Redelijke trapmatjes

De trapmatjes vielen mij in zoverre tegen, dat ze smaller uitpakken op de trap dan ik had gedacht; dat ze wel stroef zijn, maar dat je nog steeds kunt uitglijden; dat ze schoon te maken zijn, maar dat je stevig moet boenen; dat ze goed vast te maken zijn, maar dat dat een vreselijk werk is; dat ze ook niet geluiddempend zijn... Als ik dit had geweten, had ik ze niet gekocht. Ik vind ze ook niet heel mooi, maar ze vallen het minst op. Ik vind ze dus teleurstellend, en dan dus ook heel prijzig. Maar ze zitten nu goed vast.

Voor ons nieuwe huis weer Micostep trapmatten besteld

In ons nieuwe huis net als ons vorig huis Micostep trapmatten besteld. Ze blijven erg mooi, zijn antislip, blijven echt goed vastzitten en gemakkelijk schoon te maken

Prima ervaring

Wel duur maar prima perfect passing

Top product

Na 10 jaar de vorige te hebben gehad opnieiw gekozen voor deze matten . De oude hebben een nieuw doel gekregen op een andere trap . Na 10 jaar nog steeds niet versleten . En er lopen dagelijk vele mensen over gezien mijn salon op een eerste verdieping ligt . Makkelijk onderhoud ook

ze doen wat ze zeggen. echt een aanrader.

makkelijk te bevestigen en ziet er mooi uit

makkelijk te bevestigen en ziet er mooi uit

Mooie matjes ziet er strak uit

Alleen de matjes plakken is een secuur werkje. Als je de mat op de trede plakt krijg je hem er niet meer van af om te corrigeren. Als je hem voorzichtig los haalt trek je zelfs dan de lak vd trap af.

Mooi product.

Netjes geleverd, makkelijk te monteren. Goed schoon te maken. Blij mee

goede kwaliteit

De bezorging was perfect! En de trapmaantjes zijn goed.Mijn zoon heeft ze ook en is tevreden. Daarom heb ik ze ook bij jullieggekocht.

Goede keus

Makkelijk te bevestigen. Antislip staat leuk

Had al micostep tredes liggen na 15 jaar toe aan andere kleur.De oude verwijderd en daar iemand weer blij meegemaakt. Super sterk en blijven mooi.

Trap matten prima voldoet na verwachting

Alleen de levering via Dpd duurde erg lang. Maar dat ligt niet aan micostep

Redelijke tevredenheid

Het uiteindelijke resultaat is netjes en goed. Wat ik minder vond is dat het best lang duurde voordat ik mijn bestelling binnen kreeg. Dit lag niet zozeer aan de leverancier maar eerder aan de bezorgdienst. Ik vond het niet netjes dat het drie dagen later dan was gezegd binnenkwam, ik heb echt daarop moeten wachten voor er verder gewerkt kon worden. Wat de leverancier betreft is alles wel netjes verpakt en op tijd verstuurd. Alleen erg jammer dat de rol dubbelzijdig plakband te weinig bleek en wij voor de laatste anderhalve tree tussendoor naar de bouwmarkt moesten om nieuw te halen.

Prachtige bekleding

Prima levering en goed kwaliteit, duidelijke instructies met een prachtig resultaat. Zeer blij mee

Kleurenstaal besteld

Ik heb kleurenstaal HC03-ZC05 besteld. Deze ontving ik na een week in huis. Dit is de lichtste kleur combinatie. Helaas vallen de kleuren mij tegen. Zacht geel met beige. In combinatie met de kleur wit van mijn trap wordt het een oubollige combinatie. Dit is niet de style ik zoek.. Eerst een kleurenstaal kopen is verstandig.

Stevige trapmatten compleet met supersterke tape

De trapmatten zien er stevig en slijtvast uit. We hebben ze pas twee dagen liggen dus dat kunnen we nog niet echt beoordelen. De matten worden geleverd inclusief een duidelijke handleiding en supersterke tape. Het leggen van de matten is echt heel eenvoudig.

Goede kwaliteit, maar we vonden ze te klein.

Goede kwaliteit, maar we vonden ze te klein.

Gewoon goed

Mooi materiaal wat niet zomaar slijt

Kleurstaaltjes

Het ontvangen van 2 kleurstaaltjes per post duurde bijna een week. Wel goed telefonisch contact. Overweeg of ik een definitieve bestelling gavfien

The best stair mats on a market

I highly Micostep recommend stair mats to anyone looking for an easy and effective way to increase safety and style in their home or workplace. They are an affordable and practical solution that will make your stairs not only look better but also safer to use.

Zeer goede oplossing voor het renoveren van trappen

Erg makkelijk te plaatsen en ziet er na plaatsing professioneel uit. Pakket bestaat uit 13 maantjes met dubbelzijdig plakband. Als je volgens het voorbeeld gaat plakken kan je precies 12 maantjes voorzien van dubbelzijdig plakband. Gelukkig heb ik een trap van 12 treden. Na een maand ga ik bekijken of ik mijn tweede trap ook ga voorzien van dit product.

Bij een doos trapmatten a 13 stuks wordt standaard een rol dubbelzijdige tape a 15 meter meegeleverd. Als de dubbelzijdige tape wordt aangebracht volgens de meegeleverde instructie dan houdt de klant circa 1 meter dubbelzijdige tape over. Waarschijnlijk is er bij de klant iets mis gegaan bij het afmeten van de dubbelzijdige tape.

Beschermen de trap perfect

Dit is de tweede maal dat ik de trapmatten monteer. Vorige set heeft er ruim 10 jaar op gezeten. Deze zaten nog goed maar ik wilde de kleur van de trap veranderen. Handleiding is duidelijk. Enige kritische punt is dat levering lang duurde maar dat lag aan het transportbedrijf.

Vertraagde levering van de kleurstalen.

De verwachting over snelle levering werden niet helemaal waargemaakt, maar dat kwam volgens Micosteps door PostNL. Jammer dat zorgt wel voor de beeldvorming.

Mooi product en goed zelf te plaatsen dmv een duidelijke handleiding.

Bedrijfsgegevens

Twijnderstraat 55

6006 NW Weert

0495 548839

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.