Mooie trapmatten, gemakkelijk te plaatsen.

Onlangs heb ik mijn 2 (relatief steile) trappen voorzien van Micostep trapmatten. Het is even werk om de tape aan te brengen op de juiste manier. Vervolgens zijn de trapmatten erg gemakkelijk te plaatsen. Het zijn mooie trapmatten met een prima antislip-profiel. Het enige minpuntje: de rand/voorkant van de trapmatten is best scherp. Als je de trap af loopt en nét niet ver genoeg stapt met je voet, heb je direct een mooie schram op je enkel/kuit staan. Dat is met steile trappen dus een beetje oppassen.

I.d.d. af en toe doet zich dit probleempje voor bij steile trappen. Als dit zich voordoet dan is dit eenvoudig op te lossen, door met een schuurpapiertje, licht over de scherpe kantjes (stukjes van circa 8mm breed) heen te gaan.

Goed product.

Makkelijk te monteren met meegeleverd dubbel zijdig tape.

Snelle duidelijke service.

Zie bovenstaande.

Mooie trapmaantjes

Matjes zijn erg mooi. Eerste instantie dacht ik dat ze misschien toch wel glad zouden zijn, maar na het bevestigen aan de trap zeer zeker niet glad. Bevestigen aan de trap met 2 mensen, 1 avondje over gedaan dus ging ook wel vlot. Alleen voelen de randjes wel wat scherp op blote kuiten als je er langs af loopt.

Goede service, prima kwaliteit. De trapmatjes liggen nu een jaar op de onderste trap. Ziet er nog steeds mooi uit. Nu de bovenste trap.

Ontvangen

Staaltjes ontvangen

De kunststof trapmatten zijn degelijk en makkelijk te monteren. De slijtvastheid zal in de toekomst moeten blijken maar ik verwacht daar geen problemen mee.

Kwalitatief goed product

Mooie uitvoering en levering binnen de afgesproken tijd.

Zeer praktische en hele mooie traptreden

Deze traptreden heb ik wegens een verhuizing nog een keer aangeschaft. Ik vind de traptreden helemaal geweldig, zien er erg mooi uit, slijten niet, en wat ik persoonlijk heel gemakkelijk vind, afnemen met een half natte doek, dus praktisch en hygiënisch!

Heel handig om.monstets te kunnen bestellen. goede service en snel gereageeerd.

Levering duurt lang

Stalen week geleden besteld en betaald, nog steeds niet binnen

Het leveren van kleurstaaltjes doen we graag en om het betaalbaar te houden voor onze klanten worden de kleurstaaltjes met de reguliere post verstuurd. Vroeger was het zo, dat post die vandaag op de bus ging morgen werd bezorgd. Heden ten dagen maakt PostNL dit niet altijd meer waar. We merken dat kleurstaaltjes wel ooit 3 tot 5 werkdagen onderweg zijn voordat zij worden bezorgd. Helaas kunnen we hier niets aan doen.

modern strak

mooie trapmatten. alleen vind ik de voorkant iets te kort

Goed spul. Reeds twee trappen mee gedaan en zeer tevreden.

Trapmatten voorzien van rweezijdig meegeleverd plakband en muurvast bevestigd. Schoonmaken en/of stofzuigen is een fluitje van een cent! Erg blij mee.

Goede kwaliteit, accurate levering

Très bien

Très bien

Had staal aangevraagd, snel ontvangen

Had sample aangevraagd om idee te krijgen over materiaal kwaliteit. Sample vrij snel ontvangen, materiaal kwaliteit lijkt mij goed te zijn.

Snelle reaktie

Bestelde monsters zijn binnen. Mooi materiaal.

Mooi product en het eind resultaat is fantastisch

Mooie tegels

Tegels zijn mooi en duidelijke handleiding erbij kan niet mis gaan

Geweldig product meer zijn geld waard

Hadden deze lang al in gebruik niet versleten te krijgen.waren na zoveel jaren op zoek naar een ander model en kleur. Bij micostep vonden we precies wat we zochten. Alle kleuren en modellen voor elk model trap. Keuze was snel gemaakt,besteld en geleverd. We kunnen hier weer jaren van genieten.1 woord geweldig.

Prima materiaal, alles keurig geleverd, duidelijke instructie.

Voor ons de 2e maal dat wij 2 trappen bekleden met Micostep. Puur vanwege de wens voor een andere kleur. De 1e matjes lagen er al jaren op, en zijn nog bijna als nieuw!

Anti slip matjes niet anti slip

De bestelde matjes anti slip, waren net zo gladjes als mijn traptreden, dus heb er niets aan en gaan retour. Kan alleen beoordelen op hetgeen wat ik besteld had, lessons learned, mocht ik weer een bestelling doen dan zou ik eerst een sample opvragen. Verder duurde de levering langer dan verwacht, zaterdag besteld, vrijdag erop geleverd. Maar hier verder ook niet naar gevraagd. Bezorging verder in orde. Retour keurig afgewikkeld, bij retour ontvangst producten, geld volgende dag op de betaalrekening terugontvangen.

Mooie en stevige matten

Prima trap matjes. Snel en gemakkelijk te monteren. Zien er erg mooi uit. Duurzaamheid kan. Ik nog niet beoordelen.

Super fijne trapmatten

Wij hebben de huidige matten nu 12 jaar liggen en zijn heel tevreden. Nu nieuwe besteld in een andere kleur.

Goede kwaliteit

Werkt prima goed product