Snel

Ik heb proefstaaltjes besteld en kreeg deze erg snel (1 dag) binnen. Helaas waren het erg kleine stukjes waardoor ik toch niet helemaal een goed beeld kreeg. Toch gaan we een set bestellen, het wordt vast erg mooi!

Keurige matten makkelijk te plaatsen

Keurig verpakt, goede handleiding, voldoende materiaal

Mooie kwaliteit Goede werkbeschrijving

Net als de vorige trapmatjes, weer super

Duidelijke website, snelle levering, mooie kwaliteit en kleur, prima handleiding en heel belangrijk, makkelijk aan te brengen en het resultaat is top. Erg blij mee.de vorige hebben 10 jaar erop gezeten en konden nog prima, alleen we zijn qua kleur gewijzigd.

Direct luxe uitstraling, snelle levering

De matten waren snel binnen. Mooie kwaliteit, makkelijk te bevestigen met zeer sterke tape en direct een luxe uitstraling van de trap. Heel blij mee!

Super!!

Keurig en snel bestelling verwerkt en geleverd.

Mooie kwaliteit en vlot geleverd en keurig ontvangen.

Snelle levering, prima kwaliteit

Netjes op tijd geleverd en uitstekende kwaliteit trapmatten

Snelle levering. Keurig verzorgd.

Snelle levering van de samples

Uiteindelijk gekozen om de trap met hout te bekleden. Wel super mooi en strak design

prima.

Goede website en ,n snelle levering. Trapmatjes zijn makkelijk aan de brengen.

Snelle levering, prima product

Goede kwaliteit Staat mooi afgewerkt

Zien er mooi uit

Was wel even navragen of wij het goed deden, maar na telefonisch contact werden wij goed geholpen.

Goed, exact zoals beloofd.

De trapmatten jl. vrijdag ontvangen en ze liggen al op de trap. Helemaal tevreden. De levering liet even op zich wachten, maar dat is niet de schuld van Micostep, maar van drukte bij de vervoerder. De verpakking was keurig en er zat voldoende bevestigingstape bij. Onze trap ziet er weer mooi uit ! Aanrader.

Goed product

Product compleet geleverd. Prijs vind ik vrij hoog maar ga ervan uit dat het wel een paar jaar meegaat.

Het is reeds bewezen dat Micostep® Trapmatten lang meegaan. Wij verkopen regelmatig dubbelzijdige tape aan klanten die onze trapmatten meer dan 12 jaar geleden hebben gekocht, zij schilderen de trap opnieuw, om daarna de trapmatten terug te plaatsen.

Goede service met topkwaliteit

Eerste keer alles perfect

Onze eerste bestelling bij deze zaak gedaan. Altijd even afwachten is het dan. Maar we hebben geen enkele klacht tot nu toe. Bestelling netjes, stevig verpakt , op tijd. Wat kun je nog meer verwachten toch. Of de tape echt zo goed houdt weten we na zo'n korte tijd natuurlijk niet, maar als we de tape zien tijdens gebruik, gaan we van het positieve uit. We verwachten echt niet dat hij niet houdt. Dus al met al alleen positief

Perfecte klantenservice

Ik had heel veel vragen en due werden via de telefoon allemaal netjes beantwoord

goed en snel geleverd

Keurig verpakt en na acclimatisering goed te verwerken.

Bestellen ia duidelijk en de spullen worden snel en correct geleverd.

Goede en snelle service.

Mooie trapmatten, nadeel is dat het enige tijd kist voordat de dubbelzijdige tape erop zit. Voor deze prijs had dat er al op mogen zitten.

Het aanbrengen van de dubbelzijdige tape kost inderdaad een beetje tijd maar wij kiezen er bewust voor om de dubbelzijdige tape los mee te leveren. Doordat we de tape los meeleveren is de tape altijd ‘vers’, hierdoor wordt voorkomen dat de lijmlaag veroudert en bent u verzekerd van een maximale hechting van de trapmatten op de traptreden. U wilt toch ook niet dat de trapmatten loskomen van de traptrede.

Het eindresultaat is zeer goed. Alles netjes geleverd.

Zeer blij met de aankoop van de nieuwe trapmatten.

Goede service, snelle levering en goede kwaliteit. Een meerwaarde voor mijn trap.

super snelle levering

dit zijn de beste trapmatten die er zijn nieuwe besteld i.v.m verhuizing. in mijn vorige huis 10 jaar gelegen geen krasje of slijtage te zien. kortom super

Perfect service, mooie product!

Ons trap was gedekt met vloerbedekking! Wel heel veel werk om alles schoon te krijgen en plamuren en schilderen, maar de eind resultaat is verbluffend mooi met de micosteps!

Twijnderstraat 55

6006 NW Weert