Een tegenvaller, uitstekende trapbescherming maar geen trapmat.

Natuurlijk, er stond ook kunststof trapmat... maar het is plastic en geen trapmat. Een vrij hard plastic half maantje, ik denk dat ik als simpele consument bij de zwaar belastbare industriële trapbescherming was aangeland. Misschien prima in een winkel, maar niet bij mij thuis. Kortom, zeker niet het product wat ik verwacht als ik een trapmat bestel, de volgende keer moet maar beter research doen. Zeker een puntje extra voor de uitstekende afhandeling, retour was geen probleem, zelfs zonder de originele verpakking.

Les échantillons sont arrivés rapidement. Reste plus qu'à choisir ....

Prima levering en kwaliteit

fantastisch

duidelijke website. Mooi assortiment. Snel geleverd, goede communicatie daaromtrent. Duidelijke instructie.Goede kwaliteit. Een staat echt geweldig. Ben er erg blij mee.

perfecte levering

Overzichtelijke website, perfecte uitleg over de producten. snelle levering

Service is uitstekend!!

De trapmatten waren net te klein, waardoor ze niet over de lijmresten van de oude pasten en we toch andere heb gekocht. Maar, deze zijn echt van mooie kwaliteit en zien er erg mooi uit! De service was echt heel goed, het terugsturen en geld terugstorten ging heel vlot.

Mooi materiaal, ik ga de trapmaantjes aanschaffen.

Snelle levering, duidelijke handleiding en goede kwaliteit. Dit product inmiddels ook aan mijn dochter aangeraden.

mooi product

mooi product en snelle levering

Goed, Zoals het behoort te wezen,daar betaal ik voor.

hoeft niet.

Helemaal TOP

Net als een eerdere bestelling bij Micosteps, was het dit keer ook weer netjes verzorgd en snel geleverd.

zeer snelle levering en kwaliteit

zeer snelle levering en kwaliteit

Aangeboden kleur niet leverbaar

Super ervaring, bestelling werd geplaatst nadat we werden begeleid en verder geholpen.

De klant had kleurstaaltjes besteld van een kleur die uitlopend was. Op het moment van bestellen was er nog een beperkte voorraad trapmatten in de betreffende kleur. Echter op het moment dat we de kleurstalen gingen uitleveren was de voorraad trapmatten van deze kleur verkocht. Het betrof een kleur die niet meer terugkomt in ons assortiment dus hebben wij spijtig genoeg de klant moeten informeren dat we de gevraagde trapmatten niet meer kunnen leveren. Om de klant een alternatief te bieden hebben we hem aangeboden dat hij gratis een aantal andere kleurstalen kan bestellen.

Mooi product, snelle levering

Op mijn vers geschilderde donker groene trap mooie roomwit/bamboe trapmatten geplaatst. Makkelijk op te plakken. Het meeste werk is nog de dubbelzijdige tape aanbrengen. Het maakt de trap echt af!!

Prima antislip matten

Goede kwaliteit en snelle service

Goede kwaliteit en snelle service. Duidelijk website waar je een goede keus kunt doen. Vriedelijke klantservice en bezorging.

Geweldig product.

De trap maantjes zijn in twee uurtjes gelegd. Het tape dat erbij zit is super plakbaar.

Geweldig product!

Mooi en stijlvol product. De zwarte matjes staan prachtig op een wit gelakte trap! De dubbelzijdige tape is van top kwaliteit. En 1 rol is ruim voldoende voor 13 treden. Keurige verzending. Zeer tevreden. Bedankt voor de nette service!

Top product maakt de trap echt af.

Alles snel geleverd, ruim voldoende tape die echt heel goed werkt. De trap bekleding maakt onze trap echt af.

Prima geregeld

Mooi snel geleverd en goede handleiding. Prima zo

Mooi product.

Maantjes liggen in een keer strak en mooi op de trap.

Ziet super uit op onze trap

Snelle levering voldoet aan onze verwachting

Goede kwaliteit en product snel geleverd

Goede kwaliteit en product snel geleverd

goede kwaliteit, maar weinig geluiddempend. In die zin een beetje een teleurstellingg

makkelijk te plaatsen, maar het maakt niet veel verschil uit naar geluidsdemping toe

Het dempen van geluid is erg moeilijk. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent in ons product. Onze trapmatten dempen het tikkend geluid van harde zolen op een houten trap. Als mensen stampvoetend van de trap aflopen dan is het geluid en de trillingen die hierbij vrijkomen niet of nauwelijks te dempen met trapmatten of een andere vorm van trapbekleding.

Snelle levering en super mooie traptrede