Praktisch

Zeer fijne trapmatten. Door zijn antislip patroon heb je goed grip op de traptreden. Mijn dochter dendert vaak te snel de trap op, maar door de matten is dit geen enkel probleem. Wij hebben deze trapmatten al ruim 4 jaar in gebruik en mijn dochter op de zolder gaat slapen, ook voor deze trap de matten besteld. Montage is kinderspel. Met de zeer sterke tap zitten ze binnen een mum van tijd vast en in die 4 jaar ook nog geen beweging in te krijgen. Erg tevreden, de investering meer dan waard!

Kleurstaaltjes aangevraagd , waren netjes geleverd .alleen had de kleurstaaltjes wel iets groter verwacht . Als je een vraag hebt via de mail , wordt daar netjes en snel op geantwoord.

Prima ervaring net als de aankoop van 15 en 10 jaar geleden

Onveranderd een goede prijs-kwaliteit verhouding. Kortom een prima leverancier die ook waar maakt wat er wordt beloofd.

Na een misverstand dat zeer professioneel door U is rechtgezet hebben we de product stalen in goede orde ontvangen. Wat tijdens deze drukke dagen een knappe prestatie is van jullie! Welke kleur we gaan kiezen, dat zal nog wat familiaal overleg vergen. Prettige feestdagen André

Ik ontving de steps erg krom (van voor naar achter krom, van bovenaf gezien hol). Ik heb meermaals geprobeerd te bellen maar kreeg de melding van de provider dat het nummer buiten gebruik was. Update: Leverancier heeft aangegeven dat zij met een storing te maken hadden op dat moment en dat meerdere dagen niet hebben opgemerkt. Hebben aangegeven dat het product wat krom moet zijn voor goede duurzame ligging. Heb daarop de review positief aangepast want het product is mooi en makkelijk te leggen.

Snelle levering en topkwaliteit

Snelle levering en de trapmatten zijn mooie en ook de kleur en gemakkelijk om te onderhouden top

Mooi product snel geleverd

Gisteren trap afgemaakt ziet er heel mooi uit. Denk dat de katten de trap nu niet meer kunnen slopen. Nog 1 trap te gaan en gaan zeker weer bestellen

Snelle levering, goed product, mooi resultaat.

Ik heb gekozen voor zwarte maantjes op een spierwitte trap. Dit is inderdaad wel besmettelijk, maar dat neem ik voor lief, omdat ik het resultaat heel erg mooi vind.

Voldoen uitstekend

Het monteren vraagt enige hsndigheid, maar het eindresultaat ziet er mooi en strak uit.

Goed bedrijf en goede kwaliteit trapmatten

De trapmatten waren snel in huis, goede opvolging van de bestelling. Plaatsen van de. trapmatten was eenvoudig en eindresultaat is super!!

Goed product, snelle service

Erg mooi

Erg mooi en makkelijk te verwerken

gemakkelijk in honderhoud

heel mooi product heb dat gezien in frankrijk in een b&b en ook een familie lid heeft het op de trap

Ik ben erg goed geholpen en ben ontzettend tevreden met de extra service die is verleend bij het omruilen van de trapmat voor een andere kleur. Het feit dat communicatie zowel via e-mail als whatsapp kan plaatsvinden, vond ik een enorme pluspunt.

Ongelooflijk goed product!

Gaat in onze woning al ruim 12 jaar mee!  Tussendoor een keer verwijderd en opnieuw bevestigd (ivm schilderen trap) maar het zit er nog steeds top op. En inderdaad eenvoudig te onderhouden en strak vormgegeven. Voor ons nieuwe huis overwegen we ze weer te bestellen. Nog even uitvinden wat de juiste kleur is :)

24 uurslevering is niet waargemaakt dit is 48 uur geworden. Materiaal is goed, wel duur. En jammer dat je niet in een grotere maat kon bestellen aangezien we een best brede trap hebben. Verder netjes geleverd, updates gehad over levering.

Prima manier om te oriënteren op een aankoop

goede kwaliteit

3 voorbeelden besteld en 1 is de verkeerde kleur

Net de micosteps ontvangen, 3 voorbeelden besteld. Helaas er zit één bruine bij (ik haat bruin) en die had ik beslist niet besteld. Ik wil de grijze met RODE STREEP Dus graag dit sample met de rode streep (de enige met ROOD in jullie collectie) alsnog toesturen. Dank. En wie weet word ik dan een tevreden cliënt. Inmiddelsheb ik het juiste sample heel snel ontvangen. Keurige en snelle service.

Mooie en duurzame trapmatten!

Het plakken vergt geduld en precisie, maar dan heb je ook wat :-) ! Mooie afwerking op mijn trap!

Micostep is een aanrader, levert zoals afgesproken met duidelijke instructies..

Het plaatsen van de maantjes is een fluitje van een cent. Zou mooi zijn wanneer de tape al op de maantjes zit.

Prachtig product, helemaal tevreden

Bestelling alles conform afspraak, snelle verzending, degelijk verpakt.

Goede service en probleem snel opgelost

Ik had 25 juli een bestelling geplaatst van 4 samples echter op 3 augustus nog niets ontvangen. 27 juli had ik een email gekregen dat de bestelling afgerond was. 2 augustus een email gestuurd met de vraag waar de samples zijn en wanneer ik deze kan ontvangen. Doordat de email van Micostep in mijn spambox kwam en ik dacht dat ik geen reactie kreeg, had ik een slechte review gegeven. Waar veel shops hier tekort schieten heeft Micostep wel degelijk een grote sprong voor want er werd direct actie ondernomen en contact gemaakt met mij. De meneer aan de telefoon bleef bijzonder vriendelijk en duidelijk waardoor ik ook vriendelijke bleef (ik ben een man die niet de kaas van het brood laat eten zal ik maar zeggen) Micostep ging de samples opnieuw opsturen en die komen vandaag aan. Kortom duidelijke communicatie en zeer klantvriendelijk!

Fijne service en een mooi kwalitatief product

Helaas was het pakket twee dagen vertraagd door de drukte bij de post. Kregen hier gelijk een bericht over zodat we op de hoogte waren van deze vertraging. Service is top! Ook erg blij met de trapmatten. Het is een kwalitatief en degelijk product.

Helemaal top!

Zeker aan te bevelen! Goede service en snelle levering. Trapmatten zijn mooi van kleur en maken mijn trap alleen maar mooier.