Mooi product en goed zelf te plaatsen dmv een duidelijke handleiding.

Prachtig product

Duidelijke instructie eenvoudig te plaatsen en mooi resultaat

de halve maatnjes zijn perfect maar net te klein voor mijn trap.

Mooie matten maar lange levertijd .

Ik had het antislip wat dikker verwacht maar ze staan goed op een pas geverfde witte trap . Zeer jammer is dat de DPD er erg lang over doet om te leveren .De trapmatten beveel ik aan , maar de vervoerder niet .

Mooi product

Heel mooi en stevig ,we gaan dit zeker aanschaffen voor op de zolder trap. Maar moet nog even wachten op de bekleding van de eerste verdieping trap.

Deze klant heeft op 16 november een bestelling geplaatst. Daaropvolgend zijn de samples op 17 november naar hem verstuurd. Vervolgens heeft hij op 23 november deze review geplaatst. Toen werd ons duidelijk dat de bestelling niet is afgeleverd. Wij hebben toen direct contact met de klant opgenomen, een nieuwe zending klaargemaakt en verstuurd. Deze tweede zending is op 24 november bij de klant afgeleverd!

Sample nooit ontvangen

Betaalde sample nooit ontvangen

Prima, conform afspraak

Makkelijk besteld, op tijd geleverd, conform afspraak, redelijke prijs, eenvoudige montage

Snel geleverd , mooi verpakt. Perfecte tape om je trapmatten op te plakken. Duidelijke website

Perfecte trapmaantjes

Wij hebben deze al meer dan 10 jaar. Erg tevreden. Ze liggen muurvast, zijn antislip en geluiddempend. Pas de trap in een andere kleur geschilderd, dus ook de maantjes in een daarbij bijpassende kleur besteld en geplaatst. Uurtje plaatsen, met de bijgeleverde tape, en de trap ziet er weer top uit.

Mooi strak en makkelijk in onderhoud

Ziet er netjes uit, en makkelijk te bevestigen met het mee geleverde dubbelzijdige tape.

Er gaat een bestelling komen

Kleur bevalt goed dus we gaan straks een bestelling plaatsen

Kwaliteit

Goed van kwaliteit, montage duurde wat langer helaas :). Meegeleverde tape is enorm stevig en kleeft heel goed. Min puntje is, er wordt aangeven binnen 24 uur verzonden op de site. Helaas was dat niet van geval, mijn verzending is 2 dagen later verstuurd.

De monsters zien er goed uit, gaan de maantjes nog bestellen.

Nog geen halve maantjes besteld. Alleen monsters besteld.

Mooi!

Vanwege de katten zochten we ander materiaal dan stof. Dit ziet er netjes uit en beschermd de traptreden op de delen waar veel gelopen wordt

Mooie trapbekleding

We hebben de Microstep trapbekleding zoals verwacht al binnen enkele dagen ontvangen. Er zit voldoende tape bij om de bekleding te bevestigen. Duidelijke beschrijving. Eenvoudig maar nauwkeurig klusje. Het resultaat is mooi en gaat slijtage van de trap tegen. Hopelijk gaat de Micostep trapbekleding lang mee!

Niet van toepassing

Onze voorkeur gaat uit naar stoffen trapmatten, dus kunststof valt dan helaas af. Met vriendelijke groet, Huub Bours

Makkelijk te monteren en het zit er mooi uit

Prima ,snelle levering ,en keurig verpakt

Helemaal blij met m’n trapmaantjes zijn exact waar ik al een tijd naar op zoek was. Alleen jammer dat de dubbelzijdige tape zelf geplaatst moet worden is ff een knip en plak werkje, maar zou zo weer bestellen.

Kleine staaltjes, eentje zonder nummer

De stalen zijn wel heel klein, om te beoordelen of deze veilig zijn. De kleuren zijn wel goed zichtbaar. 1 van de vier stalen had geen kleurnummer. Is het mogelijk 1 hele trapmat te bestellen zodat wij kunnen beoordelen of een dergelijke mat niet te glad is?

Uitstekend product

Zeer tevreden met dit product. We hebben een puppy en sinds deze trapmatten er zijn durft hij de trap naar beneden. En zeer makkelijk om schoon te maken!!

Nette oplossing, snel compleet geleverd.

Bestel wel de originele kleefband er bij, dat is wel speciale !

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Mooie oplossing voor een gladde trap. Strakke en fraaie uitstraling en makkelijk te bevestigen.

ben er zeer tevreden mee

had ze bij mijn familie gezien en vond ze erg leuk en heb ze toen ook besteld

Helemaal top!

Mijn ervaring met Micostep is helemaal top ! Eerst een aantal kleurstalen besteld, om tot de juiste kleurkeuze te komen. Uiteindelijk voor de antraciet, zwarte gekozen. Bestellen ging heel makkelijk en de bestelling heel snel afgeleverd. Het is een heel mooi product en in de doos een duidelijke instructie over het aanbrengen. Tape waar mee je de matjes op de trap bevestigd is enorm stevig en makkelijk in gebruik.