Helemaal top!

Zeker aan te bevelen! Goede service en snelle levering. Trapmatten zijn mooi van kleur en maken mijn trap alleen maar mooier.

Mooie trapmatten en vlotte levering

We hebben eerst keurstaaltje besteld om de juiste kleur te bepalen die mooi bij onze muur past. Daarna trapmatten besteld. Goede communicatie en alles werd vlot geleverd!!

Trapdelen zijn glad

Trapmat delen zijn niet antislip maar is glad. Veiligheid niet aanwezig

De klant heeft ons niet goed beoordeeld. We hebben de klant er op gewezen dat hij de trapmatten retour kan sturen en dat hij dan het volledige aankoopbedrag terug ontvangt. Dit heef hij niet gedaan. Wij vinden het een beetje vreemd om een product met een 1 te beoordelen en het dan niet retour te sturen….??? Waarschijnlijk is hij toch tevreden over de kwaliteit van onze trapmatten…..

Snelle leveren met goede instructies

Heel mooi en makkelijk te leggen

Omdat het kunststof matjes zijn oogt het lekker strak.

Degelijk en ziet er goed uit

Stofvrij, netjes.... Wij kwamen precies uit met de tape, iets extra zou geen kwaad kunnen. En dit is dan ook direct het enige verbeterpuntje. Volgende keer zou ik deze weer nemen.

Top spul en prima levering.

Top spul en prima levering.

Perfecte kwaliteit, wat makkelijk in gebruik en schoonmaken van een trap belangrijk is.

Goede levering. Dat is de tweede keer dat ik deze koop.

netjes afgeleverd met goede gebruiksaanwijzing.

kwaliteit matten zijn goed en de dubbelzijdige plakband hiervoor zeer goed is niet meer los te krijgen echt top. duimpje

€7,50 bezorgkosten voor een brievenbus pakketje

Één rolletje tape besteld, plakt prima! Ik vind alleen €7,50 bezorgen voor een brievenbus pakketje wat aan de hoge kant..

Snelle levering naar adres in zuid frankrijk

Na aantal staaltjes besteld te hebben een kleur gekozen en debestelling gedaan. Duidelijke handleiding Moet nog wel aan het werk maar moet lukken

Ze zijn oké.

De trapmatten zijn in orde. Het heeft wel een paar dagen geduurd voor ik ze thuis had, dat was iets minder.

Zeer snelle reactie

Het aangevraagde staaltje van een trapmaantje werd razendsnel geleverd. Ziet er heel goed uit.

Prima!!

Prima kwaliteit, goede service

Prima product!

Snelle levering en staat keurig op de trap

Zijn heel mooi ben er erg blij mee

Heb gekregen wat gevraagd werd ,de trapmatten zijn van uitstekende kwaliteit

Nu een hele leuke en velige yrap

Zitten er nu een week op, goed en veilig product, de bijgeleverde dubbelzijdig plakband is super sterk

Eindresultaat is erg mooi.

Gewoon goed!!

Vanwege een andere kleur verf op de muur en trap ook de kleur van de treden aangepast. De oude Mico-step hebben jaren dienst gedaan zonder noemenswaardige slijtage. Bijgeleverde dubbelzijdige tape plakt als de beste.

Makkelijk te plaatsen mooi, stevig en veilig

Had ze al die heb ik op de recentelijk gerenoveerde trap naar de zonder gelegd. Ze zien er nog steeds mooi uit en nu daarom dezelfde gekocht voor de trap naar de bovenverdieping.

Mooie trapmaantjes

Trapmaantjes besteld, heel snel geleverd. Zie er mooi uit, goede kwaliteit. Wij zijn heel tevreden.

Goed geregeld

Had al positieve ervaring. Wederom tevreden. Snel geleverd

Top product voor mij geen tapijt maantjes

Na 8 jaar geleden trap 1 gedaan te hebben nu de 2e trap. Ze blijven super mooi!

Mooie stevige trapmatten

Makkelijk te plaatsen! Bijgeleverde tape is erg sterk. Let op met plaatsen, vast is echt vast Al met al een goede ervaring, blij mee

Twijnderstraat 55 6006 NW Weert

0495 548839