Levering duurt lang

Stalen week geleden besteld en betaald, nog steeds niet binnen

modern strak

mooie trapmatten. alleen vind ik de voorkant iets te kort

Goed spul. Reeds twee trappen mee gedaan en zeer tevreden.

Trapmatten voorzien van rweezijdig meegeleverd plakband en muurvast bevestigd. Schoonmaken en/of stofzuigen is een fluitje van een cent! Erg blij mee.

Goede kwaliteit, accurate levering

Très bien

Très bien

Had staal aangevraagd, snel ontvangen

Had sample aangevraagd om idee te krijgen over materiaal kwaliteit. Sample vrij snel ontvangen, materiaal kwaliteit lijkt mij goed te zijn.

Snelle reaktie

Bestelde monsters zijn binnen. Mooi materiaal.

Mooi product en het eind resultaat is fantastisch

Mooie tegels

Tegels zijn mooi en duidelijke handleiding erbij kan niet mis gaan

Geweldig product meer zijn geld waard

Hadden deze lang al in gebruik niet versleten te krijgen.waren na zoveel jaren op zoek naar een ander model en kleur. Bij micostep vonden we precies wat we zochten. Alle kleuren en modellen voor elk model trap. Keuze was snel gemaakt,besteld en geleverd. We kunnen hier weer jaren van genieten.1 woord geweldig.

Prima materiaal, alles keurig geleverd, duidelijke instructie.

Voor ons de 2e maal dat wij 2 trappen bekleden met Micostep. Puur vanwege de wens voor een andere kleur. De 1e matjes lagen er al jaren op, en zijn nog bijna als nieuw!

Anti slip matjes niet anti slip

De bestelde matjes anti slip, waren net zo gladjes als mijn traptreden, dus heb er niets aan en gaan retour. Kan alleen beoordelen op hetgeen wat ik besteld had, lessons learned, mocht ik weer een bestelling doen dan zou ik eerst een sample opvragen. Verder duurde de levering langer dan verwacht, zaterdag besteld, vrijdag erop geleverd. Maar hier verder ook niet naar gevraagd. Bezorging verder in orde. Retour keurig afgewikkeld, bij retour ontvangst producten, geld volgende dag op de betaalrekening terugontvangen.

Mooie en stevige matten

Prima trap matjes. Snel en gemakkelijk te monteren. Zien er erg mooi uit. Duurzaamheid kan. Ik nog niet beoordelen.

Super fijne trapmatten

Wij hebben de huidige matten nu 12 jaar liggen en zijn heel tevreden. Nu nieuwe besteld in een andere kleur.

Goede kwaliteit

Werkt prima goed product

Degelijk en netjes

Nette trapmatten, snel geleverd

Prima en moderne trapmatten die jarenlang mooi blijven

Inmiddels aan de tweede editie van trapmatten toe, niet omdat de eerste versleten zijn, maar omdat de trap een ander kleurtje kreeg en de oude niet meer erbij pasten. De eerste trapmatten hebben er vanaf 2006 op gelegen en altijd op zijn plaats. Ook geen glij-ongelukjes meer op de trap. Ook het geluid wordt wat gedempt. Wij zijn er heel tevreden mee, zeker aan te raden. Een mooi resultaat en ook nog allergie vrij.

Goed en snel

Goed en heel snel geleverd Top

Makkelijke site om te bestellen,product snel binnnen ,goede kwaliteit en zeer duidelijke leg instructie

Redelijke trapmatjes

De trapmatjes vielen mij in zoverre tegen, dat ze smaller uitpakken op de trap dan ik had gedacht; dat ze wel stroef zijn, maar dat je nog steeds kunt uitglijden; dat ze schoon te maken zijn, maar dat je stevig moet boenen; dat ze goed vast te maken zijn, maar dat dat een vreselijk werk is; dat ze ook niet geluiddempend zijn... Als ik dit had geweten, had ik ze niet gekocht. Ik vind ze ook niet heel mooi, maar ze vallen het minst op. Ik vind ze dus teleurstellend, en dan dus ook heel prijzig. Maar ze zitten nu goed vast.

Voor ons nieuwe huis weer Micostep trapmatten besteld

In ons nieuwe huis net als ons vorig huis Micostep trapmatten besteld. Ze blijven erg mooi, zijn antislip, blijven echt goed vastzitten en gemakkelijk schoon te maken

Prima ervaring

Wel duur maar prima perfect passing

Top product

Na 10 jaar de vorige te hebben gehad opnieiw gekozen voor deze matten . De oude hebben een nieuw doel gekregen op een andere trap . Na 10 jaar nog steeds niet versleten . En er lopen dagelijk vele mensen over gezien mijn salon op een eerste verdieping ligt . Makkelijk onderhoud ook

ze doen wat ze zeggen. echt een aanrader.

makkelijk te bevestigen en ziet er mooi uit

makkelijk te bevestigen en ziet er mooi uit