goed en snel geleverd

Keurig verpakt en na acclimatisering goed te verwerken.

Bestellen ia duidelijk en de spullen worden snel en correct geleverd.

Goede en snelle service.

Mooie trapmatten, nadeel is dat het enige tijd kist voordat de dubbelzijdige tape erop zit. Voor deze prijs had dat er al op mogen zitten.

Het aanbrengen van de dubbelzijdige tape kost inderdaad een beetje tijd maar wij kiezen er bewust voor om de dubbelzijdige tape los mee te leveren. Doordat we de tape los meeleveren is de tape altijd ‘vers’, hierdoor wordt voorkomen dat de lijmlaag veroudert en bent u verzekerd van een maximale hechting van de trapmatten op de traptreden. U wilt toch ook niet dat de trapmatten loskomen van de traptrede.

Het eindresultaat is zeer goed. Alles netjes geleverd.

Zeer blij met de aankoop van de nieuwe trapmatten.

Goede service, snelle levering en goede kwaliteit. Een meerwaarde voor mijn trap.

super snelle levering

dit zijn de beste trapmatten die er zijn nieuwe besteld i.v.m verhuizing. in mijn vorige huis 10 jaar gelegen geen krasje of slijtage te zien. kortom super

Perfect service, mooie product!

Ons trap was gedekt met vloerbedekking! Wel heel veel werk om alles schoon te krijgen en plamuren en schilderen, maar de eind resultaat is verbluffend mooi met de micosteps!

De trapmatten zijn mooi het enige wat ik vond tegen vallen is dat je de plakstrip er zelf op moest doen dat was nog een karwei omdat de lijm erg sterk is en je schaar er niet beter tegen op kan dus als daar nog wat op gevonden kan worden dan is het perfecte

De dubbelzijdige tape die we meeleveren bestaat voor circa 95% uit lijmmassa en in de beschrijving die we meeleveren geven we aan dat de tape op lengte gesneden moet worden met een scherp mes, dwz een breekmes of Stanley mes. Als u de dubbelzijdige tape met een schaar op lengte maakt dan valt dit inderdaad niet mee. Gebruik daarom altijd een breekmes of een Stanley mes.

Keurig

Snelle bezorging, liggen heel mooi op de trap

Uniek product dat zeker de moeite waard is om te bestellen, zal ik dan ook zeker doen

Super!!!!

Top product

Jammer dat er geen op maat gemaakte plastics bij zitten.

Verder prima!

Levering snel en goed

Keurig

Goede kwaliteit en volgens afspraak geleverd

De kleur van mijn vorige micostep trapmaantjes is na 15 jaar wat gedateerd. Zijn echter nog lang niet versleten. Nu een nieuwe set besteld die qua kleur beter past bij deze tijd.

Na meer dan 4 jaar nog als nieuw

Meer als 4 jaar geleden geplaatst. Nu verwijderd om de trap weer te schilderen. Ze zien er nog als nieuw uit. Het dubbelzijdige tape wat ze mee leveren is echt top. En ook nog makkelijk te verwijderen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Positief en als ik in de toekomst nieuwe nodig heb doe ik dat bij jullie

Mooie voorbeelden

Mooie voorbeelden

Super bedrijf

Mooi assortiment en erg snel geleverd mooi materiaal

Super bedrijf!! Snelle levering.

Mooie maantjes perfect !

Product conform verwachting met uitstekende montage instructie op Micostep website!!!

Als bovenstaande. Ben benieuwd hoe gebruik bevalt...

Goede kwaliteit!

Snelle en duidelijke levering

Prima ervaring

Gemakkelijk te bestellen en geleverd op aangegeven tijdstip. Goede service.

Goede service, snelle levering, makkelijk in gebruik.

5 jaar geleden heb ik een eerste stel Micostep trapmatten besteld. Deze bevielen uitstekend en zitten nog steeds mooi. Echter een nieuw huis vraagt ook om nieuwe matten. Wederom is de service uitstekend. Snelle levering, fijne korting en opnieuw hele mooie, functionele trapmatten!

Stalen besteld en deze waren snel binnen

Ik heb alleen maar 2 monsters aangevraagd en deze ook mogen ontvangen