op een monteur die veel later kwam. Vandaag 2x tevergeefs langdurig zitten wachten op monteur, ondanks dat 2x een tijd was afgesproken. Telefoon wordt niet meer opnomen.

Pluspunten

Scherpe aanbieding tov landelijke ketens inclusief onderhoudsabonnement, service gericht. Aandacht voor wat de klant wil, hebben extra kraan geïnstalleerd. Geen bedrijf wat bij mij overkomt als contractdriven maar service is belangrijk. Komen 1 keer per jaar voor onderhoud.

Moet ik nog achterkomen, vandaag was de installatie.

Pluspunten

ik werd direct geholpen,en alles is uitstekend in orde gekomen r.monnik

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prima en snelle installatie.

Kom je afspraken na, ik heb 3 keer contact gezocht voor een prijsopgave voor een radiator in de badkamer, 3 keer belooft dat ik die avond de opgave zou krijgen, nu 2 mnd verder niets meer gehoord. Dit zou voor mij de reden zijn om de volgende keer voor een andere installateur te kiezen, doodzonde want het kan zoveel gemakkelijker.

Pluspunten

No-nonsense installateur, met scherpe prijs. Werkt snel en vakkundig. Onze nieuwe cv was vlot en probleemloos geplaatst.

Pluspunten

Snelle service en kundige mensen. Prima prijs kwaliteit verhouding.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Erg tevreden. Monteur was op tijd en werkte snel en rustig. Liet alles netjes achter.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede service en denken met je mee.

Bereikbaarheid kan beter

Pluspunten

Deskundige en vriendelijke mensen, snelle levering en keurige installatie. Alles werkt perfect! Al mijn vragen werden snel en kundig beantwoord, ook telefonisch.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Website is in orde. Men krijgt de mogelijkheid om een beoordeling achter te laten.

We zijn niet eens in staat geweest om een eenmalige onderhoudsbeurt van de ketel uit te laten voeren. Niet reageren op e-mails; planner heeft nooit contact opgenomen; dit alles onder het excuus van drukte. Zo ga je niet met potentiële klanten om!

Pluspunten

Deskundig, snelle levering

Pluspunten

Vakkundig en goed werk geleverd. Duidelijke uitleg Naam: Ton uit Lisserbroek. Beide regels reageren niet vandaar op deze manier

Geen

Pluspunten

Heren hadden netjes en snel gewerkt. Ketel hing snel en is muisstil. Ketel was inclusief installatie en voor een scherpe prijs. Gewoon top!

Telefonisch na oorspronkelijke order een andere thermostaat besteld, echter was deze niet bij plaatsing meegenomen. Wacht op omruil.

Pluspunten

goede informatie, advies en uitvoering. En dan ook nog tegen bijzonder concurrerende prijs.

Wij zijn heel tevreden, kunnen geen verbeterpunten aangeven.

Pluspunten

Pluspunten

zeer bekwaamt personeel en de servies uitstekend top gedaan !!

Luzernestraat 138

2153 GN Nieuw-vennep