prima.

Goede website en ,n snelle levering. Trapmatjes zijn makkelijk aan de brengen.

Snelle levering, prima product

Goede kwaliteit Staat mooi afgewerkt

Zien er mooi uit

Was wel even navragen of wij het goed deden, maar na telefonisch contact werden wij goed geholpen.

Goed, exact zoals beloofd.

De trapmatten jl. vrijdag ontvangen en ze liggen al op de trap. Helemaal tevreden. De levering liet even op zich wachten, maar dat is niet de schuld van Micostep, maar van drukte bij de vervoerder. De verpakking was keurig en er zat voldoende bevestigingstape bij. Onze trap ziet er weer mooi uit ! Aanrader.

Goed product

Product compleet geleverd. Prijs vind ik vrij hoog maar ga ervan uit dat het wel een paar jaar meegaat.

Het is reeds bewezen dat Micostep® Trapmatten lang meegaan. Wij verkopen regelmatig dubbelzijdige tape aan klanten die onze trapmatten meer dan 12 jaar geleden hebben gekocht, zij schilderen de trap opnieuw, om daarna de trapmatten terug te plaatsen.

Goede service met topkwaliteit

Eerste keer alles perfect

Onze eerste bestelling bij deze zaak gedaan. Altijd even afwachten is het dan. Maar we hebben geen enkele klacht tot nu toe. Bestelling netjes, stevig verpakt , op tijd. Wat kun je nog meer verwachten toch. Of de tape echt zo goed houdt weten we na zo'n korte tijd natuurlijk niet, maar als we de tape zien tijdens gebruik, gaan we van het positieve uit. We verwachten echt niet dat hij niet houdt. Dus al met al alleen positief

Perfecte klantenservice

Ik had heel veel vragen en due werden via de telefoon allemaal netjes beantwoord

goed en snel geleverd

Keurig verpakt en na acclimatisering goed te verwerken.

Bestellen ia duidelijk en de spullen worden snel en correct geleverd.

Goede en snelle service.

Mooie trapmatten, nadeel is dat het enige tijd kist voordat de dubbelzijdige tape erop zit. Voor deze prijs had dat er al op mogen zitten.

Het aanbrengen van de dubbelzijdige tape kost inderdaad een beetje tijd maar wij kiezen er bewust voor om de dubbelzijdige tape los mee te leveren. Doordat we de tape los meeleveren is de tape altijd ‘vers’, hierdoor wordt voorkomen dat de lijmlaag veroudert en bent u verzekerd van een maximale hechting van de trapmatten op de traptreden. U wilt toch ook niet dat de trapmatten loskomen van de traptrede.

Het eindresultaat is zeer goed. Alles netjes geleverd.

Zeer blij met de aankoop van de nieuwe trapmatten.

Goede service, snelle levering en goede kwaliteit. Een meerwaarde voor mijn trap.

super snelle levering

dit zijn de beste trapmatten die er zijn nieuwe besteld i.v.m verhuizing. in mijn vorige huis 10 jaar gelegen geen krasje of slijtage te zien. kortom super

Perfect service, mooie product!

Ons trap was gedekt met vloerbedekking! Wel heel veel werk om alles schoon te krijgen en plamuren en schilderen, maar de eind resultaat is verbluffend mooi met de micosteps!

De trapmatten zijn mooi het enige wat ik vond tegen vallen is dat je de plakstrip er zelf op moest doen dat was nog een karwei omdat de lijm erg sterk is en je schaar er niet beter tegen op kan dus als daar nog wat op gevonden kan worden dan is het perfecte

De dubbelzijdige tape die we meeleveren bestaat voor circa 95% uit lijmmassa en in de beschrijving die we meeleveren geven we aan dat de tape op lengte gesneden moet worden met een scherp mes, dwz een breekmes of Stanley mes. Als u de dubbelzijdige tape met een schaar op lengte maakt dan valt dit inderdaad niet mee. Gebruik daarom altijd een breekmes of een Stanley mes.

Keurig

Snelle bezorging, liggen heel mooi op de trap

Uniek product dat zeker de moeite waard is om te bestellen, zal ik dan ook zeker doen

Super!!!!

Top product

Jammer dat er geen op maat gemaakte plastics bij zitten.

Verder prima!

Levering snel en goed

Keurig

Goede kwaliteit en volgens afspraak geleverd

De kleur van mijn vorige micostep trapmaantjes is na 15 jaar wat gedateerd. Zijn echter nog lang niet versleten. Nu een nieuwe set besteld die qua kleur beter past bij deze tijd.

Na meer dan 4 jaar nog als nieuw

Meer als 4 jaar geleden geplaatst. Nu verwijderd om de trap weer te schilderen. Ze zien er nog als nieuw uit. Het dubbelzijdige tape wat ze mee leveren is echt top. En ook nog makkelijk te verwijderen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Positief en als ik in de toekomst nieuwe nodig heb doe ik dat bij jullie

Mooie voorbeelden

Mooie voorbeelden