Goede snelle levering

Zeer snelle levering topproducten , als ik dan iets mag voorstellen het zou het bedrijf sieren dat als de klant wat probeer stukjes opvraagt en de klant besteld dan aan de hand van de probeer stukjes een order dat de kosten van de probeer stukjes in mindering worden gebracht op de bestelling.

Prima materiaal en goede service incl. bezorgdienst

Jaren geleden voor mij zelf besteld en dankzij de kwaliteit uid-

Topservice

Heb 3 kleurstalen aangevraagd.3 dagen daarna zaten ze in de brievenbus in België. Gratis !!! TOP

3e bestelling in paar jaar

Al de derde keer deze trapmaantjes gekocht bij de beste man. En dat is niet omdat ze 3 keer kapot zijn gegaan. Maar 3 keer een nieuwe woning afgelopen jaren. Elke keer kiezen wij opnieuw voor de Micostep maantjes. Zeer goede kwaliteit

Snelle levering en goed product

Duidelijke instructies voor het plaatsen van de maantjes op de trap. Stevig materiaal. Ziet er goed uit.

matten zijn KROM

de matten zijn krom. Noch warm water, noch haardrogers/ hitteblazers kregen de matten recht. Uiteindelijk gekit met Tech 7 en per trede 20 kg stenen op geplaatst om goed aangesloten te drogen. ONMOGELIJK om met bijbehorende tape te lijmen, plooit DIREKT weer krom.

Het bedrijf is zeer toegankelijk en bellen je terug als je gebeld hebt maar ze zijn druk geweest. Ook kan je ze altijd bellen met vragen en ondersteunen ze ook zo goed als mogelijk. Het product is geweldig, ik had even mijn twijfels toen ik het product binnen kreeg vanwege dat de steps schuin gebogen waren maar dit blijkt normaal te zijn. Eenmaal vast geplakt op de trappelen zit het er strak op en het ziet er nog goed uit ook. Top!

15 jaar geleden deze halve maantjes ook gekocht en eigenlijk was er nog weinig mis mee. Toch nieuwe gekocht, omdat ik zeker wilde weten dat ik weer 15 jaar vooruit kan.

Ben er blij mee zit er mooi strak op

Mooie trapmatten, gemakkelijk te plaatsen.

Onlangs heb ik mijn 2 (relatief steile) trappen voorzien van Micostep trapmatten. Het is even werk om de tape aan te brengen op de juiste manier. Vervolgens zijn de trapmatten erg gemakkelijk te plaatsen. Het zijn mooie trapmatten met een prima antislip-profiel. Het enige minpuntje: de rand/voorkant van de trapmatten is best scherp. Als je de trap af loopt en nét niet ver genoeg stapt met je voet, heb je direct een mooie schram op je enkel/kuit staan. Dat is met steile trappen dus een beetje oppassen.

Goed product.

Makkelijk te monteren met meegeleverd dubbel zijdig tape.

Snelle duidelijke service.

Zie bovenstaande.

Mooie trapmaantjes

Matjes zijn erg mooi. Eerste instantie dacht ik dat ze misschien toch wel glad zouden zijn, maar na het bevestigen aan de trap zeer zeker niet glad. Bevestigen aan de trap met 2 mensen, 1 avondje over gedaan dus ging ook wel vlot. Alleen voelen de randjes wel wat scherp op blote kuiten als je er langs af loopt.

Goede service, prima kwaliteit. De trapmatjes liggen nu een jaar op de onderste trap. Ziet er nog steeds mooi uit. Nu de bovenste trap.

Ontvangen

Staaltjes ontvangen

De kunststof trapmatten zijn degelijk en makkelijk te monteren. De slijtvastheid zal in de toekomst moeten blijken maar ik verwacht daar geen problemen mee.

Kwalitatief goed product

Mooie uitvoering en levering binnen de afgesproken tijd.

Zeer praktische en hele mooie traptreden

Deze traptreden heb ik wegens een verhuizing nog een keer aangeschaft. Ik vind de traptreden helemaal geweldig, zien er erg mooi uit, slijten niet, en wat ik persoonlijk heel gemakkelijk vind, afnemen met een half natte doek, dus praktisch en hygiënisch!

Heel handig om.monstets te kunnen bestellen. goede service en snel gereageeerd.

Levering duurt lang

Stalen week geleden besteld en betaald, nog steeds niet binnen

modern strak

mooie trapmatten. alleen vind ik de voorkant iets te kort

Goed spul. Reeds twee trappen mee gedaan en zeer tevreden.

Trapmatten voorzien van rweezijdig meegeleverd plakband en muurvast bevestigd. Schoonmaken en/of stofzuigen is een fluitje van een cent! Erg blij mee.

Goede kwaliteit, accurate levering

Très bien

Très bien

Had staal aangevraagd, snel ontvangen

Had sample aangevraagd om idee te krijgen over materiaal kwaliteit. Sample vrij snel ontvangen, materiaal kwaliteit lijkt mij goed te zijn.

Twijnderstraat 55

6006 NW Weert