Vertraagde levering van de kleurstalen.

De verwachting over snelle levering werden niet helemaal waargemaakt, maar dat kwam volgens Micosteps door PostNL. Jammer dat zorgt wel voor de beeldvorming.

Mooi product en goed zelf te plaatsen dmv een duidelijke handleiding.

Prachtig product

Duidelijke instructie eenvoudig te plaatsen en mooi resultaat

de halve maatnjes zijn perfect maar net te klein voor mijn trap.

Mooie matten maar lange levertijd .

Ik had het antislip wat dikker verwacht maar ze staan goed op een pas geverfde witte trap . Zeer jammer is dat de DPD er erg lang over doet om te leveren .De trapmatten beveel ik aan , maar de vervoerder niet .

Top kwaliteit en duurzaam

Ik heb de trapmatten inmiddels al enkele jaren en ze zien er nog steeds als nieuw uit, dat met 2 kinderen en een hond! Ze zijn kleurvast en liggen na al die jaren nog perfect dankzij de geweldige dubbelzijdige tape, die tape gebruik ik nog steeds met veel plezier, heb nu ook weer een nieuwe rol besteld.

Na jaren nog steeds als nieuw!

Ik heb de trapmatten inmiddels al enkele jaren en ze zien er nog steeds zo uit als toen ze uit de winkel kwamen, dat zelfs met 2 kinderen en een hond! Ik ben er zo blij mee! Nog nooit iemand de trap afgegleden, wat met die stoffen oubollige trapmatten nog wel eens gebeurde, nu nog steeds mooi strak en goed op kleur! Ik heb een rol tape extra besteld omdat deze werkelijk alles verbind!

Na jaren nog steeds als nieuw!

Mooi product

Heel mooi en stevig ,we gaan dit zeker aanschaffen voor op de zolder trap. Maar moet nog even wachten op de bekleding van de eerste verdieping trap.

Deze klant heeft op 16 november een bestelling geplaatst. Daaropvolgend zijn de samples op 17 november naar hem verstuurd. Vervolgens heeft hij op 23 november deze review geplaatst. Toen werd ons duidelijk dat de bestelling niet is afgeleverd. Wij hebben toen direct contact met de klant opgenomen, een nieuwe zending klaargemaakt en verstuurd. Deze tweede zending is op 24 november bij de klant afgeleverd!

Prima, conform afspraak

Makkelijk besteld, op tijd geleverd, conform afspraak, redelijke prijs, eenvoudige montage

Snel geleverd , mooi verpakt. Perfecte tape om je trapmatten op te plakken. Duidelijke website

Perfecte trapmaantjes

Wij hebben deze al meer dan 10 jaar. Erg tevreden. Ze liggen muurvast, zijn antislip en geluiddempend. Pas de trap in een andere kleur geschilderd, dus ook de maantjes in een daarbij bijpassende kleur besteld en geplaatst. Uurtje plaatsen, met de bijgeleverde tape, en de trap ziet er weer top uit.

Mooi strak en makkelijk in onderhoud

Ziet er netjes uit, en makkelijk te bevestigen met het mee geleverde dubbelzijdige tape.

Er gaat een bestelling komen

Kleur bevalt goed dus we gaan straks een bestelling plaatsen

Kwaliteit

Goed van kwaliteit, montage duurde wat langer helaas :). Meegeleverde tape is enorm stevig en kleeft heel goed. Min puntje is, er wordt aangeven binnen 24 uur verzonden op de site. Helaas was dat niet van geval, mijn verzending is 2 dagen later verstuurd.

De monsters zien er goed uit, gaan de maantjes nog bestellen.

Nog geen halve maantjes besteld. Alleen monsters besteld.

Mooi!

Vanwege de katten zochten we ander materiaal dan stof. Dit ziet er netjes uit en beschermd de traptreden op de delen waar veel gelopen wordt

Mooie trapbekleding

We hebben de Microstep trapbekleding zoals verwacht al binnen enkele dagen ontvangen. Er zit voldoende tape bij om de bekleding te bevestigen. Duidelijke beschrijving. Eenvoudig maar nauwkeurig klusje. Het resultaat is mooi en gaat slijtage van de trap tegen. Hopelijk gaat de Micostep trapbekleding lang mee!

Niet van toepassing

Onze voorkeur gaat uit naar stoffen trapmatten, dus kunststof valt dan helaas af. Met vriendelijke groet, Huub Bours

Makkelijk te monteren en het zit er mooi uit

Prima ,snelle levering ,en keurig verpakt

Helemaal blij met m’n trapmaantjes zijn exact waar ik al een tijd naar op zoek was. Alleen jammer dat de dubbelzijdige tape zelf geplaatst moet worden is ff een knip en plak werkje, maar zou zo weer bestellen.

Kleine staaltjes, eentje zonder nummer

De stalen zijn wel heel klein, om te beoordelen of deze veilig zijn. De kleuren zijn wel goed zichtbaar. 1 van de vier stalen had geen kleurnummer. Is het mogelijk 1 hele trapmat te bestellen zodat wij kunnen beoordelen of een dergelijke mat niet te glad is?

Uitstekend product

Zeer tevreden met dit product. We hebben een puppy en sinds deze trapmatten er zijn durft hij de trap naar beneden. En zeer makkelijk om schoon te maken!!

Bedrijfsgegevens

Twijnderstraat 55

6006 NW Weert

0495 548839

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.